logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wieczór Branżowy PIAP: Relacja

  PR 05.03.2019, przeczytano 924 razy
ilustracjastrzałka

PIAP 14 lutego br. celebrował kolejny, dziewiąty już, wspólny Wieczór Branżowy. Czy to data przypadkowa? Niekoniecznie, bo wszystkich członków łączy miłość do upominków reklamowych. Był to wieczór pełen sympatii, niespodzianek i… magii, podczas którego upominki w nietypowy sposób czarowały gości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wieczor-branzowy-piap%3A-relacja,381499,artykul.html

Tym razem branża reklamowa zgromadziła się w lokalu Mysia 3 w Warszawie. Sponsorami - gospodarzami wydarzenia były firmy: ASGARD Sp. z o.o., AXPOL Trading Sp.z o.o.,Sp.k, Brandfathers Group Sp. z o.o., Inspirion Polska Sp.z o.o., Macma Polska Sp. z o.o., Mart Spółka z o.o. sp.k., Maxim Ceramics Sp. z o.o. Sp.k., Mid Ocean Brands Polska Sp. z o.o., Modern Forms Sp.z o.o., Ritf advnet Polska Sp.z o.o., Texet Poland Sp. z o.o., Trober Polska oraz Polska Izba Artykułów Promocyjnych, która był zarazem głównym gospodarzem wydarzenia.

- Główny celem spotkań organizowanych przez PIAP jest integracja środowiska reklamowego skupionego wokół Izby, wymiana doświadczeń, ale także korzystając z okazji wręczamy co roku pamiątkowe statuetki dla naszych Jubilatów – mówi Katarzyna Wojniak, Dyrektor Biura Zarządu PIAP. – To sprawdzona formuła, której oczekują nasi członkowie i która z pewnością będzie kontynuowana, daje nam rzadką w dzisiejszym zabieganym świecie możliwość bezpośrednich kontaktów, dyskusji biznesowych i zacieśniania relacji między nami. Skutkuje to lepszą współpracą.

W tym roku dodatkowo dobrą zabawę zapewnił występ iluzjonisty, Romana Słomki, półfinalisty programu Mam Talent, który tematem swojego wystąpienia uczynił upominki reklamowe z oferty sponsorów. I tak oto w magiczny sposób scalił porwaną wcześniej GAZETĘ PIAP, a kubek reklamowy zawisnął na związanym wcześniej w pętlę sznurku. Po oklaskiwanym show, iluzjonista czarował gości bezpośrednio przy stolikach.

Był to bardzo udany wieczór, a element rozrywkowy dodatkowo znakomicie zintegrował i rozbawił gości. PIAP dziękuje sponsorom i zaprasza na kolejne wydarzenia integracyjne.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764