logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wielka Loteria Urodzinowa na 30-lecie Kasy Stefczyka

  PR 27.06.2023, przeczytano 646 razy
ilustracjastrzałka

Na obchody 30-lecia działalności Kasa Stefczyka zapowiedziała szereg akcji promocyjnych. Jedną z nich jest Wielka Loteria Urodzinowa. To pierwsza z serii akcji wizerunkowych przewidzianych na ten rok, do której uczestnicy mogą się zgładzać do końca czerwca 2023 r. Do tej pory udział wzięło ponad 16 500 osób. Kilkuset uczestników już cieszy się ze swoich wygranych, ale w puli pozostaje wiele cennych nagród, w tym nagroda główna: 30 000 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wielka-loteria-urodzinowa-na-30-lecie-kasy-stefczyka,400549,artykul.html

Warunkiem udziału w Loterii jest otrzymanie w czasie jej trwania dowolnej pożyczki lub kredytu konsumenckiego w Kasie Stefczyka. W kolejnym kroku uczestnik powinien na stronie kasastefczyka.pl/loteria wypełnić formularz zgłoszeniowy danymi zawartymi w umowie kredytowej i zakręcić kołem. Osoby, które nie skorzystały z ofert pożyczkowej Kasy, także mogą wziąć udział w Loterii i grać o nagrody mniejszej wartości. Szczegółowe warunki Loterii określa regulamin, który dostępny jest w placówkach oraz na dedykowanej stronie kasastefczyka.pl/loteria.

Wielkiej Urodzinowej Loterii towarzyszy ogólnopolska kampania promocyjna, która prowadzona jest w kanałach offline (radio, prasa, poligrafia) i online (display, kampania na urządzeniach mobilnych, rich media). Za koncepcję, kreację, copywriting, scenariusze spotów, przygotowanie poligrafii, opracowanie materiałów prasowych i kreacji na potrzeby Internetu, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Apella SA. Organizatorem Loterii jest natomiast Nofsza Sp. z o.o.

Źródło: Apella SA

www.apella.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Publicis Groupe: Inwestycje w reklamę wideo rosną
W najnowszej edycji Raportu o Rynku Reklamy Publicis Groupe prezentuje nowe podjeście do rynku digital i telewizji. Od pierwszego kwartału 2024 r. Publicis Groupe wprowadza wspólną definicję i monitoring inwestycji reklamowych w wideo online i telewizję. Tak postrzegany rynek reklamy wideo wzrósł w pierwszym kwartale 2024 r. o 13,3%, a jego wartość wynosiła 1 mld 552,1 mln.
 Fotograficzny reflektor projekcyjny z obiektywem 85mm Fomei
Reflektor projekcyjny do lamp LED z bagnetem Bowens. Możesz użyć masek Gobo i wyświetlać różne efekty czy kształty na ścianie, tle lub obiektach. W zestawie znajduje się reflektor, obiektyw i 12 różnych masek Gobo.
Stanowski, rocketjobs.pl i Kiribati Club wysyłają Agenta
Krzysztof Stanowski, twórca Kanału Zero, rekrutuje do kolejnej „Pracy Marzeń”. Wraz z portalem pracy rocketjobs.pl i biurem podróży Kiribati Club wyśle jedną osobę na niezwykłą wyprawę dookoła świata, by raz na zawsze rozwiązać odwieczną zagadkę - czy Ziemia jest płaska czy okrągła? Misja ta zostanie powierzona wybranemu...
M&CC z kampanią certyfikowanej żywności ekologicznej
W kwietniu 2024 r. agencja M&CC rozpoczęła kampanię „Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia 2”, promującą certyfikowaną żywność wytwarzaną w systemie rolnictwa ekologicznego. Jej celem jest budowanie świadomości na temat tego, czym jest unijny system jakości rolnictwa ekologicznego oraz jakie płyną z niego korzyści dla konsumentów,...
W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764