logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wieczór branżowy: Integracja pod znakiem PIAP

  PR 02.03.2016, przeczytano 839 razy
ilustracjastrzałka

Szósty Wieczór Branżowy Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych po raz kolejny udowodnił jak istotna jest integracja firm z branży. Miła atmosfera, rozmowy prywatne i biznesowe pozwalają lepiej poznać się firmom zrzeszonym w PIAP. Po raz kolejny formuła wydarzenia sprawdziła się w 100%.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wieczor-branzowy%3A-integracja-pod-znakiem-piap,27686,artykul.html

- PIAP to organizacja zrzeszająca dobrze prosperujące podmioty, a nasze spotkanie skierowane jest właśnie do jej przedstawicieli. Dlatego też ważny jest dobór miejsca, muzyki czy atrakcji. Myślę, że wieczór przypadł do gustu członkom PIAP o czym świadczą: rosnąca frekwencja, słowa uznania jej uczestników  czy większa liczba firm sponsorujących wydarzenie, bez której nie udałoby nam się przeprowadzić pomyślnie tego spotkania.  W przyszłym roku w związku z obchodami 10-lecia istnienia PIAP planujemy zorganizować spotkanie na miarę uroczystego jubileuszu Izby. Zapraszamy Państwa już dziś do udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu - stwierdziła Magda Owczarska, Wiceprezes PIAP.

Wieczór Branżowy PIAP odbył się 17.02.2016 w Restauracji Warszawski Dzień Wine Room. Gospodarzami wydarzenia były firmy: Polska Izba Artykułów Promocyjnych,12M Alicja Wąsowska, Axpol Trading, Inspirion Polska, CiTRON EUROPEAN USB WAREHOUSE, Jaguar Tomasz Chwiłowicz, Macma Polska, Mount Blanc, Texet Poland, RITF advnet Polska oraz Brandfathers Group.

- Wieczór Branżowy, to wyjątkowa okazja do spotkań w szerokim gronie członków PIAP, których wciąż przybywa, co wszyscy przyjmujemy z ogromną radością.To wymiana spostrzeżeń z minionego roku, planów na kolejny. Rozmowy z zacnymi osobistościami przy taktach muzyki na żywo zdecydowanie dodają prestiżu imprezie, która ma ciepły, kameralny klimat. Takiego oderwania od codziennych wyzwań, myślę każdy z nas potrzebuje. Gratulacje należą się oczywiście jubilatom, podziękowania organizatorom. Z niecierpliwością oczekuję przyszłorocznego Wieczoru kiedy dumnie będziemy celebrować 10 lecie PIAP-u - mówi Jacek Kozłowski, Managing Director GUAPA PRODUKCJA Sp. z o.o.

Podczas wydarzenia odbyła się uroczysta Gala PIAP w trakcie, której wręczono statuetki z okazji okrągłych Jubileuszy firm Członkowskich. Jubileusze 2016 świętowały firmy: Agencja Reklamowa OPTIMA, 12M Alicja Wąsowska, Base Promotion Services Sp.z o.o., EXPEN s.c., L-Shop-Team Polska Sp.z o.o., AMIZO Agnieszka Szymańska, SUPERGIFT PROMOTION, RITF advnet Polska Sp.z o.o., Poligrafia-Promocja-Reklama Studio K2, Biznes Promotion, DOM REKLAMY ART OFFICE, Figaro Corporation, Kusha, Prażmowscy s.c., PPH SANDEX BIS SP.J, Axxel Sp.z o.o., Axpol Trading sp. z o.o. sp. k., PAR Bakuła Sp. J., P.P.H.U Ceramika Tułowice Sp.j, Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp.z o.o..

- Wieczór branżowy PIAP w tak kameralnym i uroczym miejscu, jakim jest Warszawski Dzień przebiegał w spokojnej, ciepłej atmosferze. Emocje towarzyszyły rozdaniu statuetek z okazji okrągłych rocznic istnienia kilkunastu firm z branży reklamowej. Jak zwykle była smaczna "kuchnia" i dobre wina, a towarzysząca temu grupa muzyczna uzupełniła dobrą atmosferę wieczoru. Nie zabrakło oczywiście rozmów w kuluarach, zarówno na tematy zawodowe, jak i prywatne - stwierdził Maciej Dembiński Prezes Rosnowski Gift.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764