logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Więcej mobilnych wirusów

   19.01.2006, przeczytano 766 razy

W nadchodzącym roku zwiększy się liczba złośliwego oprogramowania typu malware, przeznaczonego dla komunikatorów internetowych i urządzeń przenośnych. Informację taką podała firma Fortinet, zajmująca się produkcją komputerowych systemów zabezpieczeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiecej-mobilnych-wirusow,3425,artykul.html

Pracownicy firmy przestudiowali ubiegłoroczną aktywność wirusów, robaków internetowych oraz tzw. koni trojańskich. Wyniki analizy pokazały, że liczba ataków na urządzenia mobilne wzrosła o blisko 500% w porównaniu do 2004 roku.

Kolejnym zagrożeniem wyszczególnionym w raporcie, jest wzrost profesjonalizmu wśród hakerów, którzy często należą do zorganizowanych grup przestępczych, zajmujących się szantażem i wyłudzaniem pieniędzy od korporacji i indywidualnych użytkowników.

Zdaniem przedstawicieli firmy Fortinet, w odpowiedzi na zwiększoną ilość szkodliwego oprogramowania, powinno pojawić się coraz więcej aplikacji chroniących nie tylko komputery biurkowe, ale również urządzenia przenośne.

Źródło: The Inquirer

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764