logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wielka metamorfoza No Fluff Jobs

  PR 13.06.2019, przeczytano 317 razy
ilustracjastrzałka

Przez 5 lat istnienia portalu No Fluff Jobs z jego wyszukiwarki i bazy ofert pracy skorzystało ponad 3 mln użytkowników, a kandydaci wysłali ponad  1 mln aplikacji. Teraz firma zmienia identyfikację wizualną i logo - ma być przejrzyście i nowocześnie. W serwisie pojawi się też wiele nowych funkcjonalności i innowacyjne narzędzia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wielka-metamorfoza-no-fluff-jobs,382870,artykul.html

Skąd pomysł na zmiany?

Nie ma drugiej takiej branży, jak IT, która przeszłaby taką rewolucję na przestrzeni ostatnich kilku lat. Dlatego No Fluff Jobs, największy portal z ogłoszeniami o pracę dla branży IT w Polsce, po 5 latach działalności zmienia swój wizerunek i logo. Uruchamia też kampanię, którą chce zainspirować zarówno rekruterów, aby poczuli, że jeśli szukać programistów, to tylko w No Fluff Jobs, jak i programistów, aby wiedzieli, gdzie i jak szukać nowej pracy, zmienić styl życia.  

- Programiści polubili nas za innowacyjną formułę ogłoszenia, czysty layout strony i widełki płacowe w ogłoszeniach. Jednak jak to z każdym dobrym pomysłem bywa, z biegiem czasu pojawiło się też na rynku wielu “naśladowców”, którzy bez większych zahamowań inspirowali i inspirują się naszym portalem i pomysłami - wyjaśnia Magdalena Gawłowska-Bujok, COO portalu No Fluff Jobs.

ilustracjastrzałka

Odważna zmiana logo

Nowe logo No Fluff Jobs ma oddać wszystkie atrybuty portalu - jest wyraźne, a do tego bardzo nowoczesne i przykuwające uwagę, symbolizuje pieczęć będącą wyznacznikiem standardów w rekrutacji IT.  Jest też jak mówią przedstawiciele firmy proste i transparentne -  jak wszystkie oferty pracy zamieszone na portalu.

- Nie trudno jest wydać setki tysięcy na rebranding. Często jednak marki, zlecając tą pracę dużym firmom zewnętrznym ryzykują, że ich tożsamość w całym procesie zniknie. Dlatego postawiliśmy na współpracę z kreatywnymi ludźmi - dwoma Art Directorami z Butch Studio, którzy razem z naszym zespołem grafików oraz marketingu wypracowali wizerunek, który w pełni oddaje to kim jesteśmy - Magdalena Ciszewska, Dyrektor Marketingu No Fluff Jobs.

ilustracjastrzałka

Nowe narzędzia - więcej użytkowników

Ponad 20 tysięcy - tyle ogłoszeń w ciągu niespełna pół dekady zamieściły firmy z branży IT w No Fluff Jobs. Portal zamierza zwiększyć tę liczbę i pozyskać nowych użytkowników.

Zmienią się wszystkie narzędzia wykorzystywane przez rekruterów do promowania ofert pracy i pozyskiwania pracowników: panel użytkownika, kreator tworzenia ogłoszeń oraz kreator tworzenia profilu pracodawcy. Pracodawcy otrzymają z kolei nowy sposób prezentacji ich profili oraz udogodnienia w tworzeniu i zarządzaniu nimi.

Kandydatom udostępnione zostały zaawansowane filtry wyszukiwania, poprawie uległa logika działania wyszukiwarki, a także doszła możliwość tzw. customizowania zapytań o oferty.

To, co nie zmieni się w No Fluff Jobs to właśnie prezentowanie widełek płacowych. I to mimo, że jak sam przyznaje Tomasz Bujok, CEO portalu - stracił wielu potencjalnych klientów, którzy nie chcieli ich opublikować.

- Nadal jesteśmy jedynym w Polsce portalem, który nakłada na firmy taki wymóg - bo tylko taka radykalność prowadzi do zmiany standardów w rekrutacji IT, a prawie robi wielką różnicę. Z dumą obserwujemy jaką rewolucją wywołało nasze podejście i ile firm zmieniło swoją politykę w tej kwestii - dzięki nam widełki w ogłoszeniach dla branży IT stały się zdrową normalnością - dodaje Magdalena Gawłowska-Bujok.

Źródło: No Fluff Jobs

www.nofluffjobs.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Reklamy TVP ogłasza zasady sprzedaży na 2020 rok
Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży na 2020 rok. W ofercie znalazło się pięć nowych produktów. Telewizja Polska kontynuuje system jawnych stawek, uelastycznia ofertę w zakresie stacji tematycznych jednocześnie dokonując korekt cen produktów.
Konferencja PAP: przyszłość mediów to wiarygodność, personalizacja, innowacje
Przyszłością mediów są zawsze ludzie, ale wspomagani nowoczesnymi technologiami – powiedział minister cyfryzacji Marek Zagórski podczas II edycji konferencji „Media Przyszłości”, zorganizowanej w Warszawie 4 grudnia przez Polską Agencję Prasową przy współpracy z międzynarodowymi ekspertami.
Jak co roku zespoły sprzedaży działające w Grupie Agora zdobyły wysokie noty od klientów reklamowych w raporcie „Biura Reklamy 2019". W badaniu przygotowanym dla „Media Marketing Polska” zespół AMS otrzymał nagrodę Biura Reklamy OOH Roku, a wyróżnienia trafiły do handlowców z „Gazety Wyborczej” i Tandem Media.
Pierwsi dziennikarze firmowi w Polsce
Tytuł dziennikarza prasowego oraz legitymacje prasowe przyznał swoim pracownikom koncern farmaceutyczny Gedeon Richter Polska, wydawca magazynu firmowego „Richter Life”. Otrzymali je członkowie zespołu redakcyjnego, którzy tworzą magazyn dla pracowników ukazujący się od ponad 8 lat.
„Książek. Magazyn do czytania” z nowym logotypem i szatą graficzną
Najlepsza książka roku? Najciekawszy komiks? Najładniejsza okładka? W najnowszym wydaniu „Książek. Magazynu do czytania" redakcja prezentuje listę 10 najlepszych tytułów wydanych w 2019 roku, światowe gwiazdy literatury opowiadają o genialnych tegorocznych premierach, a polscy pisarze podpowiadają, co podarować tym, którzy czytają nie tylko od święta. Grudniowe wydanie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764