Ta przeglądarka nie obsługuje
JavaScript
co ogranicza niektóre funkcje serwisu!
Jak włączyć JavaScript?
Prywatność i cookies
WIEDZA
Kurier
»
Wiedza
»
Galeria
»
Forum
»
› Strefa Dostawców
Giełda
»
› Zamówienia publiczne
› Dodaj ofertę
Zasobnik
»
› Katalog WWW
› Katalog: Dodaj URL
› Kliparty wektorowe
› Fotografie royalty free
› Kurs HTML i CSS
Książki
»
Dla Webmastra
Dla Dostawcy
więcej...
... więcej działów i serwisów
logowanie
Login lub e-mail:
Hasło:
Zapomniałem hasło
Nowe konto
Pomoc: Konto użytkownika
wiadomości i artykuły
cały serwis
Polska reklama i poligrafia
WIEDZA
Wiedza: opcje
Wiedza
Techniki, porady, przykłady
Testy i recenzje
Opinie
Porady ekspertów
Webinary
OPCJE:
Pokaż tutoriale
Pokaż porady
Pokaż case studies
Pokaż podcasty
Raporty tematyczne Signs.pl
Cykle artykułów
Informacje o nowościach przez e-mail
Opublikuj własny artykuł
RSS: Śledź nowe artykuły
Branże regulowane w social media:
Branża kosmetyczna
Rosnąca popularność social media uczyniła z nich integralną część strategii marketingowej praktycznie każdej marki. Przemysł kosmetyczny odniósł z tego tytułu ogromne korzyści, przez co jego wartość jest wyceniana na 5.5 miliarda dolarów.Komunikacja produktu kosmetycznego...
Wiedza: teoria i praktyka
Prenumerata e-mail
Publikuj
Branże regulowane w social media: Branża ubezpieczeniowa
W przypadku branży ubezpieczeniowej, regulacje dotyczące promowania usług i produktów ubezpieczeniowych wynikają z ustawy o dystrybucji ubezpieczeń z 2017 r. Zgodnie z nią, wszystkie informacje mające charakter reklamowy oraz marketingowy powinny być jasne, rzetelneoraz nie wprowadzać odbiorców w błąd. Zapraszamy do lektury artykułu z najnowszej publikacji Grupy...
360 lat polskiej prasy. Jak zmieniał się druk?
Dokładnie 360 lat temu wydano pierwszą gazetę na ziemiach polskich. Rocznica powstania „Merkuriusza Polskiego” to dobry pretekst do przyjrzenia się, jak na przestrzeni lat ewoluowały techniki druku.
Technologie cyfrowe efektywnym sposobem na ulepszenie Customer Experience
Technologie cyfrowe stają się kluczem do pozyskania i utrzymania lojalności klientów. Inwestycja w infrastrukturę druku nowej generacji obsługującą chmurę i IoT powinna być strategicznym priorytetem dla organizacji, które chcą przyspieszyć sukces cyfrowej transformacji i usprawnić doświadczenia swoich klientów.
Branże regulowane w social media: Branża finansowa
Usługi w zakresie bankowości, w tym również w kwestii możliwości reklamowania ich, reguluje ustawa Prawo Bankowe z 29 sierpnia 1997 roku, a dokładniejartykuł 3 tejże ustawy. Określa ona przede wszystkim, jakie podmioty mogą posługiwać się nazwami „bank” i „kasa”, co jest istotne z komunikacyjnego i reklamowego punktu widzenia. Zapraszamy do lektury artykułu z najnowszej...
Jak wybrać najlepszego freelancera do współpracy?
W dobie pandemii rośnie lawinowo liczba firm, które korzystają z usług wolnych strzelców. Jednak spora liczba przedsiębiorstw dopiero rozważa lub testuje taką możliwość. Gdzie umieścić zlecenie, aby dotarło do odpowiednich freelancerów? Jakie kryteria przyjąć, aby wyłonić najlepszego? W jaki sposób, najkorzystniejszy od strony prawno-podatkowej dla...
Wprowadzenie dodatkowego podatku dla e-sklepów finalnie „zabiłoby” wiele małych i średnich biznesów
W przestrzeni publicznej pojawił się ostatnio pomysł objęcia e-handlu dodatkowym podatkiem, który płacą już tradycyjne duże sklepy. Jednak eksperci mają sporo obaw co do słuszności tego rozwiązania. Jak relacjonują, wprowadzenie tej koncepcji w życie mogłoby zaszkodzić nie tylko samej branży, ale też całej gospodarce. Przede wszystkim wypadłyby z rynku małe i...
Branże regulowane w social media: Branża farmaceutyczna
Ogólne regulacje prawne dotyczące reklamy produktów leczniczych zostały zapisane w rozdziale czwartym (art. 52-64) oraz dziewiątym (art. 128-129b i 130) ustawy Prawo Farmaceutyczne. Art. 52 tejże ustawy definiuje pojęcie reklamy jako działalność polegającą na informowaniu lub zachęcaniu do stosowania produktu leczniczego, mającą na celu zwiększenie: liczby przepisywanych...
