logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wielkanocna kampania Sodexo

  PR 26.02.2016, przeczytano 1618 razy
ilustracjastrzałka

Sodexo Benefits and Rewards Services oferuje kompleksowe usługi motywacyjne zaprojektowane tak, by zapewnić pracodawcom jak najlepsze wsparcie w dwóch kluczowych obszarach: lojalność i efektywność pracowników. Kampania wielkanocna została w pełni poświęcona tym dwóm obszarom ze szczególnym uwzględnieniem  oferty wielkanocnych prezentów, które budują zaangażowanie i lojalność zatrudnionych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wielkanocna-kampania-sodexo,27634,artykul.html

W tej roli promowane są Kupony i Karty Podarunkowe Sodexo, a także Karta Lunch Pass, Flexi Pass oraz Sodexo Select - nowoczesna platforma do zarządzania świadczeniami pozapłacowymi.

Istotnym elementem kampanii jest bezpośrednia komunikacja z potencjalnymi Klientami za pośrednictwem materiałów drukowanych i mediów. Reklamy i materiały eksperckie ukażą się w kluczowych mediach biznesowych oraz branżowych z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi.Z kolei działania w Internecie koncentrują się na sieci Google. Kampania obejmuje także dedykowaną stronę www.SodexoMotywacja.pl, gdzie jej użytkownicy będą mogli zapoznać się z ofertą Sodexo w podziale na dwa obszary: lojalność i efektywność.

Za kreację materiałów direct marketingowych oraz reklamę w prasie, a także za prowadzenie  kampanii w Google, odpowiada agencja Peppermint. Media plan opracował dom mediowy Mindshare, natomiast działania public relations realizuje agencja ConTrust Communication.

Źródło: Sodexo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764