logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wielkanocna premiera w HGTV Home & Garden

  PR 19.04.2019, przeczytano 576 razy
ilustracjastrzałka

Para w domu, para w pracy, para w remont! Małżeństwo pracujące razem to nie jest dobry pomysł?! Nic bardziej mylnego! Mirella i Marcin to duet idealny. Ona jest projektantką wnętrz z wieloma nietuzinkowymi pomysłami. On sprawia, że jej wyobrażenia stają się rzeczywistością. Wspólnie radzą sobie ze wszystkimi przeszkodami. Nierówne ściany, rozpadające się meble czy wadliwe instalacje to dla nich żaden problem. Mirella i Marcin z każdego pomieszczenia potrafią wyczarować miejsce dopasowane do potrzeb wszystkich domowników. I to na jakich zasadach! Każdą metamorfozę muszą przygotować tylko w trzy dni. To nie wszystko! Z budżetem też nie poszaleją. Na wszystko mają jedynie dziesięć tysięcy złotych. Mirella i Marcin uwielbiają wnętrzarskie wyzwania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wielkanocna-premiera-w-hgtv-home-and-garden,382176,artykul.html

W pierwszym odcinku Mirella i Marcin spotkają się z rodziną Krajewskich, wesołą pięcioosobową gromadką, mieszkającą w Zawadach, w województwie łódzkim. Klan tworzą mama-Karolina, Zbyszek-tato i trzech ich synów, Kacper, Mikołaj i najmłodszy Filipek.  Rodzina mieszka w domku jednorodzinnym, którego wnętrze własnymi rękoma wyremontował Zbyszek.  Zabrakło mu już czasu i pomysłu na sypialnię.  Od lat to pomieszczenie starszy i zniechęca właścicieli. Podłoga jest w stanie surowym, a na ścianach naszkicowane są wstępne pomysły na urządzenie pokoju. Klaudia i Zbyszek nie mają też miejsca na przechowywanie ubrań. Zmiany będzie wymagało też łóżko, czyli najważniejszy mebel w każdej sypialni.  Jak ze zmianą tego pomieszczenia poradzą sobie Mirella i Marcin? Czy uda im się w tak krótkim czasie sprawić, żeby to wnętrze nabrało niepowtarzalnego charakteru? Czy nasza Para zrealizuje wszystkie potrzeby i marzenia domowników? Przekonacie się już 21 kwietnia o godzinie 15.30. na antenie HGTV Home & Garden.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764