logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wielka metamorfoza No Fluff Jobs

  PR 13.06.2019, przeczytano 1023 razy
ilustracjastrzałka

Przez 5 lat istnienia portalu No Fluff Jobs z jego wyszukiwarki i bazy ofert pracy skorzystało ponad 3 mln użytkowników, a kandydaci wysłali ponad  1 mln aplikacji. Teraz firma zmienia identyfikację wizualną i logo - ma być przejrzyście i nowocześnie. W serwisie pojawi się też wiele nowych funkcjonalności i innowacyjne narzędzia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wielka-metamorfoza-no-fluff-jobs,382870,artykul.html

Skąd pomysł na zmiany?

Nie ma drugiej takiej branży, jak IT, która przeszłaby taką rewolucję na przestrzeni ostatnich kilku lat. Dlatego No Fluff Jobs, największy portal z ogłoszeniami o pracę dla branży IT w Polsce, po 5 latach działalności zmienia swój wizerunek i logo. Uruchamia też kampanię, którą chce zainspirować zarówno rekruterów, aby poczuli, że jeśli szukać programistów, to tylko w No Fluff Jobs, jak i programistów, aby wiedzieli, gdzie i jak szukać nowej pracy, zmienić styl życia.  

- Programiści polubili nas za innowacyjną formułę ogłoszenia, czysty layout strony i widełki płacowe w ogłoszeniach. Jednak jak to z każdym dobrym pomysłem bywa, z biegiem czasu pojawiło się też na rynku wielu “naśladowców”, którzy bez większych zahamowań inspirowali i inspirują się naszym portalem i pomysłami - wyjaśnia Magdalena Gawłowska-Bujok, COO portalu No Fluff Jobs.

ilustracjastrzałka

Odważna zmiana logo

Nowe logo No Fluff Jobs ma oddać wszystkie atrybuty portalu - jest wyraźne, a do tego bardzo nowoczesne i przykuwające uwagę, symbolizuje pieczęć będącą wyznacznikiem standardów w rekrutacji IT.  Jest też jak mówią przedstawiciele firmy proste i transparentne -  jak wszystkie oferty pracy zamieszone na portalu.

- Nie trudno jest wydać setki tysięcy na rebranding. Często jednak marki, zlecając tą pracę dużym firmom zewnętrznym ryzykują, że ich tożsamość w całym procesie zniknie. Dlatego postawiliśmy na współpracę z kreatywnymi ludźmi - dwoma Art Directorami z Butch Studio, którzy razem z naszym zespołem grafików oraz marketingu wypracowali wizerunek, który w pełni oddaje to kim jesteśmy - Magdalena Ciszewska, Dyrektor Marketingu No Fluff Jobs.

ilustracjastrzałka

Nowe narzędzia - więcej użytkowników

Ponad 20 tysięcy - tyle ogłoszeń w ciągu niespełna pół dekady zamieściły firmy z branży IT w No Fluff Jobs. Portal zamierza zwiększyć tę liczbę i pozyskać nowych użytkowników.

Zmienią się wszystkie narzędzia wykorzystywane przez rekruterów do promowania ofert pracy i pozyskiwania pracowników: panel użytkownika, kreator tworzenia ogłoszeń oraz kreator tworzenia profilu pracodawcy. Pracodawcy otrzymają z kolei nowy sposób prezentacji ich profili oraz udogodnienia w tworzeniu i zarządzaniu nimi.

Kandydatom udostępnione zostały zaawansowane filtry wyszukiwania, poprawie uległa logika działania wyszukiwarki, a także doszła możliwość tzw. customizowania zapytań o oferty.

To, co nie zmieni się w No Fluff Jobs to właśnie prezentowanie widełek płacowych. I to mimo, że jak sam przyznaje Tomasz Bujok, CEO portalu - stracił wielu potencjalnych klientów, którzy nie chcieli ich opublikować.

- Nadal jesteśmy jedynym w Polsce portalem, który nakłada na firmy taki wymóg - bo tylko taka radykalność prowadzi do zmiany standardów w rekrutacji IT, a prawie robi wielką różnicę. Z dumą obserwujemy jaką rewolucją wywołało nasze podejście i ile firm zmieniło swoją politykę w tej kwestii - dzięki nam widełki w ogłoszeniach dla branży IT stały się zdrową normalnością - dodaje Magdalena Gawłowska-Bujok.

Źródło: No Fluff Jobs

www.nofluffjobs.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764