logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Większa kontrola nad filmami na Youtube

  PR 28.06.2019, przeczytano 484 razy

Bardzo ważne jest dla nas, aby ułatwiać użytkownikom docieranie do treści, które ich interesują, pomagać w odkrywaniu nowych zainteresowań i pasji czy pogłębianiu wiedzy. Ale nie zapominamy, że jest jeden prawdziwy i najważniejszy ekspert, który najlepiej wie co chce oglądać: sam widz. Stale słyszymy, że chcecie mieć większą kontrolę nad tym, jakie filmy pojawiają się Wam na stronie głównej i jako sugerowane Następne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wieksza-kontrola-nad-filmami-na-youtube,383051,artykul.html

Postanowiliśmy więc wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom i dać Wam możliwość decydowania w jeszcze większym stopniu o swoim YouTube. W najbliższych dniach wprowadzimy trzy zmiany:

  • Możliwość przeglądania tematów i powiązanych filmów na stronie głównej oraz w sekcji Następnych. Dzięki tej funkcji możecie łatwiej przeglądać tematy i powiązane filmy, i sami decydować czego chcecie oglądać więcej. Wyświetlane opcje oparte są na spersonalizowanych dla Was sugestiach i mają pomóc szybciej znaleźć to, czego szukacie. Mogą to być polecenia związane z tym co właśnie oglądacie, filmy opublikowane przez aktualnie oglądany kanał lub filmy o tematyce, która może Was zainteresować. Nową funkcję można znaleźć na stronie głównej na samej górze i nad sugerowanymi Następnymi filmami. Funkcja jest na razie dostępna w języku angielskim dla zalogowanych użytkowników w aplikacji YouTube na Androida. Wkrótce pojawi się także w aplikacji na iOS oraz na komputerach. W przygotowaniu są też inne wersje językowe.
  • Usuwanie kanałów, których nie chcesz oglądać z sugestii YouTube: chociaż staramy się proponować użytkownikom filmy, które mogą im się spodobać, to mamy świadomość, że nie zawsze trafiamy w dziesiątkę. Dlatego chcemy dać widzom więcej kontroli, żeby mogli decydować, kiedy nie chcą czegoś oglądać. Uprościliśmy sposób, w jaki można całkowicie usunąć filmy z danego kanału, z sugerowanych. Wystarczy kliknąć na menu (oznaczone ikonką z trzema kropkami) obok wideo na Stronie głównej lub w Up to Next, a następnie wybrać opcję „Nie polecaj kanału”. Od tego momentu użytkownik nie powinien już dostawać żadnych sugestii z nim związanych. Oczywiście, nadal może je znaleźć w wyszukiwarce lub wchodząc bezpośrednio na stronę kanału, a także w zakładce Trendy. Ta nowa funkcja jest już dostępna na całym świecie w aplikacji YouTube na Androida i iOS. Wkrótce będzie dostępna także w wersji desktopowej.
  • Więcej informacji o tym, dlaczego film został zasugerowany: Czasami polecamy też użytkownikom filmy z kanałów, których wcześniej nie widzieli, na podstawie tego, co lubili i oglądali inni widzowie o podobnych zainteresowaniach. Teraz gdy zasugerujemy materiał na tej podstawie, widzowie znajdą pod danym wideo specjalny box z dodatkowymi informacjami, dlaczego go widzą. Zależy nam aby wyjaśnić użytkownikom mechanizm naszego działania. Nowa funkcja jest już dostępna na całym świecie w aplikacji YouTube na iOS. Wkrótce będzie dostępna także w urządzeniach z systemem Android i komputery stacjonarne.

- Mamy nadzieję, że wszystkie te nowe funkcje, pomogą naszym użytkownikom jeszcze lepiej poruszać się pośród treści dostępnych w YouTube. Chcielibyśmy też, aby dzięki niej łatwiej znajdowali to co interesuje ich najbardziej. - Elżbieta Różalska, Communications Manager, Google Polska

Źródło: Google Polska

www.google.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764