logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Większy dział kreacji 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 17.05.2018, przeczytano 660 razy
ilustracjastrzałka

Do działu kreacji agencji 180heartbeats + JUNG v MATT dołączyli senior copywriter Grzegorz Paraska i senior art director Michał Koncikowski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiekszy-dzial-kreacji-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,36533,artykul.html

Jako team pracują ponad 12 lat – ostatnio w Brasil, gdzie wspólnie realizowali projekty 360, BTL, ATL oraz digital m.in. dla TUI, Netii, Black Red White i Marvipol. Wcześniej, w agencji Icon Advertising Unlimited, obsługiwali Erę (obecnie T-Mobile) w zakresie BTL.

Paraska w latach 1992 - 2002 był związany z prekursorskim dla kina offowego w Polsce Zespołem Filmowym Skurcz. Współtworzył filmy krótko- i długometrażowe, teledyski i programy telewizyjne, m.in. kultowe „Bułgarski pościkk”, „Dżudo Honor 7”, „Tęcza” i „Las Maquinas de la Muerte” dla Kazika na Żywo. W reklamie po raz pierwszy zabłysnął wymyślonym dla Ery hasłem “Ciesz się radością”.

Natomiast Koncikowski to uznany artysta graffiti, tworzący pod pseudonimem FreshOne. Uważany jest za jednego z najbardziej rozpoznawalnych twórców graffiti w Europie Wschodniej. Aktywny od połowy lat 90-tych, członek legendarnych warszawskich ekip m.in.: WSM, ATS, DSE i PPE. Jego styl wywodzi się z klasycznego nurtu graffiti. Uczestniczył w wielu wystawach oraz międzynarodowych imprezach, w tym Write 4 Gold, Meeting of Styles, Brain Damage Graffiti Jam. Tworzy również plakaty drukowane metodą sitodruku oraz risografii. Od kilku lat jest związany z Brain Damage Gallery.

Team Paraska & Koncikowski wzmocnił zespół dyrektora kreatywnego Bartłomieja Walczuka. Dział kreacji 180 liczy obecnie 12 osób, a zarządza nim chief creative officer Mikołaj Sadowski.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764