logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Więcej żużla w serwisie WP Sportowefakty

  PR 07.04.2022, przeczytano 774 razy
ilustracja

Wirtualna Polska rozszerza współpracę z Polskim Związkiem Motorowym i Ekstraligą Żużlową. Serwis WP SportoweFakty pozostaje oficjalnym partnerem medialnym rozgrywek PGE Ekstraligi, dodatkowo w sezonie 2022 został również partnerem eWinner 1. ligi żużlowej. Redakcja powiększa też grono współpracowników, przed sezonem żużlowym wzmocnił ją Mateusz Puka z Przeglądu Sportowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiecej-zuzla-w-serwisie-wp-sportowefakty,395416,artykul.html

WP SportoweFakty pozostają oficjalnym partnerem medialnym rozgrywek PGE Ekstraligi. Umowa obejmuje szeroką współpracę również w zakresie PGE Indywidualnych Międzynarodowych Mistrzostw Ekstraligi i Gali PGE Ekstraligi oraz kontynuację produkcji i emisji materiałów wideo. Rocznie wyemitowanych zostanie ich blisko 800. W tym roku współpraca serwisu WP SportoweFakty i Polskiego Związku Motorowego obejmuje również Żużlową Reprezentację Polski i po raz pierwszy została rozszerzona o rozgrywki eWinner 1. ligi żużlowej.

– Żużel jest jedną z priorytetowych dyscyplin, które wspieramy w ramach WP SportoweFakty. Fani tego sportu są też największą i najbardziej aktywną społecznością w naszym serwisie. Rozszerzenie współpracy z Polskim Związkiem Motorowym i objęcie patronatem również 1. ligi żużlowej było odpowiedzią na prośby kibiców, a jednocześnie wskazuje na systematyczny rozwój tego sportu w Polsce, na który z podziwem patrzą inne kraje – mówi Anna Szuszkiewicz, head of promotions and sponsorship Wirtualnej Polski.

W poprzednim sezonie w ramach współpracy Wirtualnej Polski z PGE Ekstraligą powstało blisko 500 materiałów wideo, które przyniosły 45,6 mln odtworzeń. Magazyn PGE Ekstraligi emitowany na WP SportoweFakty w czwartki miał ponad 7 mln odtworzeń. Fanpage WP SportoweFakty/Żużel na Facebooku śledzi blisko 105 tysięcy fanów. W związku z rozszerzeniem współpracy z Polskim Związkiem Motorowym powiększa się też redakcja, ostatnio dołączył do niej Mateusz Puka, wieloletni dziennikarz Przeglądu Sportowego.

–  Dla kibiców speedwaya od zawsze jesteśmy portalem pierwszego wyboru. Dyscyplinę tę traktujemy więc na łamach WP SportowychFaktów z wyjątkową atencją. Wzmocnienie zespołu redakcyjnego ma zapewnić fanom żużla jeszcze więcej sportowych emocji. Rozszerzenie współpracy z Polskim Związkiem Motorowym i objęcie patronatem 1. ligi żużlowej były dużym, ale naturalnym krokiem w kierunku rozwoju serwisu – mówi Paweł Kapusta, redaktor naczelny WP SportoweFakty, zastępca redaktora naczelnego Wirtualnej Polski.

WP SportoweFakty codziennie prezentuje najważniejsze informacje z kraju i ze świata, relacje, komentarze i wywiady. Zgodnie z badaniem Mediapanel, w marcu 2022 roku serwis odwiedziło 9,9 mln realnych użytkowników.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764