Ponowy lockdown wymusi na branży retail większe cięcia w promocjach
Według analiz rynkowych, w ub.r. było o ponad 17% mniej promocji w gazetkach niż w 2019 roku. Na rynku ubyło też samych publikacji – o 19,5%. Do tego sieci handlowe zmniejszyły liczbę ich stron oraz powierzchnię – o 20%. Powody tych wszystkich redukcji wyjaśnia Karol Kamiński, Dyrektor Zarządzający w Grupie AdRetail. Tłumaczy również, dlaczego dyskonty przyjęły odwrotną...
Jak stosować marketing dotykowy?
Najsilniej pobudzającym zmysłem, bez wątpienia jest dotyk. Jest on swego rodzaju uzupełnieniem wzroku – człowiek widząc przedmiot i mogąc go następnie dotknąć, wchodzi w proces pełniejszego doświadczenia poznawczego. Zasada ta, sprawdza się także w biznesie. Jeśli tylko to możliwe, powinniśmy umożliwić klientom fizyczny kontakt z towarem. Wówczas będzie on...
Pierwsza zasada briefu marketingowego: Jeśli nie wiesz czego chcesz, to dostaniesz to czego nie potrzebujesz
O sztuce tworzenia skutecznego briefu i 5. najczęstszych błędach marketerów
Wpływ podatku cyfrowego na prowadzenie kampanii reklamowych
Podatek cyfrowy, który w swym zamierzeniu ma uszczelnić system podatkowy i ściągnąć wyższe wpływy podatkowe od największych gigantów technologicznych, funkcjonuje już w kilkunastu krajach świata. Jako PromoTraffic prowadzimy kampanie reklamowe na kilkudziesięciu rynkach, temat więc żywo nas interesuje. Przeanalizowaliśmy dla was, gdzie już taki podatek został...
Cyfrowa rewolucja w świecie… etykiet cenowych
Czy sklep stacjonarny może być równie atrakcyjny i nowoczesny, jak sklep internetowy? Nie tylko może, ale powinien. Z raportu „Przyszłość zakupów. Najważniejsze trendy w retail dziś i w 2030 roku”, jasno wynika, że digitalizacja sklepów jest nieunikniona. Tak odpowiedziało ponad 87% badanych, w przedziale wiekowym 18-65 lat. Stosowanie w sklepach...
Branże regulowane w social media: Branża gier i zakładów
Regulacje prawne dotyczące gier hazardowych, w tym reklamy, mają na celu ochronę konsumenta przed niekorzystnymi skutkami, jakie może nieść ze sobą zbyt częste i intensywne korzystanie z tego typu usług. Zapraszamy do lektury artykułu pochodzącego z najnowszej publikacji Grupy Roboczej Social Media IAB Polska.
Co (u)gryzie e-commerce?
Na podstawie badania zrealizowanego przez Mobile Institute i Izbę Gospodarki Elektronicznej na grupie ponad 2700 internautów. Partnerami Merytorycznymi projektu są Przelewy24 i Adyen.
Renaulution spod znaku rombu
Kto widząc kształt rombu, nie ma od razu skojarzenia z Renault? Nie bez powodu. Ta figura geometryczna widnieje w logo marki od 1925 roku. I raczej nie ma mowy o zmianie! Najlepszym dowodem jest nowa wersja logo zaprezentowana w styczniu tego roku i wdrażana od kilku dni. Gilles Vidal, dyrektor designu Renault, opowiada, jak i dlaczego powstało nowe logo.
2020 rok okiem ekspertów Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej
Środowisko specjalistów współtworzących Sektorową Radę ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej oceniło miniony rok i wskazało kluczowe kierunki na przyszłość. Ich indywidualne opinie znalazły się w zbiorczym podsumowaniu dla sektora.
Branże regulowane w social media: Branża erotyczna
Na początek warto dokonać pewnego rozróżnienia. W niniejszym artykule skupiamy się na promowaniu branży erotycznej, która koncentruje się na publikowaniu treści erotycznych, a nie treści pornograficznych. Zapraszamy do lektury materiału z najnowszej publikacji Grupy Roboczej Social Media IAB Polska!
Kiedy potrzebujesz CMS klasy enterprise?
W momencie zmiany czy redesignu portalu, najważniejszy jest wybór CMS. Na rynku znajdziemy setki tysięcy produktów tej kategorii, a ich ceny wahają się od kilku do kilkuset tysięcy dolarów rocznie. A zważywszy na koszt takiej inwestycji łatwo zadać sobie pytanie: czy faktycznie potrzebuję systemu klasy enterprise?
21 wskazówek dla e-commerce na 2021 rok
Na podstawie badania zrealizowanego wspólnie przez Mobile Institute i Izbę Gospodarki Elektronicznej na grupie ponad 2700 internautów. Partnerami Merytorycznymi projektu są Przelewy24 i Adyen.
E-commerce czeka wstrząs po pandemii
Z całego zeszłorocznego wzrostu e-commerce tylko 30% może mieć trwałą wartość. Dopiero 3-4 kwartały po zakończeniu pandemii okaże się, kto w branży osiągnął długoterminowy sukces. Natomiast znaczna część graczy nie wytrzyma ostrej walki o klienta. Dlatego e-sklepy już teraz powinny zacząć opracowywać nowe strategie. Obecnie nawet połowę marży inwestuje się w...
REKLAMA
REKLAMA
Udostępnij na:
Facebooku
Twitterze
LinkedIn
Tumblrze
Wykopie
przyjaciele i partnerzy
Dodaj swoje logo
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021
ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764