logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wieczory filmowe w zimowej kampanii marki Familijne

  PR 06.02.2023, przeczytano 872 razy
ilustracja

To pewne - nic tak nie łączy jak wspólne podjadanie słodkich przekąsek podczas Familijnej Uczty Filmowej. Rozsiądź się z bliskimi na kanapie, weź do ręki pilota, chrupnij wafle Familijne i odpowiedz na pytanie konkursowe. Na zwycięzców czekają zestawy produktów oraz roczne dostępy do tysięcy filmów online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wieczory-filmowe-w-zimowej-kampanii-marki-familijne,398880,artykul.html

Idealne do dzielenia się, chrupiące wafle Familijne to najlepsza przekąska podczas maratonów filmowych. Odpoczynek przed telewizorem to nasz wspólny, rodzinny czas - 42% Polaków spędza go właśnie w ten sposób. Dzięki kampanii Familijne Wieczory Filmowe każda wolna chwila będzie jeszcze przyjemniejsza.

Przegryzając swoje ulubione wafle Familijne, można wygrać filmowe nagrody w konkursie marki. Aby zdobyć zapas słodyczy oraz roczną subskrypcję na platformie CANAL+ online, wystarczy zakupić dwa dowolne opakowania wafli, wejść stronę www.familijne.pl i odpowiedzieć na pytanie konkursowe – Jaki smak wafli Familijne lubisz chrupać podczas oglądania filmów?

Aktywności konkursowej towarzyszyć będzie wsparcie reklamowe w TV, VOD, promocja na FILMWEB oraz działania w mediach społecznoościowych (FB, IG, TikTok). Konkurs konsumencki uzupełniają specjalnie przygotowane materiały POS. Akcja potrwa do 31.03.2023 r.

ilustracjastrzałka

Źródło: Colian

www.colian.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764