logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wieczór Branżowy PIAP staje się już tradycją

  PR 22.01.2016, przeczytano 676 razy
ilustracjastrzałka
Spotkanie zeszłoroczne

Już 17-tego lutego br. w Warszawie w restauracji Warszawski Dzień Wine Room już po raz trzeci odbędzie się wieczór branżowy Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Spotkanie ma na celu integrację przedstawicieli firm członkowskich PIAP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wieczor-branzowy-piap-staje-sie-juz-tradycja,27175,artykul.html

Mam wrażenie, że wieczór branżowy PIAP zapisał sie już na stałe w harmonogramie spotkań większości członków Izby. Spotkanie przebiegające w atmosferze rozmów przy lampce dobrego winna i miłej dla ucha muzyce w tle, przypadło do gustu nie tylko członkom naszej Izby, ale również sponsorom wydarzenia, o czym świadczy rosnąca frekwencja wśród obu wymienionych grup. Miło mi, że formuła spotkania, którą wraz z Dyrektorem Biura Zarządu PIAP Katarzyną Wojniak zaproponowałyśmy, spotkała się z tak pozytywnym odbiorem ze strony przedstawicieli firm zrzeszonych w PIAP - mówi  Magda Owczarska Wiceprezes PIAP.

- Wieczór branżowy PIAP to świetna okazja do pogłębienia istniejących i nawiązania nowych relacji pomiędzy agencjami reklamowymi a producentami i importerami zrzeszonymi w PIAP. Uczestnicy wydarzenia mogą w miłej atmosferze porozmawiać o aktualnych wydarzeniach branżowych oraz wysłuchać opinii przedstawicieli innych firm członkowskich na temat sytuacji na rynku - mówi Katarzyna Wojniak Dyrektor Biura Zarządu PIAP.

Podczas wieczoru branżowego PIAP m.in. odbędzie się uroczyste wręczenie statuetek dla Jubilatów PIAP 2016 oraz dla firm uczestniczących w programie Gwiazdy PIAP 2015 i które zgodnie z zasadami programu otrzymały największą liczbę pozytywnych komentarzy.

Po części oficjalnej przyjdzie czas na relaks i rozmowy kuluarowe,na które  przedstawiciele PIAP w imieniu swoim oraz pozostałych sponsorów serdecznie zapraszają.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

Dodatkowe informacje:

Sponsorami - gospodarzami wydarzenia są firmy: 12M Alicja Wąsowska, Axpol Trading Sp.z o.o. Sp.k., Brandfathers Group Sp.z o.o., CiTRON Europen USB Warehouse, Inspirion Polska Sp.z o.o., Jaguar Tomasz Chwiłowicz, Macma Polska Sp.z o.o.,Mount Blanc Sp.z o.o.,RITF advnet Polska Sp.z o.o., Texet Poland Sp.z o.o. oraz Polska Izba Artykułów Promocyjnych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764