logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Więcej Mikołajów w kampanii Coca-Cola

  PR 21.12.2023, przeczytano 1196 razy
ilustracjastrzałka

Wspólne odliczanie z Coca-Cola do świąt to już tradycja. W tegorocznej odsłonie marka ponownie przywołała prawdziwą magię, zarówno poprzez działania, które już na stałe wpisały się w kalendarz, jak i nowe, viralowe pomysły na przedświąteczną komunikację. Kampania, która trwa od połowy listopada, obejmuje działania 360.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiecej-mikolajow-w-kampanii-coca-cola-,402551,artykul.html

Z kamerami do domu… Mikołaja

Coca-Cola rozpoczęła tegoroczną kampanię w prawdziwie magicznym stylu, bo od spotkania z samym Mikołajem. Na wyjazd do jego domu w Rovaniemi wybrała się wspólnie z grupą zaprzyjaźnionych dziennikarzy i influencerów. Jedną z aktywności jakie czekały na uczestników była wizyta na poczcie zarządzanej przez Elfy, do której trafiają listy z całego świata. To właśnie z tego miejsca marka wysłała jeszcze więcej magii prosto do konsumentów z Polski.

ilustracjastrzałka

Sztuczna inteligencja na święta

Wyjątkową kartkę, stworzoną przez AI może wygenerować jednak każdy, również w zaciszu własnego domu. Co trzeba zrobić? Wystarczy skorzystać ze specjalnego narzędzia na stronie Create Real Magic. Za pomocą kilku kliknięć należy wybrać temat, scenerię i styl, a sztuczna inteligencja przygotuje dla nas jedyną w swoim rodzaju pocztówkę.

Pani w czerwonym… list do Mikołaja już napisany?

Poprzez tegoroczną kampanię Coca-Cola przypomina, że każdy z nas może odkryć w sobie Mikołaja – uosobienie empatii, hojności i dobrej woli, co zostało również uwzględnione w nowej odsłonie świątecznego spotu. Z takim przesłaniem wyszła także na ulice polskich miast, a dokładnie Łodzi, Katowic i Warszawy, wywołując uśmiech na twarzach przechodniów oraz zachęcając do dzielenia się życzliwością z innymi. Film z tej wyjątkowej akcji, która zakończyła się… zaręczynami dostępny jest pod linkiem.

Co jeszcze przygotowała Coca-Cola? Pierwszy w Polsce serial na TikToku

Drugi sezon serialu „6IXTEEN”, który wystartował 6 grudnia, w całości realizowany jest we współpracy z marką Coca-Cola Polska. To łącznie 6 odcinków trwających po około 6 minut z udziałem influencerów Adrianny Krysian, Vanessy Rojewskiej, Wiktorii Zborowskiej, Agaty Świderskiej, Kamila Szymczaka, Jakuba Gicza, Kacpra Gołąb oraz Zuzanny Pacałowskiej. Celem produkcji, oprócz dostarczania rozrywki, jest pokazanie, jak dużą wagę ma przyjaźń i jak wypracowywać wartościowe relacje. W poszczególnych odcinkach pokazywane są także różne sytuacje rodzinne i to, jak odnajdują się w nich młodzi bohaterowie.

Kierunek biegun północny

Dodatkowo, Coca-Cola przeprowadziła wyjątkową aktywacje konsumencką, w ramach której można było wygrać wycieczkę do Wioski Świętego Mikołaja w Rovaniemi oraz świąteczne gadżety. Aby wziąć udział należało ukończyć 13 lat oraz kupić produkt Coca-Cola lub Coca-Cola Zero Cukru, a następnie wpisać kod spod nakrętki w aplikacji. Akcja trwała do 21 grudnia.

Przy realizacji kampanii marka współpracowała z agencjami MediaCom, Fortis oraz 24/7 Communication, która była odpowiedzialna za działania komunikacyjne. Za koordynację projektu „6IXTEEN” odpowiadała crème agency, natomiast do akcji viralowej ekrany udostępniła firma Screen Network.

Źródło: The Coca-Cola Company

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piątnica promuje twarogi
OSM Piątnica rusza z intensywną kampanią promującą twarogi – jedną ze swoich najbardziej rozpoznawalnych i cenionych kategorii. Kampania obejmuje zarówno nowy twaróg w kostce, jak i uwielbiane przez konsumentów twarogi w klinku – tłusty, półtłusty i chudy. Działania promocyjne prowadzone będą od 12 maja do 15 czerwca w telewizji i w...
Dwa to więcej niż jeden: Twix z nową platformą komunikacyjną
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is more than one”) marki Twix ruszyła w Polsce. Nowa platforma komunikacyjna skupia się na celebrowaniu radości z posiadania wszystkiego – bo Twix oferuje coś dobrego, i to razy dwa, nawiązując do unikalnej formy dwóch batonów w jednym opakowaniu.
Wybieram Rodzinę... kampania społeczna Związku Dużych Rodzin Trzy Plus
Związek Dużych Rodzin Trzy Plus inauguruje ogólnopolską kampanię społeczną „Wybieram Rodzinę”, która potrwa od 15 maja do 30 czerwca. Głównym celem inicjatywy jest promowanie wartości rodzinnych, wspieranie młodych ludzi w budowaniu trwałych relacji oraz przeciwdziałanie spadkowi dzietności poprzez tworzenie przyjaznego, wspierającego...
Trzeci rok unijnej kampanii #PlantHealth4Life
Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA), Komisja Europejska (KE) oraz partnerzy z całej Europy zainaugurowali trzeci rok kampanii #PlantHealth4Life – ogólnoeuropejskiej inicjatywy na rzecz ochrony zdrowia roślin. Celem kampanii jest podnoszenie świadomości społecznej na temat kluczowej roli, jaką zdrowe rośliny odgrywają w ochronie środowiska, wspieraniu...
Realme przedstawia kampanię real me after dark
Marka realme prowadzi właśnie kampanię „real me after dark”, w której zachęca użytkowników do pokazania ich prawdziwego ja – po zmroku. W jej ramach 16 influencerów pokazuje, jaki jest ich typ osobowości według kwestionariusza Myersa-Briggsa oraz to, jak smartfony z serii realme 14 Pro pozwalają im to uchwycić. Działania uzupełnia konkurs dla obserwujących profil...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764