logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Większy biust i szczuplejsze nogi: Steczkowska w kampanii Gatta

  PR 09.03.2016, przeczytano 5593 razy
ilustracjastrzałka

W połowie marca w salonach Gatta pojawi się nowa linia rajstop i pończoch – Gatta Slim Line oraz wyjątkowe nowości w kolekcji bielizny Gatta Intimate. Wyróżnikiem nowych produktów są ich właściwości – pończochy i rajstopy z nowej linii wyszczuplają nogi, a specjalna konstrukcja promowanego biustonosza double push up powiększa biust nawet o dwa rozmiary. Wejście na rynek takich właśnie produktów jest wynikiem prowadzonych przez markę Gatta badań. Kampania reklamowa, prezentująca nowości, obejmie prasę kobiecą, radio, internet oraz nośniki własne w salonach firmowych Gatta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiekszy-biust-i-szczuplejsze-nogi%3A-steczkowska-w-kampanii-gatta,27769,artykul.html

Na początku listopada 2015 Justyna Steczkowska zaprezentowała rajstopy Satti Matti oraz pierwsze modele bielizny Gatta Intimate. Teraz przyszła pora na wiosenną odsłonę propozycji Gatta. Wokalistka, w najnowszej, wiosennej kampanii, pokaże jak zmysłowo można wyglądać w pończochach i bieliźnie polskiej marki.

Nowości w ofercie Gatty to odpowiedź na potrzeby Polek. Jak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie marki Gatta niemal 9/10 kobiet poprawiłoby sobie minimum jedną z części ciała (nos, biust, brzuch/talia, nogi, uda, łydki i stopy). 53% badanych odchudziłaby sobie uda, a 37% łydki.

Kobiety XXI wieku są coraz bardziej pewne siebie. Pracują zawodowo i spełniają się na polu rodzinnym. Są bardziej świadome swojego ciała i dokładnie wiedzą, co ewentualnie chciałyby w nim poprawić” – komentuje Anna Gołębicka, doradca zarządu ds. strategii i marketingu marki Gatta. „Dlatego marka Gatta od kilku sezonów proponuje produkty z dodatkową funkcją. Tej wiosny postawiliśmy na wyszczuplanie nóg i większy biust” – dodaje.

Kampania reklamowa realizowana będzie do połowy kwietnia w największych rozgłośniach radiowych: Radio ZET oraz RMF FM oraz w magazynach kobiecych (z wydawnictw Bauer, Burda, Edipresse oraz Agora).

Spot radiowy oraz reklamy prasowe to kreacja własna marki. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Starcom. Autorem zdjęć Justyny Steczkowskiej, prezentującej na sobie nowości marki, jest Wojtek Wojtczak.

Źródło: Gatta

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764