W ostatnich dwóch miesiącach sieć afiliacyjna Adleader z Grupy ClickAd powiększyła się o 3 tys. nowych witryn internetowych. W ciągu roku Adleader zwiększył liczbę zrzeszonych serwisów z 2 do 22 tys.
Jak informują przedstawiciele sieci, wzrost był możliwy dzięki pozyskaniu 1600 nowych wydawców serwisów internetowych i rozwojowi technologii - w ciągu ostatniego roku liczba wydawców zwiększyła się do 1800. Sieć Adleader przeszła także na system esmisyjno-trackingowy Way2traffic do obsługi programów partnerskich - system dostosowany do specyfiki polskiego rynku i pozwalający na bieżąco śledzić efektywność kampanii i optymalizować je.
Do końca roku sieć planuje zwiększyć liczbę zrzeszonych witryn internetowych o kolejne 3-4 tys.
W związku z rozwojem sieci Adleader wzmacnia swoje struktury. W najbliższym czasie planuje rozszerzyć dział affiliate zajmujący się obsługą zrzeszonych wydawców internetowych i pozyskiwaniem nowych. Wcześniej firma rozbudowała działy traffic i client service.
Źródło: ClickAd