logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Większy dział kreacji 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 17.05.2018, przeczytano 657 razy
ilustracjastrzałka

Do działu kreacji agencji 180heartbeats + JUNG v MATT dołączyli senior copywriter Grzegorz Paraska i senior art director Michał Koncikowski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiekszy-dzial-kreacji-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,36533,artykul.html

Jako team pracują ponad 12 lat – ostatnio w Brasil, gdzie wspólnie realizowali projekty 360, BTL, ATL oraz digital m.in. dla TUI, Netii, Black Red White i Marvipol. Wcześniej, w agencji Icon Advertising Unlimited, obsługiwali Erę (obecnie T-Mobile) w zakresie BTL.

Paraska w latach 1992 - 2002 był związany z prekursorskim dla kina offowego w Polsce Zespołem Filmowym Skurcz. Współtworzył filmy krótko- i długometrażowe, teledyski i programy telewizyjne, m.in. kultowe „Bułgarski pościkk”, „Dżudo Honor 7”, „Tęcza” i „Las Maquinas de la Muerte” dla Kazika na Żywo. W reklamie po raz pierwszy zabłysnął wymyślonym dla Ery hasłem “Ciesz się radością”.

Natomiast Koncikowski to uznany artysta graffiti, tworzący pod pseudonimem FreshOne. Uważany jest za jednego z najbardziej rozpoznawalnych twórców graffiti w Europie Wschodniej. Aktywny od połowy lat 90-tych, członek legendarnych warszawskich ekip m.in.: WSM, ATS, DSE i PPE. Jego styl wywodzi się z klasycznego nurtu graffiti. Uczestniczył w wielu wystawach oraz międzynarodowych imprezach, w tym Write 4 Gold, Meeting of Styles, Brain Damage Graffiti Jam. Tworzy również plakaty drukowane metodą sitodruku oraz risografii. Od kilku lat jest związany z Brain Damage Gallery.

Team Paraska & Koncikowski wzmocnił zespół dyrektora kreatywnego Bartłomieja Walczuka. Dział kreacji 180 liczy obecnie 12 osób, a zarządza nim chief creative officer Mikołaj Sadowski.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
Jarosław Łuczka Product Ownerem w Adquery
Do zespołu platformy technologicznej adQuery, oferującej kompleksowe rozwiązania z zakresu kampanii digital, dołączył Jarosław Łuczka. Jako Product Owner odpowiada za rozwój technologii w zakresie nowych funkcjonalności, komunikację oraz rozbudowę oferty produktowej firmy.
Nikon: uniwersalny superzoom Nikkor Z 28-400mm f/4-8 VR
Nikon wprowadza do sprzedaży nowy obiektyw zmiennoogniskowy z serii Z – NIKKOR Z 28-400mm f/4-8 VR. Dzięki kompaktowym wymiarom, małej masie i aż 14,2-krotności zooma jest on niezwykle uniwersalny i wygodny do w codziennym użytkowaniu z korpusem Nikon Z. Obiektyw sprawdzi się różnorodnych warunkach, zależnych od inspiracji: od rozległych krajobrazów, poprzez klimatyczną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764