logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Większy zespół 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 19.02.2020, przeczytano 1142 razy
ilustracja

Anna Stolarz dołączyła do działu client service agencji 180heartbeats+JUNG v MATT. Katarzyna Pereta została motion designerem w dziale design, a team social media zyskał nowego junior community managera - Maksa Gronowskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiekszy-zespol-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,385759,artykul.html

Anna Stolarz w dziale obsługi klienta została account manager. W reklamie pracuje od ośmiu lat, w agencjach takich jak: The & Partnership, Publicis, McCann WorldGroup, Syzygy oraz Walk Creative. Koordynowała projekty dla Toyota Motor Poland, KFC Polska, Orange, Sony Centre, Nutricia Poland, PZU SA, czy BOŚ Bank. Były wśród nich także kampanie 360 realizowane nie tylko w Polsce, ale także na innych europejskich rynkach.

Katarzyna Pereta z branżą związana jest od sześciu lat. Doświadczenie zdobywała w domu produkcyjnym Foszer Sawicki i studiu animacji K&C Media Group. Specjalizowała się w animowanych explainer video i postprodukcji.

Maksymilian Gronowski tworzeniem contentu zajmował się wcześniej w 366 Concept. Zawodowo zajmuje się również fotografią, a w portfolio ma projekty dla takich marek jak Cropp, Converse, czy Galeria Dominikańska. Dwa lata z rzędu jego zdjęcia były wyróżniane w Ogólnopolskim Konkursie Fotograficznym To Dobry Konkurs w kategorii portret.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764