logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wielka Radość dla studia Husarska

  PR 05.04.2016, przeczytano 486 razy

Najważniejszym celem będzie nawiązanego porozumienia będzie budowa w kraju i za granicą trwałego wizerunku krakowskiego studia Husarska, specjalizującego się w projektowaniu produktu na potrzeby wdrożeń przemysłowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wielka-radosc-dla-studia-husarska,28048,artykul.html

Zakres współpracy obejmuje pełne wsparcie działań PR, media społecznościowe oraz kontynuację procesu kreowania marki Husarska. Zespół Wielkiej Radości rozpoczyna realizację kontraktu w momencie, gdy na rynku pojawia się 50. krzesło wg projektu Jadwigi Husarskiej-Sobina, kierowniczki studia, oraz niedługo przed włoskimi targami Salon e del mobile 2016, na których obecne będzie studio projektowe.

Już na samym początku wiemy, że wyzwań nam nie braknie i najbliższe kilka miesięcy zapowiada się niezwykle pracowicie. Ale mamy jasno wyznaczone cele i dokładnie określoną ścieżkę, którą chcemy do nich dotrzeć. I dotrzemy, z korzyścią dla Husarska Studio Design” – zapowiada Przemysław Zieliński, dyrektor kreatywny Wielkiej Radości.

Źródło: Wielka Radość

www.wielkaradosc.pl

Dodatkowe informacje:

Husarska Studio Design to poważane studio projektowe, posiadające na swoim koncie szereg nagród oraz wyróżnień, w tym m.in. Must Have, Dobry Wzór, Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich, Śląska Rzecz oraz Dobry Design. Poza wspomnianymi 50 projektami krzeseł, studio ma na swoim koncie m.in. winylowe hantle Helium, siedzisko Pasedo, lampę Transfigurative oraz grzejnik Rubico.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764