logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Większy client service 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 21.02.2019, przeczytano 722 razy
Od lewej Katarzyna Pilitowska i Martyna Gańko z Zulą

Katarzyna Pilitowska i Martyna Gańko dołączyły do działu obsługi klienta  agencji 180heartbeats + Jung v Matt.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiekszy-client-service-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,381329,artykul.html

Katarzyna Pilitowska została zatrudniona jako account manager. W branży pracuje od sześciu lat - ostatnio w agencji Concept Interactive, a wcześniej w Harder&Harder. Prowadziła projekty dla takich marek, jak Bank PKO BP, Unilever, Oceanic, Itaka, Douglas. Koordynowała działania zarówno w zakresie marketingu ATL jak i BTL. Pracowała przy produkcjach tv i sesjach zdjęciowych oraz aktywacjach z udziałem topowych influencerów. Ostatnio zajmowała się głównie digital marketingiem.

Natomiast Martyna Gańko, która została junior account executive, w reklamie pracuje od dwóch lat. Wcześniej koordynowała niestandardowe projekty w domu mediowym Mindshare - nietypowe kanały komunikacji, content marketing, eventy. Pracowała dla takich marek, jak FOX, National Geographic, Magnum (współorganizowała coroczny, głośny pokaz mody), Dove , Rexona, Rama.

Nowe osoby odpowiadają m.in. za obsługę Kotliny Natury, Dakea i Ben&Jerry’s. Dział obsługi klienta 180 zatrudnia obecnie osiem osób, a kieruje nim Magdalena Kozanowska, dyrektor zarządzająca & partner.

Źródło: 180heartbeats + Jung v Matt

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764