logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Więcej niż. - Inchcape Polska rusza z kampanią

  PR 18.07.2022, przeczytano 1328 razy
ilustracjastrzałka

Stan techniczny samochodu potwierdzony certyfikatem, darmowa gwarancja na 2 lata, prawo zwrotu i szybkie finansowanie. To benefity, jakie proponuje klientom nowa sieć sprzedaży i odkupu samochodów używanych – Bravoauto. Marka powstała w wyniku rebrandingu, a pierwszy obiekt został otwarty z końcem czerwca w Poznaniu. Wraz z uruchomieniem konceptu wystartowała kampania, której głównym celem jest zbudowanie rozpoznawalności nowej marki poprzez komunikowanie korzyści, jakie oferuje ona konsumentom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiecej-niz.---inchcape-polska-rusza-z-kampania,396625,artykul.html

Rynek samochodów używanych w Polsce ma długą i nie zawsze dobrą historię. Jest z nim związanych wiele mitów, a klienci mają małe zaufanie do sprzedawców pojazdów z przebiegiem. Zmiany, jakie w ostatnich latach następują w branży motoryzacyjnej, doprowadziły do profesjonalizacji rynku wtórnego w Polsce, a wraz z nią pojawienia się nowych możliwości i korzyści dla konsumentów.

Bravoauto to nowa marka na polskim rynku stworzona przez Inchcape Polska – działającego w Polsce od 18 lat autoryzowanego dealera marek BMW, BMW Motorrad i MINI. Komunikacja brandu w całości oparta jest na eksponowaniu korzyści, które otrzymuje konsument, korzystając z oferty Bravoauto.

– Chcemy zmienić postrzeganie sprzedawców samochodów używanych w Polsce. Aby to zrobić, przygotowaliśmy nie tylko dobrą ofertę, ale także postanowiliśmy edukować w naszej kampanii konsumentów, pokazując im, że proces zakupu i sprzedaży samochodu używanego może być transparentny, bezpieczny, a przede wszystkim łatwy – mówi Wojciech Dopierała, Country Marketing Manager Inchcape Polska.

Kampania Bravoauto oparta jest na połączeniu argumentów emocjonalnych z racjonalnymi i zamknięta jest pod modyfikowalnym, głównym hasłem: „Więcej niż…”.

Działania reklamowe podzielone są na dwa etapy: pierwszy, w którym budowana jest świadomość Bravoauto jako sieci sprzedaży pojazdów używanych oraz drugi, kiedy konsumenci będą mogli poznać markę jako miejsce, które szybko, sprawnie i na korzystnych warunkach odkupuje samochody.

Kampania będzie prowadzona w Internecie, wykorzystując formaty display oraz e-mailing marketingu. W ramach działań realizowanych w obszarze Digital realizowana będzie także kampania w aplikacji Yanosik oraz w portalu Otomoto. Zaplanowana jest także kampania radiowa oraz wsparcie PR.

W trakcie kampanii pojawią się także niestandardowe nośniki reklamowe w galeriach handlowych.

ilustracjastrzałka

Szukaliśmy niestandardowego sposobu na dotarcie do osób, które mogą aktualnie rozważać sprzedaż swojego auta i zakup samochodu z drugiej ręki. Nośniki w okolicach parkingów galerii handlowych wydały nam się tutaj naturalnym wyborem. Osoby, które je zobaczą, z dużym prawdopodobieństwem przyjechały do galerii swoim autem, a nasze komunikaty dotrą do nich w momencie, gdy ich nastroje sprzyjają decyzjom zakupowym. To, w połączeniu z dużą rotacją potencjalnych klientów w CH, powinno zapewnić spore dotarcie do grupy docelowej, zwłaszcza w obszarze świadomościowym – mówi Tomasz Dolczewski, Project Manager z agencji LUCKYYOU.

W pierwszej fazie kampania będzie realizowana na rynku poznańskim. W kolejnych miesiącach swoim zasięgiem obejmie wszystkie lokalne rynki, gdzie działa firma. Docelowo jeszcze w tym roku mają zostać otwarte kolejne lokalizacje, gdzie poza kampanią reklamową, w tej samej linii kreatywnej zostanie uruchomiona kampania rekrutacyjna.

Za koncepcję kreatywną kampanii oraz jej produkcję odpowiada agencja LUCKYYOU. Agencja stworzyła także strategię i plan komunikacji w mediach społecznościowych. Zakup mediów został powierzony domowi mediowemu Face2Face, a działania PR-owe w ramach stałej współpracy prowadzi agencja dotrelations.

Źródło: Inchcape Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764