Vileda konsekwentnie umacnia silną pozycję w kategorii Laundry Care. Marka rozpoczęła właśnie zintegrowaną kampanię 360 suszarki Infinity – jednej z najbardziej zaawansowanych konstrukcyjnie w swojej ofercie. To trzecia, duża kampania reklamowa tego topowego produktu.
Spoty telewizyjne można obejrzeć w największych stacjach ogólnopolskich: TVP, Polsat, TVN oraz kanałach tematycznych. A także w serwisach VOD, gdzie będzie emitowana 20- sekundowa wersja reklamy. Interaktywnym wsparciem dla działań ATL jest kampania display, która stanowi skuteczny kanał komunikacji zasięgowej. Zintegrowana kampania promocyjna pod hasłem „Wiele potrzeb, jedna odpowiedź” potrwa pięć tygodni i zakończy się 20 października br. W myśl hasła Vileda oferuje modele suszarek zróżnicowane pod względem funkcjonalności, rozmiarów i przeznaczenia – dopasowane do potrzeb konsumentów.
Symultanicznie będą prowadzone działania product placement. Infinity pojawi się w takich serialach i programach jak „Rodzinka.pl”, „M jak Miłość”, „Przyjaciółki”, „W rytmie serca”, „Na dobre i na złe”. Dodatkowo akcja będzie realizowana na platformie sprzedażowej Allegro. Przekaz wesprze także komunikacja w Social Media, PR oraz w punktach sprzedaży.
W 2017 Vileda zwiększyła udział rynkowy w kategorii Laundry Care wprowadzając nowy asortyment suszarek na pranie. Rozbudowanie oferty sprawiło, że dziś Vileda jest liderem w kategorii suszarek na pranie w Polsce.
Źródło: FHP Vileda