Marka Viscoplast przygotowała kolejną odsłonę kampanii „Gdy wymagasz więcej”, ukazującej zaawansowane technologie, które wykorzystane zostały do stworzenia tak niepozornego produktu, jakim są plastry.
Plastry rzadko kojarzą się z produktami stworzonymi przy użyciu innowacyjnych technologii czy zaawansowanych badań. Nowa kampania marki udowadnia jednak, że wysoka jakość opatrunków Viscoplast nie jest dziełem przypadku. Na potrzeby projektu stworzony został spot telewizyjny, którego centralnym obiektem jest właśnie plaster – odkrywanie kolejnych jego warstw pokazuje widzom, jak wielkie jest zaangażowanie naukowców w tworzenie opatrunków, gwarantujących bezpieczeństwo i komfort stosowania.
- Portfolio naszych produktów jest naprawdę szerokie i zróżnicowane – od kolorowych plastrów dziecięcych, po specjalne paski zamykające rany stosowane np. podczas zabiegów chirurgicznych. Wszystkie nasze rozwiązania łączy jednak wspólny mianownik – wysoka jakość, którą wypracowali i nad którą czuwają specjaliści. Wydawać mogłoby się, że plastry czy opatrunki są produktami raczej nieskomplikowanymi, ale zapewnienie pełnej ochrony użytkowników w różnych warunkach możliwe było dzięki zastosowaniu naprawdę zaawansowanych technologii w każdym produkcie Viscoplast i to właśnie chcieliśmy pokazać w naszej kampanii – powiedziała Beata Strzeszewska z 3M Poland.
Viscoplast to polska marka z tradycjami, doskonale znana wśród konsumentów dzięki ofercie produktów na otarcia, odciski, skaleczenia czy bóle mięśni. Kupujący wybierać mogą spośród m.in. plastrów wodoodpornych, okulistycznych, rozgrzewających czy dla osób aktywnych. Marka oferuje również produkty zaawansowane, jak np. 3M Tegaderm+PAD, czyli wodoodporny opatrunek przeznaczony do opatrywania ran ostrych, wkłuć czy nacięć pooperacyjnych.
Nowa odsłona kampanii „Gdy wymagasz więcej” realizowana będzie do 18 czerwca br. Poza emisją spotu telewizyjnego, planowane są działania w obszarze social media oraz PR, ekspozycja w punktach sprzedaży, działania edukacyjne, a także zaangażowanie marki w projekt dedykowany honorowemu krwiodawstwu.
Spot telewizyjny związany z kampanią został przygotowany przez Agencję OpusB z Krakowa.
Źródło: 3M Poland