logo
WIADOMOŚCI

Więcej niż plaster – nowa kampania reklamowa marki Viscoplast

Mateusz Zawiślak  PR 19.05.2017, przeczytano 317 razy

Marka Viscoplast  przygotowała kolejną odsłonę kampanii „Gdy wymagasz więcej”, ukazującej zaawansowane technologie, które wykorzystane zostały do stworzenia tak niepozornego produktu, jakim są plastry.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiecej-niz-plaster-–-nowa-kampania-reklamowa-marki-viscoplast,32533,artykul.html

Plastry rzadko kojarzą się z produktami stworzonymi przy użyciu innowacyjnych technologii czy zaawansowanych badań.  Nowa kampania marki udowadnia jednak, że wysoka jakość opatrunków Viscoplast nie jest dziełem przypadku. Na potrzeby projektu stworzony został spot telewizyjny, którego centralnym obiektem jest właśnie plaster – odkrywanie kolejnych jego warstw pokazuje widzom, jak wielkie jest zaangażowanie naukowców w tworzenie opatrunków, gwarantujących bezpieczeństwo i komfort stosowania.

- Portfolio naszych produktów jest naprawdę szerokie i zróżnicowane – od kolorowych plastrów dziecięcych, po  specjalne paski zamykające rany stosowane np. podczas zabiegów chirurgicznych. Wszystkie nasze rozwiązania łączy jednak wspólny mianownik – wysoka jakość, którą wypracowali i  nad którą czuwają specjaliści.  Wydawać mogłoby się, że plastry czy opatrunki są produktami raczej nieskomplikowanymi, ale zapewnienie pełnej ochrony użytkowników w różnych warunkach możliwe było dzięki zastosowaniu naprawdę zaawansowanych technologii w każdym produkcie Viscoplast i to właśnie chcieliśmy pokazać w naszej kampanii – powiedziała Beata Strzeszewska z 3M Poland.

Viscoplast to polska marka z tradycjami, doskonale znana wśród konsumentów dzięki ofercie produktów na otarcia, odciski, skaleczenia czy bóle mięśni. Kupujący wybierać mogą spośród m.in. plastrów wodoodpornych, okulistycznych, rozgrzewających czy dla osób aktywnych. Marka oferuje również produkty zaawansowane, jak np. 3M Tegaderm+PAD, czyli wodoodporny opatrunek przeznaczony do opatrywania ran ostrych, wkłuć czy nacięć pooperacyjnych.

Nowa odsłona kampanii „Gdy wymagasz więcej” realizowana będzie do 18 czerwca br. Poza emisją spotu telewizyjnego, planowane są działania w obszarze social media oraz PR, ekspozycja w punktach sprzedaży, działania edukacyjne, a także zaangażowanie marki w projekt dedykowany honorowemu krwiodawstwu.

Spot telewizyjny związany z kampanią został przygotowany przez Agencję OpusB z Krakowa.

Źródło: 3M Poland

www.3m.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Nowości marki Aputure
Firma Foxfoto - dystrybutor marki Aputure - rozszerza ofertę lamp LED marki Aputure o trzy nowe modele z serii Light Storm.
Książęce spełnia marzenia piwoszy – Porter Bałtycki już w ofercie
Książęce nie spoczywa na laurach i prezentuje kolejny stały wariant w kolekcji. Książęce Porter o głębokiej, ciemnej barwie, niezwykłej mocy ekstraktu oraz złożonym profilu sensorycznym czerpie z najlepszych tradycji piwowarskich naszego regionu.
Nikon z czterema nagrodami TIPA World Awards 2018
Cztery produkty Nikona uhonorowano prestiżowymi nagrodami TIPA World Awards 2018. Wybór przeprowadziło stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association), globalny autorytet dla branży fotografii i obrazowania. Nikon D850 zdobył tytuł „Najlepsza lustrzanka zawodowa” (‘Best DSLR Professional’), Nikon D7500 – „Najlepsza lustrzanka ekspercka” (‘Best APS-C DSLR Expert’), a obiektyw AF-S NIKKOR ...
Na sukces składają się cechy dobrego negocjatora oraz - przede wszystkim - przygotowanie i wiedza. Poznanie skutecznych narzędzi zapewni przewagę nad rozmówcą, a stąd droga do osiągnięcia celu jest bardzo bliska. Tajniki procesów negocjacyjnych, już 25 kwietnia we wrocławskim Idea Hub przedstawi Aneta Kaczmarek, prawniczka i trener kariery, związana z marką BeonWave. ...
Openhouse z produkcyjnymi ploterami Artemis już 26 kwietnia
26 kwietnia 2018 będą miały miejsce w Opolu prezentacje wielkoformatowych maszyn do druku LED-UV i solwentowego marki Artemis.
 
czwartek 19.04.2018, 128 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone