logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wieczór Branżowy PIAP: Relacja

  PR 05.03.2019, przeczytano 381 razy
ilustracjastrzałka

PIAP 14 lutego br. celebrował kolejny, dziewiąty już, wspólny Wieczór Branżowy. Czy to data przypadkowa? Niekoniecznie, bo wszystkich członków łączy miłość do upominków reklamowych. Był to wieczór pełen sympatii, niespodzianek i… magii, podczas którego upominki w nietypowy sposób czarowały gości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wieczor-branzowy-piap%3A-relacja,381499,artykul.html

Tym razem branża reklamowa zgromadziła się w lokalu Mysia 3 w Warszawie. Sponsorami - gospodarzami wydarzenia były firmy: ASGARD Sp. z o.o., AXPOL Trading Sp.z o.o.,Sp.k, Brandfathers Group Sp. z o.o., Inspirion Polska Sp.z o.o., Macma Polska Sp. z o.o., Mart Spółka z o.o. sp.k., Maxim Ceramics Sp. z o.o. Sp.k., Mid Ocean Brands Polska Sp. z o.o., Modern Forms Sp.z o.o., Ritf advnet Polska Sp.z o.o., Texet Poland Sp. z o.o., Trober Polska oraz Polska Izba Artykułów Promocyjnych, która był zarazem głównym gospodarzem wydarzenia.

- Główny celem spotkań organizowanych przez PIAP jest integracja środowiska reklamowego skupionego wokół Izby, wymiana doświadczeń, ale także korzystając z okazji wręczamy co roku pamiątkowe statuetki dla naszych Jubilatów – mówi Katarzyna Wojniak, Dyrektor Biura Zarządu PIAP. – To sprawdzona formuła, której oczekują nasi członkowie i która z pewnością będzie kontynuowana, daje nam rzadką w dzisiejszym zabieganym świecie możliwość bezpośrednich kontaktów, dyskusji biznesowych i zacieśniania relacji między nami. Skutkuje to lepszą współpracą.

W tym roku dodatkowo dobrą zabawę zapewnił występ iluzjonisty, Romana Słomki, półfinalisty programu Mam Talent, który tematem swojego wystąpienia uczynił upominki reklamowe z oferty sponsorów. I tak oto w magiczny sposób scalił porwaną wcześniej GAZETĘ PIAP, a kubek reklamowy zawisnął na związanym wcześniej w pętlę sznurku. Po oklaskiwanym show, iluzjonista czarował gości bezpośrednio przy stolikach.

Był to bardzo udany wieczór, a element rozrywkowy dodatkowo znakomicie zintegrował i rozbawił gości. PIAP dziękuje sponsorom i zaprasza na kolejne wydarzenia integracyjne.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: Fans.Passions.Brands - Muzyka jako narzędzie marketingu
Grupa Havas oraz Universal Music Polska przeprowadziły nową falę badania Fans.Passions.Brands. Jego celem było zrozumienie nawyków, przekonań i postaw Polaków w obszarze muzyki, a następnie przełożenie ich na korzyści dla marek.
Agencja GREY Group Poland wygrała prowadzony od końca marca przetarg na obsługę strategiczną i kreatywną marki mBank w obszarze MŚP oraz klienta zamożnego.
Scopolan compositum z pierwszą kampanią reklamową
Herbapol Wrocław wystartował z kampanią reklamową dla produktu, który z kategorii leków na receptę przeszedł właśnie na rynek OTC
Limitowana edycja butelki Coca-Cola autorstwa Karola Radziszewskiego
Wolność, dialog, szacunek i bycie razem ponad podziałami, niezależnie od różnic kulturowych, to wartości bliskie marce Coca-Cola. Kolacja „Sen nocy letniej. Cudowne konstelacje”, którą Coca-Cola zorganizowała wspólnie z Placem Defilad była wymownym spotkaniem przy wspólnym stole - znaku gościnności, łączenia i otwartości. To właśnie...
Rebranding: Publicumpr zmienia się w Opublikowani
Publicum PR Pracownia Dobrych Relacji jest obecna na rynku nieprzerwanie od 2010 roku. Dynamika i rozwój sprawiły, że w najbliższym czasie marka przejdzie gruntowną przemianę.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764