logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Większy dział kreacji 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 17.12.2018, przeczytano 590 razy
ilustracjastrzałka

Do działu kreacji agencji 180heartbeats + JUNG v MATT dołączyło pięć nowych osób - m.in. seniorski team - Tomasz Dubiel i Gabriel Wołoszański.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiekszy-dzial-kreacji-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,380553,artykul.html

Przeszli z Grandes Kochonos, a wcześniej pracowali w Grey Group. Razem z zdobyli srebrne i brązowe Innovation Ad 2018 za kampanię mBanku „Razem Najlepiej”. Dubiel, senior art director, jest laureatem Young Creatives, współtworzył kampanię IKEA „Ta kuchnia sprawdza się w życiu”, która została nagrodzona Golden Effie 2018, zdobył srebro w KTR w kategorii design oraz Innovation Ad za jeden ze swoich pierwszych projektów, kampanię Nobile Saudade. Jest także perkusistą związanym z warszawską sceną niezależną skupioną wokół wydawnictwa Lado ABC. Natomiast Wołoszański, senior copywriter, w branży pracuje od ośmiu lat. Przygotowywał projekty dla marek takich jak Play, mBank, NN Investments Partners, IKEA, Puma, a za klip dla marki Puma, „Uliczne Legendy” został nagrodzony brązem i srebrem w KTR. Wspólnie napisali scenariusze do takich klipów jak “Kryptowaluty” Taconafide czy “Jestem kobietą” Mary Komasa + The Dumplings dla Pumy.

Dział kreacji 180heartbeats wzmocnił także Adrian Zwierzyński, który jako art director tworzy team z senior copyriter Anną Gadecką. Zwierzyński w reklamie pracuje od ośmiu lat - wcześniej w agencjach Neon Shake Advertising, IQ Marketing, TWIN.digital collective. Pracował dla takich marek, jak Western Union, Tyskie, Wyborowa, Absolut, Warka Radler.

W ramach Talent Programu, stażowego projektu agencji adresowanego do pasjonatów reklamy, grafiki, animacji, programowania i mediów digitalowych z całego świata, staż w agencji odbywa także Helena Frias Pena. Hiszpanka jest magistrem sztuki, absolwentką szkoły kreatywności ZinkProjekt w Madrycie. W czasie studiów zrealizowała kilka projektów z zakresu grafiki, wzornictwa, ilustrowała także książki dla dzieci oraz jest autorką murala wyróżnionego w lokalnym konkursie Mural Art. Ponadto jako junior designera zatrudniono także Jana Mazura, który wcześniej odbył staż w agencji.

Obecnie dział kreacji liczy 14 osób. Zarządza nim chief creative officer Mikołaj Sadowski, którego wspiera creative director Bartłomiej Walczuk.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764