logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Więcej Żubrówki w K2

  PR 08.06.2017, przeczytano 673 razy

Firma CEDC International zakończyła przetarg na obsługę marek Żubrówka Biała, Żubrówka Czarna i Żubrówka Bison Grass. Wygrała go agencja K2.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiecej-zubrowki-w-k2,32755,artykul.html

Zakres działań obejmuje social media i potrwa do końca 2017 roku. W tym czasie K2 będzie kontynuować rozpoczętą przez siebie platformę „Piękny i Bestia”, wprowadzającą połączenie Żubrówki Bison Grass z cydrem oraz stworzy komunikację dla marek Żubrówka Biała (w tym nowych wariantów z nutami smakowymi mięty i jałowca) i Żubrówka Czarna.

Agencja K2 rozpoczęła współpracę z marką Żubrówka w połowie 2016 roku. Podstawą odnoszącego sukcesy projektu „Piękny i Bestia”, są zrealizowane na jego potrzeby spoty, które doczekały się aż 18,3 mln wyświetleń w mobilnej aplikacji Facebook’a.

CEDC International Sp. z o.o. to jeden z największych producentów wódki oraz dystrybutorów alkoholu na świecie. Firma jest czołowym dostawcą na kluczowych rynkach wódki na świecie: w Polsce i Rosji. W Polsce CEDC oferuje: Żubrówkę, Bols Platinum, Soplicę, Absolwenta i Żytniówkę wśród wódek; wina Carlo Rossi, Gancia i inne oraz alkohole kolorowe, m.in.: whisky Grant’s, Glenfiddich i Tullamore Dew oraz Metaxa, Jȁgermeister, Cointreau, Campari, Cinzano, Passoa czy Remy Martin.

Źródło: K2

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764