W tym roku po raz pierwszy w ramach wsparcia 29. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy będzie można wylicytować drukarki Epson EcoTank ozdobione unikalnymi projektami graficznymi.
Pasjonaci motoryzacji wiedzą, ile szyku i stylu dodaje oklejenie karoserii auta dedykowanymi wzorami, zmieniającymi seryjne modele w niepowtarzalne pojazdy. Wykorzystując m.in. doświadczenie zdobyte podczas wielu imprez car wrappingu - firma Epson, wspierając tegoroczny 29. Finał WOŚP, przekazała na aukcje charytatywne 15 sztuk unikalnych drukarek EcoTank L3151. Kolejne 5 będzie służyć jako wsparcie sztabów Orkiestry m.in. we Wrocławiu i Poznaniu.
Każdy z egzemplarzy EcoTank jest spersonalizowany przygotowaną specjalnie na tę okazję grafiką. Dwa warianty stanowią prace autorstwa artystów wspierających akcję, znanych z unikalnego stylu graficznego i poczucia humoru rysowników i blogerów: Szczepana Sadurskiego i Macieja „Zucha” Mazurka. Trzecia opcja to unikalna grafika zaprojektowana przez autorów z firmy Epson, wzorowana na kolorach tegorocznej akcji fundacji.
Jak przystało na „orkiestrową” edycję, każdy z projektów opatrzony jest serduszkiem Fundacji WOŚP. Cały przychód z aukcji zostanie przeznaczony - zgodnie z tegorocznym hasłem Orkiestry: „Gramy z głową!” - na wsparcie placówek laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy.
Dodatkowo 5 nowych drukarek firma Epson przeznaczyła na wyposażenie sztabów Orkiestry do celów pracy organizacyjnej i biurowej.
Poza unikalną wartością kolekcjonerską i charytatywną, wystawione na aukcje kompaktowe urządzenia wielofunkcyjne L3151 to przede wszystkim sprzęt, który sprawdzi się idealnie w pracy i codziennym użytkowaniu.
Przedsięwzięcie zorganizowane przez polski oddział Epson doskonale wpisuje się w długofalowe zaangażowanie CSR całej firmy.
O autorach
Szczepan Sadurski - satyryk, rysownik satyryczny, karykaturzysta, dziennikarz i felietonista. Autor ponad 6 tysięcy rysunków i ilustracji do ponad 200 tytułów prasy polskiej i zagranicznej. Laureat wielu nagród, w tym Złotej Szpilki, jego prace od lat ozdabiają ekspozycje w uznanych galeriach na całym świecie.
Maciej Mazurek - z wykształcenia plastyk i filozof (specjalizacja: etyka reklamy). Od 2015 roku jest wykładowcą w Collegium Da Vinci. Prowadzi zajęcia o mediach społecznościowych i grafice. Od 2009 roku jako ZUCH bloguje i rysuje komiksy.
Źródło: Epson Polska