logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiele nas łączy... w kampanii wizerunkowej Wirtualnej Polski

  PR 28.12.2016, przeczytano 535 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała nowa odsłona kampanii wizerunkowej Wirtualnej Polski. Realizowane do końca stycznia działania reklamowe będą się koncentrować na ważnych, łączących Polaków wydarzeniach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiele-nas-laczy...-w-kampanii-wizerunkowej-wirtualnej-polski,30959,artykul.html

Celem kampanii jest umacnianie wizerunku Wirtualnej Polski, jako medium pluralistycznego i obiektywnego, pokazującego różne punkty widzenia. Kampania ma przypomnieć, że Polacy mają wiele wspólnego i powinno przykładać się więcej uwagi do tego , co nas łączy, a nie dzieli.  Działania reklamowe mają dodatkowo utrwalić w świadomości użytkowników fakt, że obecnie Wirtualna Polska to również telewizja, dostępna na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej, w wybranych platformach satelitarnych i telewizjach kablowych oraz na stronie głównej Wirtualnej Polski.

Gdy pogłębiają się podziały w społeczeństwie i wydawało by się, że nie ma nadziei na porozumienie, pokazujemy, że mimo nieraz sprzecznych ze sobą poglądów, łączy nas więcej, niż dzieli – mówi Marta Czartoryska-Żak, VP Chief Marketing Officer w Grupie Wirtualna Polska. W Wirtualnej Polsce pokazujemy całe spektrum opinii, pytamy o zdanie osoby o różnych poglądach na Polskę, świat, kulturę, religię czy historię. Chcemy, teraz także w telewizji WP, być miejscem dla wszystkich Polaków.

Kreacja i koncepcja kreatywna kampanii:
Agencja Scholz & Friends Warszawa
Wykorzystane w kampanii kanały komunikacji:
telewizja: TVN, TVP1, TVP2 oraz ponad 30 stacji tematycznych
radio: m.in. Radio ZET, RMF FM, Radio ESKA
prasa: tygodniki, miesięczniki (m.in. Polityka, Focus, Zwierciadło, Men’s Health)
kina: Helios, Cinema City
internet: m.in. Wirtualna Polska, YouTube, IPLA, Facebook
Zakup i planowanie mediów:
Dom Mediowy Zenith, Zespół Marketingu i PR Grupy Wirtualna Polska

Źródło: Wirtualna Polska SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tiktok wspiera kultowe warszawskie kino Amondo
W ramach wspierania lokalnej kultury, TikTok, globalna platforma rozrywkowa nawiązuje współpracę z unikatowym miejscem na mapie Warszawy – niezależnym kinem Amondo. Ta niesztampowa kolaboracja ma na celu odświeżenie przestrzeni oraz wsparcie kolejnych kulturalnych i ważnych inicjatyw, które mają tam miejsce.
Wspólna oferta handlowa Radia Nowy Świat i Grupy Eurozet
Radio Nowy Świat nawiązało współpracę z Grupą Eurozet. Wspólna oferta handlowa obejmie sponsoring oraz akcje niestandardowe. To pierwsza tego typu współpraca na polskim rynku, wykorzystująca potencjał radia tradycyjnego i internetowego z treściami typu premium. Na antenie Radia Nowy Świat nie pojawią się bloki reklamowe, a dodatkowe przychody przyczynią się...
Netflix planuje bezpośrednio nagradzać twórców za sukces
Netflix, jako pierwszy serwis streamingowy w Polsce, ogłosił pilotaż nowego systemu dodatkowych wynagrodzeń dla twórców popularnych lokalnych produkcji. Jest to program oparty na rozwiązaniach z powodzeniem wdrożonych już w innych krajach europejskich.
12 grudnia odbędzie się ekskluzywny koncert dla słuchaczek i słuchaczy RMF Classic i RMF Classic+ Haliny Mlynkowej, która zaśpiewa najpiękniejsze utwory z polskich filmów oraz specjalną, świąteczną piosenkę rozgłośni napisaną przez Artura Andrusa. A już od 1 grudnia RMF Classic będzie nadawać świąteczne piosenki przez cały dzień.
Bartosz T. Wieliński reprezentantem Wyborczej w europejskim sojuszu gazet LENA
Od listopada 2022 r. nowym przedstawicielem “Gazety Wyborczej” w Leading European Newspaper Alliance (LENA) jest Bartosz T. Wieliński, zastępca redaktora naczelnego dziennika i szef działu Świat. Dołączył on do reprezentantów największych europejskich gazet działających w ramach sojuszu na rzecz rozwoju mediów, wspólnej pracy redakcyjnej oraz promocji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764