logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Więcej mobilnej TV w UPC

  PR 27.05.2014, przeczytano 1173 razy
ilustracja
Grzegorz Esz

UPC Polska zwiększa mobilność usług telewizyjnych. Dzięki usłudze Horizon TV będzie można w tym samym czasie oglądać różne programy na trzech różnych urządzeniach, również poza domem. Z myślą o kibicach piłki nożnej przez kolejne dwa miesiące, również podczas trwania mundialu w Brazylii, usługa będzie bezpłatna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiecej-mobilnej-tv-w-upc,21741,artykul.html

Horizon TV to wyjątkowa usługa na rynku polskim. Jesteśmy kolejnym krajem z grupy Liberty Global, który to wprowadził. Dlaczego jest wyjątkowa? Ma 98 kanałów, a większość z nich jest dostępna poza siecią domową, poza siecią Wi-Free czy Wi-Fi. Można więc oglądać programy również poza domem, na telefonie komórkowym albo na tablecie – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Grzegorz Esz, członek zarządu ds. marketingu i sprzedaży w UPC Polska.

Dynamiczny rozwój mobilnych usług to reakcja na dwie przeciwstawne tendencje, które wpływają na spędzanie czasu wolnego, w tym konsumpcję mediów.

Człowiek ma coraz mniej czasu na oglądanie telewizji, a z drugiej strony jest coraz więcej interesujących rzeczy, które chciałby obejrzeć. I jeśli te dwa trendy się spotkają, to pojawia się potrzeba, żeby oglądać, gdzie się chce, na czym się chce i kiedy się chce – uważa Grzegorz Esz.

Horizon TV posiada funkcję zdalnego nagrywania, wybór kilkuset filmów i programów na żądanie, a także przewodnik TV z wyszukiwarką filmów i seriali. Aplikacja ma również system rekomendacji oraz dzielenia się informacjami o programach w serwisach społecznościowych. Cała usługa będzie dostępna bezpłatnie do 31 lipca bieżącego roku.

Skąd ta data? Mamy wewnątrz firmy kampanię „Koniec walki o pilota”, w której chodzi o mistrzostwa świata w piłce nożnej. Myślę, że każdy z nas ma takie doświadczenie z życia, że chciał obejrzeć kolejny danego dnia półtoragodzinny mecz, a rodzina chciała obejrzeć co innego. W związku z tym dajemy realnie możliwość obejrzenia meczu czy innego programu na dodatkowych urządzeniach, i to na trzech jednocześnie – mówi członek zarządu UPC Polska.

Korzystanie z usługi Horizon TV poza domem umożliwi wprowadzana właśnie usługa Wi-Free. To bezpłatna sieć hotspotów, oparta na modemach Wi-Fi użytkowników UPC. Po pilotażowym wdrożeniu usługi dla klientów w Krakowie i Sopocie, którzy mają internet o przepustowości łącza co najmniej 30 Mb/s, zasięg UPC Wi-Free jest teraz poszerzany dla wszystkich klientów UPC na obszarze działania sieci operatora.

Docelowo sieć UPC Wi-Free tworzyć będzie 600 tys. hotspotów. Po zalogowaniu się klienci mogą jej używać wszędzie tam, gdzie znajdą sygnał i mogą jej używać bezpłatnie – podkreśla Esz.

UPC podkreśla, że udostępnianie łącza nie oznacza, że osoba posiadająca np. pakiet z łączem 30 Mb/s będzie miała odpowiednio niższy maksymalny transfer. To dlatego, że modemy tworzące sieć posiadają dodatkową przepustowość.

Horizon TV będzie musiał zmierzyć się z konkurencją ze strony źródeł, które oferują nielegalny dostęp do mediów. Według Grzegorza Esza, skala tego zjawiska stawia Polskę w „awangardzie europejskiej”. Nowa usługa telewizyjna ma być legalną alternatywą dla tych serwisów.

Ściągamy nielegalnie bardzo dużo seriali, oglądamy bardzo dużo serwisów, które liniowo w internecie udostępniają programy telewizyjne, wydarzenia sportowe, jak walki bokserskie czy mecze. My, w ramach Horizon TV, oferujemy blisko 100 programów legalnie – wskazuje członek zarządu UPC.

Źródło: UPC Polska, Newseria

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764