logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiele nas łączy... w kampanii wizerunkowej Wirtualnej Polski

  PR 28.12.2016, przeczytano 388 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała nowa odsłona kampanii wizerunkowej Wirtualnej Polski. Realizowane do końca stycznia działania reklamowe będą się koncentrować na ważnych, łączących Polaków wydarzeniach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiele-nas-laczy...-w-kampanii-wizerunkowej-wirtualnej-polski,30959,artykul.html

Celem kampanii jest umacnianie wizerunku Wirtualnej Polski, jako medium pluralistycznego i obiektywnego, pokazującego różne punkty widzenia. Kampania ma przypomnieć, że Polacy mają wiele wspólnego i powinno przykładać się więcej uwagi do tego , co nas łączy, a nie dzieli.  Działania reklamowe mają dodatkowo utrwalić w świadomości użytkowników fakt, że obecnie Wirtualna Polska to również telewizja, dostępna na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej, w wybranych platformach satelitarnych i telewizjach kablowych oraz na stronie głównej Wirtualnej Polski.

Gdy pogłębiają się podziały w społeczeństwie i wydawało by się, że nie ma nadziei na porozumienie, pokazujemy, że mimo nieraz sprzecznych ze sobą poglądów, łączy nas więcej, niż dzieli – mówi Marta Czartoryska-Żak, VP Chief Marketing Officer w Grupie Wirtualna Polska. W Wirtualnej Polsce pokazujemy całe spektrum opinii, pytamy o zdanie osoby o różnych poglądach na Polskę, świat, kulturę, religię czy historię. Chcemy, teraz także w telewizji WP, być miejscem dla wszystkich Polaków.

Kreacja i koncepcja kreatywna kampanii:
Agencja Scholz & Friends Warszawa
Wykorzystane w kampanii kanały komunikacji:
telewizja: TVN, TVP1, TVP2 oraz ponad 30 stacji tematycznych
radio: m.in. Radio ZET, RMF FM, Radio ESKA
prasa: tygodniki, miesięczniki (m.in. Polityka, Focus, Zwierciadło, Men’s Health)
kina: Helios, Cinema City
internet: m.in. Wirtualna Polska, YouTube, IPLA, Facebook
Zakup i planowanie mediów:
Dom Mediowy Zenith, Zespół Marketingu i PR Grupy Wirtualna Polska

Źródło: Wirtualna Polska SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już jutro, w piątek 3 lipca br., kina sieci Helios wznowią po przerwie działalność z nowym, dynamicznym cennikiem, seansami prywatnymi oraz bogatą ofertą projektów specjalnych, w tym: koncertów, maratonów filmowych oraz bajkowych atrakcji dla najmłodszych. Sieć zadba, aby każdy czuł się komfortowo podczas wizyty w ulubionym kinie, przestrzegając wszystkich...
W piątek 10 lipca w Multikinie w Łodzi, Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu i Szczecinie odbędą się pierwsze seanse filmowe. Przyjemny i bezproblemowy udział w projekcji filmów zapewni przygotowane zaplecze sanitarne.
Ponad 2 miliony gospodarstw domowych w Polsce aktywnie korzysta z Samsung Smart TV
Liczba wykorzystywanych telewizorów wzrosła w pierwszej połowie 2020 roku o ponad 25 procent w stosunku do tego samego okresu w 2019 roku.
„Gazeta Wyborcza” z grantem od Europejskiego Centrum Wolności Prasy i Mediów na procesy sądowe z podmiotami państwowymi
Europejskie Centrum Wolności Prasy i Mediów (ECPMF) przyznało „Gazecie Wyborczej” 15 tys. euro na wsparcie w procesach sądowych. To dotąd największy grant przyznany przez organizację, której celem jest walka o niezależne dziennikarstwo i obrona przed działaniami, które zagrażają wolności mediów w krajach Unii Europejskiej.
Nowe rozwiązania reklamowe Pinteresta dla e-commerce
Pinterest udostępnia w Polsce coraz większą przestrzeń dla e-commerce. Sklepy on-line mogą teraz nie tylko prowadzić sprzedaż katalogową, lecz także korzystać z reklam produktowych oraz dynamicznego retargetowania kampanii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764