Z początkiem marca ruszyła druga odsłona kampanii wizerunkowo-sprzedażowej Majonezu Kieleckiego. Spot emitowany jest w stacjach ogólnopolskich, tematycznych, a także w Internecie. Dom mediowy UM (Universal McCann) wygrał konkurs ofert na realizację akcji promocyjnej. Za kreację odpowiada Agencja Reklamowa Optima Marketing Group.
Podobnie jak w okresie bożonarodzeniowym, tak i przed Wielkanocą Społem kusi klientów promocyjną ofertą „150 ml majonezu w prezencie”. Kampania skierowana jest przede wszystkim do osób, które żyją nowocześnie, lubią kulinarne eksperymenty, ale często sięgają po sprawdzone, znane od pokoleń produkty.
Wiosenna kampania Majonezu Kieleckiego rusza w telewizji wraz z początkiem marca. Działania bazują na 15-sekundowych spotach reklamowych emitowanych w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP i TVN) oraz kanałach tematycznych. Materiały reklamowe utrzymane w świątecznej stylistyce podkreślają wysoką jakość produktu oraz jego rolę, nie tylko jako dodatku do dań wielkanocnych, ale także codziennych. Kampania potrwa do 25 marca br.
Za kreację kampanii reklamowej dla Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem” odpowiada agencja Optima Marketing Group. Spot wprzygotował dom produkcyjny Papaya Films. Dom mediowy UM (Universal McCann) odpowiada za zaplanowanie i zakup czasu antenowego w telewizji oraz przebieg działań.
Źródło: Universal McCann, Optima Marketing Group