logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Więcej Mikołajów w kampanii Coca-Cola

  PR 21.12.2023, przeczytano 714 razy
ilustracjastrzałka

Wspólne odliczanie z Coca-Cola do świąt to już tradycja. W tegorocznej odsłonie marka ponownie przywołała prawdziwą magię, zarówno poprzez działania, które już na stałe wpisały się w kalendarz, jak i nowe, viralowe pomysły na przedświąteczną komunikację. Kampania, która trwa od połowy listopada, obejmuje działania 360.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiecej-mikolajow-w-kampanii-coca-cola-,402551,artykul.html

Z kamerami do domu… Mikołaja

Coca-Cola rozpoczęła tegoroczną kampanię w prawdziwie magicznym stylu, bo od spotkania z samym Mikołajem. Na wyjazd do jego domu w Rovaniemi wybrała się wspólnie z grupą zaprzyjaźnionych dziennikarzy i influencerów. Jedną z aktywności jakie czekały na uczestników była wizyta na poczcie zarządzanej przez Elfy, do której trafiają listy z całego świata. To właśnie z tego miejsca marka wysłała jeszcze więcej magii prosto do konsumentów z Polski.

ilustracjastrzałka

Sztuczna inteligencja na święta

Wyjątkową kartkę, stworzoną przez AI może wygenerować jednak każdy, również w zaciszu własnego domu. Co trzeba zrobić? Wystarczy skorzystać ze specjalnego narzędzia na stronie Create Real Magic. Za pomocą kilku kliknięć należy wybrać temat, scenerię i styl, a sztuczna inteligencja przygotuje dla nas jedyną w swoim rodzaju pocztówkę.

Pani w czerwonym… list do Mikołaja już napisany?

Poprzez tegoroczną kampanię Coca-Cola przypomina, że każdy z nas może odkryć w sobie Mikołaja – uosobienie empatii, hojności i dobrej woli, co zostało również uwzględnione w nowej odsłonie świątecznego spotu. Z takim przesłaniem wyszła także na ulice polskich miast, a dokładnie Łodzi, Katowic i Warszawy, wywołując uśmiech na twarzach przechodniów oraz zachęcając do dzielenia się życzliwością z innymi. Film z tej wyjątkowej akcji, która zakończyła się… zaręczynami dostępny jest pod linkiem.

Co jeszcze przygotowała Coca-Cola? Pierwszy w Polsce serial na TikToku

Drugi sezon serialu „6IXTEEN”, który wystartował 6 grudnia, w całości realizowany jest we współpracy z marką Coca-Cola Polska. To łącznie 6 odcinków trwających po około 6 minut z udziałem influencerów Adrianny Krysian, Vanessy Rojewskiej, Wiktorii Zborowskiej, Agaty Świderskiej, Kamila Szymczaka, Jakuba Gicza, Kacpra Gołąb oraz Zuzanny Pacałowskiej. Celem produkcji, oprócz dostarczania rozrywki, jest pokazanie, jak dużą wagę ma przyjaźń i jak wypracowywać wartościowe relacje. W poszczególnych odcinkach pokazywane są także różne sytuacje rodzinne i to, jak odnajdują się w nich młodzi bohaterowie.

Kierunek biegun północny

Dodatkowo, Coca-Cola przeprowadziła wyjątkową aktywacje konsumencką, w ramach której można było wygrać wycieczkę do Wioski Świętego Mikołaja w Rovaniemi oraz świąteczne gadżety. Aby wziąć udział należało ukończyć 13 lat oraz kupić produkt Coca-Cola lub Coca-Cola Zero Cukru, a następnie wpisać kod spod nakrętki w aplikacji. Akcja trwała do 21 grudnia.

Przy realizacji kampanii marka współpracowała z agencjami MediaCom, Fortis oraz 24/7 Communication, która była odpowiedzialna za działania komunikacyjne. Za koordynację projektu „6IXTEEN” odpowiadała crème agency, natomiast do akcji viralowej ekrany udostępniła firma Screen Network.

Źródło: The Coca-Cola Company

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764