logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wielkanoc z Rock Radiem

  PR 09.04.2020, przeczytano 527 razy
ilustracjastrzałka

"Popisanki w Rock Radiu", "#KochamNieOdwiedzam" i "Ale jaja w Rock Radiu" - te i inne specjalne audycje redakcja stacji przygotowała na czas Wielkanocy. Dzięki nim słuchacze rozgłośni, którzy w tym roku na święta pozostają w domach, będą mieć rockowy wielkanocny humor oraz mogą pozdrowić swoich bliskich na antenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wielkanoc-z-rock-radiem,386514,artykul.html

W Wielką Sobotę od godz. 15:00 w Rock Radiu będzie można słuchać audycji "Popisanki w Rock Radiu". Mariusz Stelmaszczyk opowie w niej o popisach gwiazd, które przeszły do historii rocka.

W niedzielny, wielkanocny poranek stacja zaprosi wszystkich na audycję "Ale jaja w Rock Radiu". W godz. 7:00 - 10:00 Jan Bajorek sprawdzi w niej, jak to jest w świecie zwierząt z odwagą i dowcipem, czyli mówiąc wprost - kto w nim "ma jaja". Przewodnikiem w programie będzie dyrektor gdańskiego zoo Michał Targowski.

Od 10:00 do 15:00 na antenie Rock Radia pojawi się audycja z pozdrowieniami "#KochamNieOdwiedzam" - jej gospodarzem będzie Mariusz Stelmaszczyk. Program nawiązuje do akcji #KochamNieOdwiedzam, w której Rock Radio i inne stacje muzyczne Grupy Radiowej Agory zachęcają swoich słuchaczy do pozostawania w domach nawet w czasie Wielkanocy w związku z sytuacją związaną z koronawirusem.

Natomiast w niedzielne popołudnie od 15:00 do 20:00 nadawana będzie audycja "Wielka Moc". O tym, skąd czerpać siłę w trudnych chwilach, opowie polski wspinacz, taternik, alpinista i himalaista Krzysztof Wielicki w rozmowie z Michałem Żołądkowskim.

Następnego dnia - w Lany Poniedziałek od 10:00 Arek Skiba zaprasza słuchaczy Rock Radia na "Wielkanocną Polewkę", w której przypomni gafy gwiazd rocka. A od godz. 15:00 Tomasz Miara zagra klasykę rocka odpowiednią na tę dzień, czyli piosenki z wodą w tle.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764