logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wieczór Branżowy PIAP: Relacja

  PR 05.03.2019, przeczytano 366 razy
ilustracjastrzałka

PIAP 14 lutego br. celebrował kolejny, dziewiąty już, wspólny Wieczór Branżowy. Czy to data przypadkowa? Niekoniecznie, bo wszystkich członków łączy miłość do upominków reklamowych. Był to wieczór pełen sympatii, niespodzianek i… magii, podczas którego upominki w nietypowy sposób czarowały gości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wieczor-branzowy-piap%3A-relacja,381499,artykul.html

Tym razem branża reklamowa zgromadziła się w lokalu Mysia 3 w Warszawie. Sponsorami - gospodarzami wydarzenia były firmy: ASGARD Sp. z o.o., AXPOL Trading Sp.z o.o.,Sp.k, Brandfathers Group Sp. z o.o., Inspirion Polska Sp.z o.o., Macma Polska Sp. z o.o., Mart Spółka z o.o. sp.k., Maxim Ceramics Sp. z o.o. Sp.k., Mid Ocean Brands Polska Sp. z o.o., Modern Forms Sp.z o.o., Ritf advnet Polska Sp.z o.o., Texet Poland Sp. z o.o., Trober Polska oraz Polska Izba Artykułów Promocyjnych, która był zarazem głównym gospodarzem wydarzenia.

- Główny celem spotkań organizowanych przez PIAP jest integracja środowiska reklamowego skupionego wokół Izby, wymiana doświadczeń, ale także korzystając z okazji wręczamy co roku pamiątkowe statuetki dla naszych Jubilatów – mówi Katarzyna Wojniak, Dyrektor Biura Zarządu PIAP. – To sprawdzona formuła, której oczekują nasi członkowie i która z pewnością będzie kontynuowana, daje nam rzadką w dzisiejszym zabieganym świecie możliwość bezpośrednich kontaktów, dyskusji biznesowych i zacieśniania relacji między nami. Skutkuje to lepszą współpracą.

W tym roku dodatkowo dobrą zabawę zapewnił występ iluzjonisty, Romana Słomki, półfinalisty programu Mam Talent, który tematem swojego wystąpienia uczynił upominki reklamowe z oferty sponsorów. I tak oto w magiczny sposób scalił porwaną wcześniej GAZETĘ PIAP, a kubek reklamowy zawisnął na związanym wcześniej w pętlę sznurku. Po oklaskiwanym show, iluzjonista czarował gości bezpośrednio przy stolikach.

Był to bardzo udany wieczór, a element rozrywkowy dodatkowo znakomicie zintegrował i rozbawił gości. PIAP dziękuje sponsorom i zaprasza na kolejne wydarzenia integracyjne.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa kampania Nervosolu Tabs
Herbapol Wrocław ruszył z ogólnopolską kampanią dla Nervosolu Tabs. „Zachowaj spokój każdego dnia” to hasło i leitmotive kampanii.
W lutym 2019 roku agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z największym w Polsce i jednym z największych w Europie producentów porcelany stołowej, marką Lubiana S.A. Dzięki podpisaniu nowego kontraktu, Triple PR ma pod swoją PR-ową opieką całą Polską Grupę Porcelanową, w której skład wchodzą marki Ćmielów, Lubiana, Chodzież i Ćmielów...
Impel Visual Solutions - Stacja Citronex w Zgorzelcu
Usytuowany w Zgorzelcu Dyskont Paliwowy zajmuje ponad 35 tysięcy metrów kwadratowych. Klienci mają do dyspozycji 24 stanowiska tankowania, market, niedużą kafejkę, restaurację Picaro i cztery tunele myjni dla TIR-ów. Wykończenie zewnętrzne kompleksu zostało wykonane przez Impel Visual Solutions
Śniadanie z laureatami konkursów Remadays Warsaw 2019
Tradycyjnie o 12:00, trzeciego dnia targów reklamy i druku RemaDays Warsaw odbyło się spotkanie podczas którego spotkali się partnerzy programu Solidni w Biznesie, ale nie tylko. Od kilku już lat podczas tego wydarzenia ogłaszane są wyniki trzech prestiżowych konkursów targowych – Gifts of the Year, Catalogue of the Year oraz POS of the Year.
Dzięki Dakea Boss.app od 180heartbeats + Jung v Matt dla Dakea (Altaterra, VKR), dekarze współpracujący z marką, mając przy sobie tylko smartfona, mogą już na budowie zacząć przygotowanie oferty dla swoich klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764