Ta przeglądarka nie obsługuje
JavaScript
co ogranicza niektóre funkcje serwisu!
Jak włączyć JavaScript?
Prywatność i cookies
WIEDZA
Kurier
»
Wiedza
»
Galeria
»
Forum
»
› Strefa Dostawców
Giełda
»
› Zamówienia publiczne
› Dodaj ofertę
Zasobnik
»
› Katalog WWW
› Katalog: Dodaj URL
› Kliparty wektorowe
› Fotografie royalty free
› Kurs HTML i CSS
Książki
»
Dla Webmastra
Dla Dostawcy
więcej...
... więcej działów i serwisów
logowanie
Login lub e-mail:
Hasło:
Zapomniałem hasło
Nowe konto
Pomoc: Konto użytkownika
wiadomości i artykuły
cały serwis
Polska reklama i poligrafia
WIEDZA
Wiedza: opcje
Wiedza
Techniki, porady, przykłady
Testy i recenzje
Opinie
Porady ekspertów
Webinary
OPCJE:
Pokaż tutoriale
Pokaż porady
Pokaż case studies
Pokaż podcasty
Raporty tematyczne Signs.pl
Cykle artykułów
Informacje o nowościach przez e-mail
Opublikuj własny artykuł
RSS: Śledź nowe artykuły
Panoptykon: Polska potrzebuje suwerennej infrastruktury cyfrowej. Apel do rządu
Organizacje społeczne i wydawcy wspólnie apelują do rządu o odważne inwestycje w suwerenną infrastrukturę cyfrową. Postulują ich finansowanie z podatku cyfrowego.
Wiedza: teoria i praktyka
Prenumerata e-mail
Publikuj
Nie kupuję, bo nie rozumiem. Jak język wpływa na decyzje zakupowe klientów?
W erze globalizacji i e-commerce coraz więcej przedsiębiorstw stawia na ekspansję zagraniczną. Zaskakująco często pomijany jest przy tym jeden z kluczowych czynników wpływających na decyzje zakupowe – język. Dane z raportu CSA Research, przytoczone przez firmę Task Force – międzynarodowego dostawcę usług językowych – nie pozostawiają wątpliwości:...
Psychologia koloru w marketingu - znane marki i ich strategie
Kolory to nie tylko estetyka, ale i potężne narzędzie marketingowe, które wpływa na emocje i decyzje zakupowe. W drugiej części artykułu odkrywamy, jak marki takie jak Coca-Cola, Netflix czy Starbucks wykorzystują psychologię kolorów, by budować wizerunek i przyciągać klientów.
Laser i personalizacja: unikalne gadżety reklamowe
W dzisiejszym świecie marketingu, w którym konsumenci są coraz bardziej wymagający, a konkurencja nieustannie rośnie, standardowe rozwiązania przestają robić wrażenie. Klienci oczekują nie tylko wysokiej jakości usług i produktów, ale także indywidualnego podejścia. Właśnie dlatego personalizacja stała się jednym z najważniejszych trendów w branży reklamowej. Jednym z...
Technologiczne absurdy w świecie retailu ograniczają biznesy
Według danych Eurostat zaledwie co czwarta firma w Unii Europejskiej wdrożyła w swojej działalności e-commerce. Na tle innych państw członkowskich Polska wypada dość słabo – zajmuje 22 miejsce z wynikiem 18 proc[1]. Unikanie sprzedaży online i brak strategii omnichannel nie są jedynymi problemami,...
Kampanie edukacyjne – jak to robią w wodociągach?
Zmiana postaw społecznych poprzez kampanie edukacyjne to duże wyzwanie, które wymaga dobrego pomysłu i przyciągnięcia uwagi lokalnej społeczności. Aby dotrzeć z przekazem do mieszkańców, trzeba im uświadomić, że problem poruszany w kampanii faktycznie ich dotyczy, a dobre nawyki poprawią jakość życia w najbliższym otoczeniu.
Rozliczenie PIT dla freelancerów - poradnik krok po kroku
Freelancing to dziś popularna forma pracy wśród specjalistów, którzy cenią sobie niezależność i elastyczne podejście do kariery. Choć taka ścieżka zawodowa daje wiele swobody, rozliczenia podatkowe mogą sprawiać trudności – szczególnie gdy dochody pochodzą z różnych źródeł. Jak rozliczyć PIT, jeśli prowadzimy działalność...
Historia opakowań na jajka - wielkanocne inspiracje z Antalis
Opakowania na jajka, choć często niedoceniane, to prawdziwy przykład ludzkiej kreatywności i innowacyjności. Od prostych słomianych koszyków po nowoczesne, ekologiczne wytłaczanki – ich historia pokazuje, jak design i technologia ewoluowały, by sprostać praktycznym potrzebom.
PORADA | Czy YouTube to najpopularniejsza platforma społecznościowa?
YouTube jest jedną z najpopularniejszych platform społecznościowych, ale czy jest najbardziej powszechna i kompletna, zależy od tego, jak definiujemy te pojęcia.
Cięcie laserowe w reklamie i poligrafii: precyzja, która robi różnicę
Współczesna poligrafia i reklama nieustannie dążą do innowacji, które umożliwiają tworzenie produktów o coraz wyższej jakości, większej estetyce i lepszym dopasowaniu do indywidualnych potrzeb klienta. W tym kontekście jedną z technologii, która w ostatnich latach zdobywa coraz większą popularność, jest cięcie laserowe. Ta nowoczesna metoda obróbki materiałów nie tylko...
