Firma CEDC International zakończyła przetarg na obsługę marek Żubrówka Biała, Żubrówka Czarna i Żubrówka Bison Grass. Wygrała go agencja K2.
Zakres działań obejmuje social media i potrwa do końca 2017 roku. W tym czasie K2 będzie kontynuować rozpoczętą przez siebie platformę „Piękny i Bestia”, wprowadzającą połączenie Żubrówki Bison Grass z cydrem oraz stworzy komunikację dla marek Żubrówka Biała (w tym nowych wariantów z nutami smakowymi mięty i jałowca) i Żubrówka Czarna.
Agencja K2 rozpoczęła współpracę z marką Żubrówka w połowie 2016 roku. Podstawą odnoszącego sukcesy projektu „Piękny i Bestia”, są zrealizowane na jego potrzeby spoty, które doczekały się aż 18,3 mln wyświetleń w mobilnej aplikacji Facebook’a.
CEDC International Sp. z o.o. to jeden z największych producentów wódki oraz dystrybutorów alkoholu na świecie. Firma jest czołowym dostawcą na kluczowych rynkach wódki na świecie: w Polsce i Rosji. W Polsce CEDC oferuje: Żubrówkę, Bols Platinum, Soplicę, Absolwenta i Żytniówkę wśród wódek; wina Carlo Rossi, Gancia i inne oraz alkohole kolorowe, m.in.: whisky Grant’s, Glenfiddich i Tullamore Dew oraz Metaxa, Jȁgermeister, Cointreau, Campari, Cinzano, Passoa czy Remy Martin.
Źródło: K2