logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wielkanocna premiera w HGTV Home & Garden

  PR 19.04.2019, przeczytano 518 razy
ilustracjastrzałka

Para w domu, para w pracy, para w remont! Małżeństwo pracujące razem to nie jest dobry pomysł?! Nic bardziej mylnego! Mirella i Marcin to duet idealny. Ona jest projektantką wnętrz z wieloma nietuzinkowymi pomysłami. On sprawia, że jej wyobrażenia stają się rzeczywistością. Wspólnie radzą sobie ze wszystkimi przeszkodami. Nierówne ściany, rozpadające się meble czy wadliwe instalacje to dla nich żaden problem. Mirella i Marcin z każdego pomieszczenia potrafią wyczarować miejsce dopasowane do potrzeb wszystkich domowników. I to na jakich zasadach! Każdą metamorfozę muszą przygotować tylko w trzy dni. To nie wszystko! Z budżetem też nie poszaleją. Na wszystko mają jedynie dziesięć tysięcy złotych. Mirella i Marcin uwielbiają wnętrzarskie wyzwania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wielkanocna-premiera-w-hgtv-home-and-garden,382176,artykul.html

W pierwszym odcinku Mirella i Marcin spotkają się z rodziną Krajewskich, wesołą pięcioosobową gromadką, mieszkającą w Zawadach, w województwie łódzkim. Klan tworzą mama-Karolina, Zbyszek-tato i trzech ich synów, Kacper, Mikołaj i najmłodszy Filipek.  Rodzina mieszka w domku jednorodzinnym, którego wnętrze własnymi rękoma wyremontował Zbyszek.  Zabrakło mu już czasu i pomysłu na sypialnię.  Od lat to pomieszczenie starszy i zniechęca właścicieli. Podłoga jest w stanie surowym, a na ścianach naszkicowane są wstępne pomysły na urządzenie pokoju. Klaudia i Zbyszek nie mają też miejsca na przechowywanie ubrań. Zmiany będzie wymagało też łóżko, czyli najważniejszy mebel w każdej sypialni.  Jak ze zmianą tego pomieszczenia poradzą sobie Mirella i Marcin? Czy uda im się w tak krótkim czasie sprawić, żeby to wnętrze nabrało niepowtarzalnego charakteru? Czy nasza Para zrealizuje wszystkie potrzeby i marzenia domowników? Przekonacie się już 21 kwietnia o godzinie 15.30. na antenie HGTV Home & Garden.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

18 listopada do oferty serwisu streamingowego CANAL+ online włączono ogólnodostępne kanały TVP 1 i TVP 2. Kanały są dostępne dla wszystkich subskrybentów CANAL+ online bez względu na posiadany pakiet. Tym samym subskrybenci CANAL+ online będą mogli śledzić w serwisie rozpoczynający się niebawem mundial w Katarze, który będzie transmitowany na kanałach...
Dziennikarze eDziecko.pl, najpopularniejszego polskiego serwisu dla rodziców, spędzili kilka dni w malutkiej miejscowości Bräcke w Szwecji, aby sprawdzić, jak wygląda tamtejsza podstawówka. Efektem tej wizyty jest seria artykułów oraz reportaż wideo, które redakcja prezentuje w specjalnej oprawie graficznej na stronie...
Dla niektórych polskich przedsiębiorstw Europa staje się zbyt ciasna, dlatego coraz śmielej patrzą w kierunku mniej oczywistych i egzotycznych rynków, które jednocześnie przyciągają swoim biznesowym potencjałem. Jednym z nich jest Brazylia. Według danych PwC, inwestycje polskich przedsiębiorstw na tym obszarze wzrosły niemal 4-krotnie (370 proc.) względem...
Warner Bros. Discovery w Polsce buduje salę kinową w siedzibie głównej
W głównej siedzibie Warner Bros. Discovery w Polsce przy ul. Wiertniczej powstanie sala kinowa dostępna dla wszystkich pracowników. Będzie miała pojemność prawie 50 osób. Z uwagi na znaczenie segmentu telewizyjnego i filmowego dla firmy, możliwość wspólnego oglądania fimów, seriali oraz innych materiałów i prezentacji stanowić będzie...
Zrealizowana przez Grupę RMF i RMF Digital kampanię digital audio została oficjalnym case study Google’a – jest to pierwszy przykład kampanii dotyczącej programmatic audio z Europy Środkowo-Wschodniej wyróżniony i doceniony w ten sposób.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764