logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wielkanocna kampania Majonezu Kieleckiego

  PR 09.03.2016, przeczytano 825 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem marca ruszyła druga odsłona kampanii wizerunkowo-sprzedażowej Majonezu Kieleckiego. Spot emitowany jest w stacjach ogólnopolskich, tematycznych, a także w Internecie. Dom mediowy UM (Universal McCann) wygrał konkurs ofert na realizację akcji promocyjnej. Za kreację odpowiada Agencja Reklamowa Optima Marketing Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wielkanocna-kampania-majonezu-kieleckiego,27765,artykul.html

Podobnie jak w okresie bożonarodzeniowym, tak i przed Wielkanocą Społem kusi klientów promocyjną ofertą „150 ml majonezu w prezencie”. Kampania skierowana jest przede wszystkim do osób, które żyją nowocześnie, lubią kulinarne eksperymenty, ale często sięgają po sprawdzone, znane od pokoleń produkty.

Wiosenna kampania Majonezu Kieleckiego rusza w telewizji wraz z początkiem marca. Działania bazują na 15-sekundowych spotach reklamowych emitowanych w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP i TVN) oraz kanałach tematycznych. Materiały reklamowe utrzymane w świątecznej stylistyce podkreślają wysoką jakość produktu oraz jego rolę, nie tylko jako dodatku do dań wielkanocnych, ale także codziennych. Kampania potrwa do 25 marca br.

Za kreację kampanii reklamowej dla Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem” odpowiada agencja Optima Marketing Group. Spot wprzygotował dom produkcyjny Papaya Films. Dom mediowy UM (Universal McCann) odpowiada za zaplanowanie i zakup czasu antenowego w telewizji oraz przebieg działań.

Źródło: Universal McCann, Optima Marketing Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

CES 2021: Udoskonalone monitory LG z serii LG Ultra na 2021 rok
Prezentując podczas targów CES 2021 nową linię monitorów Ultra, firma LG Electronics umacnia swoją ugruntowaną już pozycję w segmencie monitorów premium. Najnowsze monitory z serii UltraGear, UltraWide i UltraFine opracowano z myślą o graczach, artystach oraz profesjonalistach. Zapewniają znakomitą produktywność oraz najwyższą satysfakcję z rozrywki, a tym...
Świąteczne piżamy z nawiązaniem do kampanii Coca-Coli
Coca-Cola połączyła siły z włoską marką Tezenis. W efekcie powstała świąteczna kolekcja bielizny nocnej i piżam, przeznaczona na zimowe wieczory. Każde ubranie nawiązuje do kampanii świątecznych Coca-Cola, które towarzyszą nam już od 100 lat.
Kia przedstawia nowy slogan i strategię
Podczas cyfrowej prezentacji „New Kia Brand Showcase” Kia ogłosiła dziś szczegóły dotyczące nowego celu i nowych ambicji marki w przyszłości. Oprócz nowego sloganu – „Movement that inspires” – Kia przedstawiła również informacje na temat nowej strategii, dzięki której zamierza wyjść poza produkcję aut i stworzyć dla klientów zrównoważone rozwiązania z zakresu...
Sony: pełnoklatkowy obiektyw G Master FE 35 mm F1.4 GM
Firma Sony zapowiedziała wprowadzenie kolejnego pełnoklatkowego obiektywu z renomowanej serii G Master. Nowy model FE 35 mm F1.4 GM (SEL35F14GM) zapewnia pierwszorzędną jakość obrazu i piękny efekt bokeh, tworząc bogate możliwości twórczej ekspresji. Jego atutem są ponadto bardzo małe wymiary i waga. W połączeniu z korpusami Sony obiektyw ten...
Nikon informuje, że dane RAW dostępne na wyjściu wideo[1],[2] aparatów bezlusterkowych Z 7 i Z 6 będą teraz zgodne z zewnętrznymi rejestratorami marki Blackmagic Design[3].
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764