logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Większa kreacja Hand Made

  PR 02.08.2007, przeczytano 671 razy

W lipcu do działu kreacji agencji Hand Made dołączyły dwie nowe osoby – Agata Leszczyńska i Radek Jakubiak. Ich obecność w agencji to efekt akcji rekrutacyjnej prowadzonej przez Hand Made w czerwcu br. Zasilony dział kreacji Hand Made liczy obecnie osiem osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wieksza-kreacja-hand-made,5913,artykul.html

Agata Leszczyńska objęła stanowisko junior graphic designera. Jest tegoroczną absolwentką Wydziału Grafiki ASP w Krakowie. W 2005 roku przebywała na stypendium Sokrates-Erazmus w Ecole Superieure Estienne Paris. Była uczestniczką wielu konkursów i wystaw plakatu oraz zdobywczynią brązowego medalu na Międzynarodowym Biennale Plakatu w Meksyku, w tematycznej kategorii "Desertification". Hobby Agaty to malarstwo, literatura, teatr i podróże.

Radek Jakubiak rozpoczął pracę na stanowisku copywritera – tworząc team kreatywny z Karoliną Piwowarczyk. Radek Ukończył Psychologię na UJ w Krakowie i Grafikę na ASP w Poznaniu. Ostatnio pracował w agencji Heads Advertising również jako copywriter. Pasje Radka to kino zależne, rower górski i grafika projektowa z lat 70.

Hand Made to dynamicznie rozwijająca się agencja reklamowa, wyspecjalizowana w usługach ATL. Wśród największych klientów agencji znajdują się m.in.: Bakoma (Premium, Satino), Hoop (Arctic), Lakma (Sidolux), Kofola (Jupi), Maspex (Mlekołaki), Mieszko (Zozole), Woseba.

Źródło: Hand Made

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764