logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wielkanoc na Gazeta.pl z cyklem „Piekło, Czyściec, Niebo”

  PR 10.04.2020, przeczytano 188 razy
ilustracja

Motyw odrodzenia i pozytywnej przemiany to temat przewodni cyklu redakcyjnego „Piekło, Czyściec, Niebo” – jednej z wielkanocnych propozycji Gazeta.pl. W czasie świąt redakcja portalu przedstawi bohaterów, których życiowe historie dają nadzieję w trudnych czasach i inspirują do wprowadzania zmian we własnym życiu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wielkanoc-na-gazeta.pl-z-cyklem-_pieklo%2C-czysciec%2C-niebo_,386524,artykul.html

Począwszy od piątku, 10 kwietnia br. Gazeta.pl będzie publikowała inspirowany świętami wielkanocnymi cykl „Piekło, Czyściec, Niebo”. Zaprezentuje w nim niezwykłe historie trzech osób – transpłciowej pisarki Kingi Kosińskiej, chorążego i weterana z Afganistanu Przemysława Wójtowicza oraz psychoterapeuty Roberta Rutkowskiego, który w przeszłości zmagał się z uzależnieniem od heroiny.

– Nasi rozmówcy przeżyli metaforyczne piekło, przeszli przez umowny czyściec, aż w końcu dotarli do "nieba", czyli punktu, który, choć wciąż stawia wyzwania, pozwala na zamknięcie poprzedniego rozdziału. Chcemy, by doświadczenia naszych bohaterów stanowiły dla czytelników nie tylko nadzieję, ale i inspirację do wprowadzania zmian w swoim życiu – zapowiada redakcja portalu.

W Wielki Piątek, w 10. rocznicę katastrofy smoleńskiej redakcja przypomni m.in. ostatnie spotkanie organizowane przez Marię Kaczyńską w Pałacu Prezydenckim. W tekście prezydentową będą wspominać m.in. m.in. Józef Husarz, wiceprezes stowarzyszenia „Wspólne korzenie” czy Zbigniew Wojciechowski, wicemarszałek województwa lubelskiego, którzy uczestniczyli w tym spotkaniu. Na stronie głównej Gazeta.pl pojawią się także świąteczne przepisy na tradycyjne potrawy i podpowiedzi od znanych kucharzy i gwiazd przygotowane przez zespół Haps.pl, a także wywiady Grzegorza Sroczyńskiego oraz treści z cyklu psychologicznego.

Dodatkowo w okresie wielkanocnym Gazeta.pl będzie pomagała swoim czytelnikom jak najlepiej przeżyć święta w tegorocznych, wyjątkowych warunkach. W tekstach publikowanych na portalu redakcja będzie namawiać wszystkich do pozostania w domu, informować, dlaczego wciąż ważne jest stosowanie się do obostrzeń oraz przedstawiać zalecenia obowiązujące w czasie Wielkanocy w formie pytań i odpowiedzi.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już po raz 15. "Gazeta Wyborcza" wspólnie z Toyotą z okazji Dnia Dziecka przekaże pieniądze na szczytny cel. W poniedziałek, 1 czerwca br. wydanie "Wyborczej" ukaże się ze specjalną reklamą Toyoty, z której dochód pomoże podopiecznym Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą w Rabce-Zdroju. Działania wspierać będą autopromocja oraz...
 „Czarna księga PIS. Niszczenie Trójki” – magazyn Gazety Wyborczej
W piątek, 29 maja br. wraz „Gazetą Wyborczą” ukaże się dodatek „Niszczenie Trójki” – kolejna odsłona „Czarnej księgi PIS”, cyklu podsumowującego i komentującego działania partii rządzącej. W wydaniu będzie można przeczytać m.in. o kulisach aktualnych wydarzeń w Programie Trzecim Polskiego Radia i powodach, dla których z jej anteny znikają kultowe audycje czy...
25 maja stanowisko Digital Brand Managera w PMPG Polskie Media S.A. objął Marcin Gugała.  W tej roli będzie odpowiadał m.in. za wzrost liczby użytkowników serwisów wprost, ich zaangażowania i konwersji do bazy użytkowników treści płatnych.
Narzędzie wypracowane przez specjalistów z hyperCREW będzie analizować dane użytkowników mediów społecznościowych i wyciągać wnioski z ich aktywności. Ma służyć marketerom i agencjom do lepszego profilowania przekazów marketingowych i zwiększania ich efektywności. Fundusz Czysta3.vc właśnie zainwestował w jego rozwój milion złotych.
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2020r.
W 1. kwartale 2020 r. wpływy reklamowe Grupy Agora rosły szybciej niż na rynku, a przychody ze sprzedaży wydawnictw zwiększyły się m.in. dzięki intensywnie rozwijającej się prenumeracie cyfrowej „Gazety Wyborczej”. Działalność internetowa1, prasowa i radiowa Grupy odnotowały poprawę wyników, a oferty subskrypcyjne Wyborcza.pl i TOK FM osiągnęły...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764