logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Więcej niż plaster – nowa kampania reklamowa marki Viscoplast

  PR 19.05.2017, przeczytano 686 razy

Marka Viscoplast  przygotowała kolejną odsłonę kampanii „Gdy wymagasz więcej”, ukazującej zaawansowane technologie, które wykorzystane zostały do stworzenia tak niepozornego produktu, jakim są plastry.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiecej-niz-plaster-%E2%80%93-nowa-kampania-reklamowa-marki-viscoplast,32533,artykul.html

Plastry rzadko kojarzą się z produktami stworzonymi przy użyciu innowacyjnych technologii czy zaawansowanych badań.  Nowa kampania marki udowadnia jednak, że wysoka jakość opatrunków Viscoplast nie jest dziełem przypadku. Na potrzeby projektu stworzony został spot telewizyjny, którego centralnym obiektem jest właśnie plaster – odkrywanie kolejnych jego warstw pokazuje widzom, jak wielkie jest zaangażowanie naukowców w tworzenie opatrunków, gwarantujących bezpieczeństwo i komfort stosowania.

- Portfolio naszych produktów jest naprawdę szerokie i zróżnicowane – od kolorowych plastrów dziecięcych, po  specjalne paski zamykające rany stosowane np. podczas zabiegów chirurgicznych. Wszystkie nasze rozwiązania łączy jednak wspólny mianownik – wysoka jakość, którą wypracowali i  nad którą czuwają specjaliści.  Wydawać mogłoby się, że plastry czy opatrunki są produktami raczej nieskomplikowanymi, ale zapewnienie pełnej ochrony użytkowników w różnych warunkach możliwe było dzięki zastosowaniu naprawdę zaawansowanych technologii w każdym produkcie Viscoplast i to właśnie chcieliśmy pokazać w naszej kampanii – powiedziała Beata Strzeszewska z 3M Poland.

Viscoplast to polska marka z tradycjami, doskonale znana wśród konsumentów dzięki ofercie produktów na otarcia, odciski, skaleczenia czy bóle mięśni. Kupujący wybierać mogą spośród m.in. plastrów wodoodpornych, okulistycznych, rozgrzewających czy dla osób aktywnych. Marka oferuje również produkty zaawansowane, jak np. 3M Tegaderm+PAD, czyli wodoodporny opatrunek przeznaczony do opatrywania ran ostrych, wkłuć czy nacięć pooperacyjnych.

Nowa odsłona kampanii „Gdy wymagasz więcej” realizowana będzie do 18 czerwca br. Poza emisją spotu telewizyjnego, planowane są działania w obszarze social media oraz PR, ekspozycja w punktach sprzedaży, działania edukacyjne, a także zaangażowanie marki w projekt dedykowany honorowemu krwiodawstwu.

Spot telewizyjny związany z kampanią został przygotowany przez Agencję OpusB z Krakowa.

Źródło: 3M Poland

www.3m.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764