logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Większy Związek Firm Public Relations

  PR 20.07.2009, przeczytano 997 razy

PR time agencja z Wrocławia dołączyła z początkiem lipca 2009 roku do Związku Firm Public Relations. To druga firma spoza Warszawy, która została przyjęta do ZFPR. Obecnie Związek zrzesza 31 firm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiekszy-zwiazek-firm-public-relations,9268,artykul.html

PR time jest agencją doradczą założoną w 2004 roku, oferującą pełen zakres usług public relations, od komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, relacji z mediami i inwestor relations, do komunikacji kryzysowej. Firma planuje i realizuje kompleksowe kampanie informacyjne, wizerunkowe - w tym CSR - oraz promocyjne, w skali regionalnej i ogólnopolskiej. Prowadzi również szkolenia z budowy wizerunku, prezentacji publicznych, kontaktów z mediami, komunikacji kryzysowej. Zespół agencji specjalizuje się w PR korporacyjnym dla firm przemysłu ciężkiego i technologicznych.

Wśród klientów PR time znajdują się m.in.: KGHM Ecoren SA, Power Media SA, Interferie SA, DTC Renoma, Veolia Usługi dla Środowiska S.A. oraz IL-TEX.

- Przystąpienie do ZFPR jest rozpoczęciem kolejnego ważnego etapu w rozwoju naszej agencji. Równie ważnego jak rozbudowa zespołu, jego cykliczne, szkolenie i wypracowywanie najwyższych standardów pracy. Jesteśmy pierwszą agencją PR na Dolnym Śląsku, która przystępuje do ZFPR – to cieszy, bo zawsze warto być pierwszym, ale też zobowiązuje do jasnego prezentowania wspólnych dla tej branży norm i zasad – powiedziała Magdalena Rabiega, partner zarządzający agencji PR time. - Wstępujemy do Związku w momencie szczególnym, podczas coraz głośniej brzmiącej dyskusji na temat public relations w Polsce, gdy wiele autorytetów zdecydowało się podjąć obronę naszego zawodu wobec politycznych pomówień i uproszczonych etykiet. Przystąpienie do Związku jest również naszym zdecydowanym głosem w tej dyskusji - dodaje.

- Cieszymy się, że w okresie, gdy ZFPR podejmuje ważne inicjatywy mające na celu obronę branży i edukację opinii publicznej, do naszego grona dołącza nowa agencja popierająca stanowisko Związku – komentuje Paweł Trochimiuk, prezes Zarządu Związku Firm Public Relations. - Jesteśmy przekonani, że PR time wesprze nas doświadczeniem i obserwacjami z wrocławskiego rynku oraz będzie nowym głosem na forum branżowych dyskusji.

Pełna lista agencji należących do Związku Firm Public Relations jest dostępna na stronie internetowej www.zfpr.pl.

Źródło: Związek Firm Public Relations

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764