logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra na drukarkach Epson

  PR 22.01.2021, przeczytano 1047 razy
ilustracja

W tym roku po raz pierwszy w ramach wsparcia 29. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy będzie można wylicytować drukarki Epson EcoTank ozdobione unikalnymi projektami graficznymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wielka-orkiestra-swiatecznej-pomocy-zagra-na-drukarkach-epson,389933,artykul.html

Pasjonaci motoryzacji wiedzą, ile szyku i stylu dodaje oklejenie karoserii auta dedykowanymi wzorami, zmieniającymi seryjne modele w niepowtarzalne pojazdy. Wykorzystując m.in. doświadczenie zdobyte podczas wielu imprez car wrappingu - firma Epson, wspierając tegoroczny 29. Finał WOŚP, przekazała na aukcje charytatywne 15 sztuk unikalnych drukarek EcoTank L3151. Kolejne 5 będzie służyć jako wsparcie sztabów Orkiestry m.in. we Wrocławiu i Poznaniu.

Każdy z egzemplarzy EcoTank jest spersonalizowany przygotowaną specjalnie na tę okazję grafiką. Dwa warianty stanowią prace autorstwa artystów wspierających akcję, znanych z unikalnego stylu graficznego i poczucia humoru rysowników i blogerów: Szczepana Sadurskiego i Macieja „Zucha” Mazurka. Trzecia opcja to unikalna grafika zaprojektowana przez autorów z firmy Epson, wzorowana na kolorach tegorocznej akcji fundacji.

Jak przystało na „orkiestrową” edycję, każdy z projektów opatrzony jest serduszkiem Fundacji WOŚP. Cały przychód z aukcji zostanie przeznaczony - zgodnie z tegorocznym hasłem Orkiestry: „Gramy z głową!” - na wsparcie placówek laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy.

Dodatkowo 5 nowych drukarek firma Epson przeznaczyła na wyposażenie sztabów Orkiestry do celów pracy organizacyjnej i biurowej.

Poza unikalną wartością kolekcjonerską i charytatywną, wystawione na aukcje kompaktowe urządzenia wielofunkcyjne L3151 to przede wszystkim sprzęt, który sprawdzi się idealnie w pracy i codziennym użytkowaniu.

Przedsięwzięcie zorganizowane przez polski oddział Epson doskonale wpisuje się w długofalowe zaangażowanie CSR całej firmy.

O autorach

Szczepan Sadurski - satyryk, rysownik satyryczny, karykaturzysta, dziennikarz i felietonista. Autor ponad 6 tysięcy rysunków i ilustracji do ponad 200 tytułów prasy polskiej i zagranicznej. Laureat wielu nagród, w tym Złotej Szpilki, jego prace od lat ozdabiają ekspozycje w uznanych galeriach na całym świecie.

Maciej Mazurek - z wykształcenia plastyk i filozof (specjalizacja: etyka reklamy). Od 2015 roku jest wykładowcą w Collegium Da Vinci. Prowadzi zajęcia o mediach społecznościowych i grafice. Od 2009 roku jako ZUCH bloguje i rysuje komiksy.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764