logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wielka Reklama dla Teatru Wielkiego

  PR 14.03.2012, przeczytano 1591 razy
ilustracja

Firma Wielka Reklama z Wielunia od początku marca 2012 realizuje działania promocyjne dla Teatru Wielkiego - Opery Narodowej w Warszawie, mające na celu promocję niecodziennego wydarzenia, jakim są planowane na 27 i 28 marca spektakle opery "Wojna i pokoju" Sergiusza Prokofiewa, w inscenizacji Andrieja Konczałowskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wielka-reklama-dla-teatru-wielkiego,14974,artykul.html

Ta rosyjsko-amerykańska koprodukcja petersburskiego Teatru Maryjskiego i Metropolitan Opera w Nowym Jorku była nie lada sensacją w Londynie, Tokio, Paryżu i Mediolanie. Teraz gospodarzem dla 52 solistów, 118 chórzystów, 41 tancerzy i 227 statystów będą deski sceny Opery Narodowej w Warszawie. To bezprecedensowe wydarzenie wzbudziło ogromne zainteresowanie publiczności, nie tylko ze względu na honorowy patronat Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego. Teatr Wielki zadbał bowiem o należytą promocję spektaklu zlecając drukarni Wielka Reklama produkcję 220 wielkoformatowych billboardów (200x500cm) oraz 350 plakatów do podświetleń City Light (120x180cm), które od początku marca pojawiły się w całej Polsce. Widniejące na materiałach promocyjnych charakterystyczne czarno-czerwone barwy oraz dwugłowy czarny orzeł z herbu Rosji z początków XIX w. zwracają uwagę zarówno przechodniów, jak i zmotoryzowanych, a podświetlone na przystankach City Light’y wyprodukowane w bardzo wysokiej jakości stanowią o randze tego operowego wydarzenia.

Warto dodać, iż realizacja marcowych działań promujących inscenizację epopei Lwa Tołstoja jest konsekwencją wielomiesięcznej owocnej współpracy drukarni Wielka Reklama z Teatrem Wielkim - Operą Narodową w Warszawie.

Źródło: Wielka Reklama

www.wielkareklama.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: WIELKAreklama

(WIELKAreklama.eu)

WIELKAreklama o sobie:

www.wielkareklama.eu - Twoja reklama może być WIELKĄ reklamą ...

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764