Deepfake’i dotknęły już 3/4 firm. Wkrótce prześcigną ataki ransomware
Choć dezinformacja i fake newsy kojarzą się głównie z polityką i działaniami grup cyberprzestępców pracujących na zlecenia rządów, to skutki tych zjawisk mogą dotyczyć także biznesu i zagrażać rentowności, a nawet przetrwaniu firm.
Arbitraż na platformie Freelancehunt
Z danych platformy Freelancehunt wynika, że zaledwie 2,21% projektów realizowanych za pośrednictwem platformy trafia do rozstrzygnięcia arbitra. Firmy są zadowolone z freelancerów o czym może świadczyć znaczący wzrost budżetów na współpracę z nimi (wzrost rok do roku o 51,5% w 2024 roku). Tymczasem badanie GrantThornton z lutego 2025...
PR w erze AI: komunikacja, która łączy, a nie tylko informuje
Podczas gdy technologia i sztuczna inteligencja odgrywają coraz większą rolę w komunikacji, autentyczność staje się nieodzownym elementem budowania zaufania do marki. Według raportu Global Communications Report, aż 87% specjalistów PR uważa, że w ciągu najbliższych pięciu lat ich praca będzie wyglądać zupełnie inaczej – z naciskiem na integrację...
Najczęstsze błędy przy projektowaniu detali pod CNC
Obróbka CNC to technologia, która daje ogromne możliwości. Pozwala na realizację nawet bardzo złożonych projektów z dużą precyzją i powtarzalnością. Jednak nawet najlepsza maszyna CNC nie poradzi sobie bez odpowiednio przygotowanego projektu. Dla wielu klientów, zwłaszcza tych, którzy nie mają dużego doświadczenia w produkcji przemysłowej, kluczową rolę odgrywa etap...
Kondycja komunikacji korporacyjnej w dobie digitalu, influencerów i rozwoju AI: Komentarz
Rozwój technologiczny, w tym coraz szersze zastosowanie AI, rosnąca liczba kanałów dystrybucji treści oraz internetowych liderów opinii w sposób istotny zmieniają i na nowo kształtują krajobraz komunikacyjny. Dzisiejszy odbiorca czerpie wiedzę z Internetu i mediów społecznościowych kosztem gazet, radia i TV. Autorem treści może być każdy, kto...
Czy Europa zmieni podejście do ESG?
ESG, trzy litery, które w ostatnich latach zdecydowanie zmieniły myślenie o biznesie. Environmental, Social, Governance, trzy słowa, które kazały przedsiębiorcom zwrócić większą uwagę na wpływ ich działalności na ludzi i otoczenie. 2024, 2025, 2026, trzy lata, w ciągu których obowiązkiem raportowania działań w zakresie ESG miało zostać objętych co...
AI w marketingu sensorycznym - personalizacja doświadczeń zakupowych
Sztuczna inteligencja zmienia oblicze handlu detalicznego, wprowadzając nowy poziom personalizacji doświadczeń zakupowych. Według badań Mood Media, aż 42% kupujących aktywnie angażuje się w komunikaty audio i wideo w sklepach, a 37% dokonuje zakupów pod ich wpływem. Jak najnowsze rozwiązania AI rewolucjonizują marketing sensoryczny i jakie korzyści przynoszą zarówno...
Piłka po stronie reklamodawców: retargeting marek sportowych
W świecie sportu, tak jak w marketingu, kluczowe jest szybkie reagowanie i precyzyjna strategia. Z okazji Dnia Sportu, RTB House ujawnia najnowsze wnioski z raportu „Up Your Game: Retargeting Guide for Sports Brands”, które rzucają światło na proces optymalizacji strategii marketingowych marek działających w sektorze sportowym.
Czym zajmuje się strateg w agencji marketingowej?
Strateg w agencji marketingowej pełni kluczową rolę w procesie budowania marek, tworzenia kampanii oraz wyznaczania kierunków komunikacji. To osoba, która łączy analizę danych, psychologię konsumenta i kreatywność, aby opracować skuteczne strategie marketingowe. Jego praca nie polega wyłącznie na opracowywaniu dokumentów – to także ciągłe poszukiwanie...
SEO PR – budowanie marki w świecie AI
W obliczu dynamicznego rozwoju sztucznej inteligencji oraz transformacji sposobu, w jaki użytkownicy wyszukują informacje, przyszłość SEO PR jawi się jako niezwykle interesująca i pełna wyzwań. SEO PR, czyli połączenie działań Public Relations z technikami optymalizacji treści dla wyszukiwarek, staje się kluczowym narzędziem, które pozwala markom skutecznie docierać do...
Stowarzyszenie Profesjonalistów Influencer Marketingu - komentarz Krzysztofa Bartnika z Imker
Dzisiaj działalność rozpoczęło Stowarzyszenie Profesjonalistów Influencer Marketingu (SPIM) – organizacja, której celem jest profesjonalizacja branży twórców internetowych, dbanie o etyczne standardy i reprezentowanie interesów influencerów oraz agencji. W nawiązaniu do tego wydarzenia, publikujemy komentarz na temat aktualnej...
REKLAMA
REKLAMA
Udostępnij na:
Facebooku
Bluesky
LinkedIn
Tumblrze
Wykopie
przyjaciele i partnerzy
Dodaj swoje logo
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025
ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764