logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wielkanoc - sezonowa kategoria na ESB

  PR 04.03.2021, przeczytano 563 razy

Darmowa platforma European Buyers&Sellers codziennie inspiruje nowymi produktami. Umożliwia wysyłanie szybkich zapytań do kilkudziesięciu dostawców jednocześnie z całej Europy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wielkanoc---sezonowa-kategoria-na-esb,390474,artykul.html

Powoli zbliżają się Święta Wielkanocne. Na tą okazję platforma EB przedstawia ofertę dostawców, którzy posiadają produkty z tej kategorii. Wśród nich znajdują się opakowania, nasiona, świece, czekoladki, ciasteczka, cukierki i wiele, wiele innych, które stanowią świetną inspirację. Jeżeli działacie na rynku reklamowym - nie czekajcie! Wyślijcie stąd zapytania do dostawców z kategorii Wielkanoc.

Pragniemy również poinformować, że w tym roku za pośrednictwem systemu szybkich wiadomości zostało wysłanych ponad 1 000 zapytań do dostawców. W sumie zostało ich wysłanych ponad 2 000.

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764