logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiele potrzeb, jedna odpowiedź: kampania suszarki Vileda Infinity

  PR 23.09.2019, przeczytano 863 razy
ilustracjastrzałka

Vileda konsekwentnie umacnia silną pozycję w kategorii Laundry Care. Marka rozpoczęła właśnie zintegrowaną kampanię 360 suszarki Infinity – jednej z najbardziej zaawansowanych konstrukcyjnie w swojej ofercie. To trzecia, duża kampania reklamowa tego topowego produktu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiele-potrzeb%2C-jedna-odpowiedz%3A--kampania-suszarki-vileda-infinity,384064,artykul.html

Spoty telewizyjne można obejrzeć w największych stacjach ogólnopolskich: TVP, Polsat, TVN oraz kanałach tematycznych. A także w serwisach VOD, gdzie będzie emitowana 20- sekundowa wersja reklamy. Interaktywnym wsparciem dla działań ATL jest kampania display, która stanowi skuteczny kanał komunikacji zasięgowej. Zintegrowana kampania promocyjna pod hasłem „Wiele potrzeb, jedna odpowiedź” potrwa pięć tygodni i zakończy się 20 października br. W myśl hasła Vileda oferuje modele suszarek zróżnicowane pod względem funkcjonalności, rozmiarów i przeznaczenia – dopasowane do potrzeb konsumentów.

Symultanicznie będą prowadzone działania product placement. Infinity pojawi się w takich serialach i programach jak „Rodzinka.pl”, „M jak Miłość”, „Przyjaciółki”, „W rytmie serca”, „Na dobre i na złe”. Dodatkowo akcja będzie realizowana na platformie sprzedażowej Allegro. Przekaz wesprze także komunikacja w Social Media, PR oraz w punktach sprzedaży.

W 2017 Vileda zwiększyła udział rynkowy w kategorii Laundry Care wprowadzając nowy asortyment suszarek na pranie. Rozbudowanie oferty sprawiło, że dziś Vileda jest liderem w kategorii suszarek na pranie w Polsce.

Źródło: FHP Vileda

www.vileda.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764