logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra na drukarkach Epson

  PR 22.01.2021, przeczytano 518 razy
ilustracja

W tym roku po raz pierwszy w ramach wsparcia 29. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy będzie można wylicytować drukarki Epson EcoTank ozdobione unikalnymi projektami graficznymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wielka-orkiestra-swiatecznej-pomocy-zagra-na-drukarkach-epson,389933,artykul.html

Pasjonaci motoryzacji wiedzą, ile szyku i stylu dodaje oklejenie karoserii auta dedykowanymi wzorami, zmieniającymi seryjne modele w niepowtarzalne pojazdy. Wykorzystując m.in. doświadczenie zdobyte podczas wielu imprez car wrappingu - firma Epson, wspierając tegoroczny 29. Finał WOŚP, przekazała na aukcje charytatywne 15 sztuk unikalnych drukarek EcoTank L3151. Kolejne 5 będzie służyć jako wsparcie sztabów Orkiestry m.in. we Wrocławiu i Poznaniu.

Każdy z egzemplarzy EcoTank jest spersonalizowany przygotowaną specjalnie na tę okazję grafiką. Dwa warianty stanowią prace autorstwa artystów wspierających akcję, znanych z unikalnego stylu graficznego i poczucia humoru rysowników i blogerów: Szczepana Sadurskiego i Macieja „Zucha” Mazurka. Trzecia opcja to unikalna grafika zaprojektowana przez autorów z firmy Epson, wzorowana na kolorach tegorocznej akcji fundacji.

Jak przystało na „orkiestrową” edycję, każdy z projektów opatrzony jest serduszkiem Fundacji WOŚP. Cały przychód z aukcji zostanie przeznaczony - zgodnie z tegorocznym hasłem Orkiestry: „Gramy z głową!” - na wsparcie placówek laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy.

Dodatkowo 5 nowych drukarek firma Epson przeznaczyła na wyposażenie sztabów Orkiestry do celów pracy organizacyjnej i biurowej.

Poza unikalną wartością kolekcjonerską i charytatywną, wystawione na aukcje kompaktowe urządzenia wielofunkcyjne L3151 to przede wszystkim sprzęt, który sprawdzi się idealnie w pracy i codziennym użytkowaniu.

Przedsięwzięcie zorganizowane przez polski oddział Epson doskonale wpisuje się w długofalowe zaangażowanie CSR całej firmy.

O autorach

Szczepan Sadurski - satyryk, rysownik satyryczny, karykaturzysta, dziennikarz i felietonista. Autor ponad 6 tysięcy rysunków i ilustracji do ponad 200 tytułów prasy polskiej i zagranicznej. Laureat wielu nagród, w tym Złotej Szpilki, jego prace od lat ozdabiają ekspozycje w uznanych galeriach na całym świecie.

Maciej Mazurek - z wykształcenia plastyk i filozof (specjalizacja: etyka reklamy). Od 2015 roku jest wykładowcą w Collegium Da Vinci. Prowadzi zajęcia o mediach społecznościowych i grafice. Od 2009 roku jako ZUCH bloguje i rysuje komiksy.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764