logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Więcej niż plaster – nowa kampania reklamowa marki Viscoplast

  PR 19.05.2017, przeczytano 687 razy

Marka Viscoplast  przygotowała kolejną odsłonę kampanii „Gdy wymagasz więcej”, ukazującej zaawansowane technologie, które wykorzystane zostały do stworzenia tak niepozornego produktu, jakim są plastry.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiecej-niz-plaster-%E2%80%93-nowa-kampania-reklamowa-marki-viscoplast,32533,artykul.html

Plastry rzadko kojarzą się z produktami stworzonymi przy użyciu innowacyjnych technologii czy zaawansowanych badań.  Nowa kampania marki udowadnia jednak, że wysoka jakość opatrunków Viscoplast nie jest dziełem przypadku. Na potrzeby projektu stworzony został spot telewizyjny, którego centralnym obiektem jest właśnie plaster – odkrywanie kolejnych jego warstw pokazuje widzom, jak wielkie jest zaangażowanie naukowców w tworzenie opatrunków, gwarantujących bezpieczeństwo i komfort stosowania.

- Portfolio naszych produktów jest naprawdę szerokie i zróżnicowane – od kolorowych plastrów dziecięcych, po  specjalne paski zamykające rany stosowane np. podczas zabiegów chirurgicznych. Wszystkie nasze rozwiązania łączy jednak wspólny mianownik – wysoka jakość, którą wypracowali i  nad którą czuwają specjaliści.  Wydawać mogłoby się, że plastry czy opatrunki są produktami raczej nieskomplikowanymi, ale zapewnienie pełnej ochrony użytkowników w różnych warunkach możliwe było dzięki zastosowaniu naprawdę zaawansowanych technologii w każdym produkcie Viscoplast i to właśnie chcieliśmy pokazać w naszej kampanii – powiedziała Beata Strzeszewska z 3M Poland.

Viscoplast to polska marka z tradycjami, doskonale znana wśród konsumentów dzięki ofercie produktów na otarcia, odciski, skaleczenia czy bóle mięśni. Kupujący wybierać mogą spośród m.in. plastrów wodoodpornych, okulistycznych, rozgrzewających czy dla osób aktywnych. Marka oferuje również produkty zaawansowane, jak np. 3M Tegaderm+PAD, czyli wodoodporny opatrunek przeznaczony do opatrywania ran ostrych, wkłuć czy nacięć pooperacyjnych.

Nowa odsłona kampanii „Gdy wymagasz więcej” realizowana będzie do 18 czerwca br. Poza emisją spotu telewizyjnego, planowane są działania w obszarze social media oraz PR, ekspozycja w punktach sprzedaży, działania edukacyjne, a także zaangażowanie marki w projekt dedykowany honorowemu krwiodawstwu.

Spot telewizyjny związany z kampanią został przygotowany przez Agencję OpusB z Krakowa.

Źródło: 3M Poland

www.3m.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764