logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wielkanocna premiera w HGTV Home & Garden

  PR 19.04.2019, przeczytano 337 razy
ilustracjastrzałka

Para w domu, para w pracy, para w remont! Małżeństwo pracujące razem to nie jest dobry pomysł?! Nic bardziej mylnego! Mirella i Marcin to duet idealny. Ona jest projektantką wnętrz z wieloma nietuzinkowymi pomysłami. On sprawia, że jej wyobrażenia stają się rzeczywistością. Wspólnie radzą sobie ze wszystkimi przeszkodami. Nierówne ściany, rozpadające się meble czy wadliwe instalacje to dla nich żaden problem. Mirella i Marcin z każdego pomieszczenia potrafią wyczarować miejsce dopasowane do potrzeb wszystkich domowników. I to na jakich zasadach! Każdą metamorfozę muszą przygotować tylko w trzy dni. To nie wszystko! Z budżetem też nie poszaleją. Na wszystko mają jedynie dziesięć tysięcy złotych. Mirella i Marcin uwielbiają wnętrzarskie wyzwania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wielkanocna-premiera-w-hgtv-home-and-garden,382176,artykul.html

W pierwszym odcinku Mirella i Marcin spotkają się z rodziną Krajewskich, wesołą pięcioosobową gromadką, mieszkającą w Zawadach, w województwie łódzkim. Klan tworzą mama-Karolina, Zbyszek-tato i trzech ich synów, Kacper, Mikołaj i najmłodszy Filipek.  Rodzina mieszka w domku jednorodzinnym, którego wnętrze własnymi rękoma wyremontował Zbyszek.  Zabrakło mu już czasu i pomysłu na sypialnię.  Od lat to pomieszczenie starszy i zniechęca właścicieli. Podłoga jest w stanie surowym, a na ścianach naszkicowane są wstępne pomysły na urządzenie pokoju. Klaudia i Zbyszek nie mają też miejsca na przechowywanie ubrań. Zmiany będzie wymagało też łóżko, czyli najważniejszy mebel w każdej sypialni.  Jak ze zmianą tego pomieszczenia poradzą sobie Mirella i Marcin? Czy uda im się w tak krótkim czasie sprawić, żeby to wnętrze nabrało niepowtarzalnego charakteru? Czy nasza Para zrealizuje wszystkie potrzeby i marzenia domowników? Przekonacie się już 21 kwietnia o godzinie 15.30. na antenie HGTV Home & Garden.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już po raz 15. "Gazeta Wyborcza" wspólnie z Toyotą z okazji Dnia Dziecka przekaże pieniądze na szczytny cel. W poniedziałek, 1 czerwca br. wydanie "Wyborczej" ukaże się ze specjalną reklamą Toyoty, z której dochód pomoże podopiecznym Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą w Rabce-Zdroju. Działania wspierać będą autopromocja oraz...
 „Czarna księga PIS. Niszczenie Trójki” – specjalny magazyn Gazety Wyborczej
W piątek, 29 maja br. wraz „Gazetą Wyborczą” ukaże się dodatek „Niszczenie Trójki” – kolejna odsłona „Czarnej księgi PIS”, cyklu podsumowującego i komentującego działania partii rządzącej. W wydaniu będzie można przeczytać m.in. o kulisach aktualnych wydarzeń w Programie Trzecim Polskiego Radia i powodach, dla których z...
25 maja stanowisko Digital Brand Managera w PMPG Polskie Media S.A. objął Marcin Gugała.  W tej roli będzie odpowiadał m.in. za wzrost liczby użytkowników serwisów wprost, ich zaangażowania i konwersji do bazy użytkowników treści płatnych.
Narzędzie wypracowane przez specjalistów z hyperCREW będzie analizować dane użytkowników mediów społecznościowych i wyciągać wnioski z ich aktywności. Ma służyć marketerom i agencjom do lepszego profilowania przekazów marketingowych i zwiększania ich efektywności. Fundusz Czysta3.vc właśnie zainwestował w jego rozwój milion złotych.
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2020r.
W 1. kwartale 2020 r. wpływy reklamowe Grupy Agora rosły szybciej niż na rynku, a przychody ze sprzedaży wydawnictw zwiększyły się m.in. dzięki intensywnie rozwijającej się prenumeracie cyfrowej „Gazety Wyborczej”. Działalność internetowa1, prasowa i radiowa Grupy odnotowały poprawę wyników, a oferty subskrypcyjne Wyborcza.pl i TOK FM osiągnęły...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764