logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wielkanocna premiera w HGTV Home & Garden

  PR 19.04.2019, przeczytano 228 razy
ilustracjastrzałka

Para w domu, para w pracy, para w remont! Małżeństwo pracujące razem to nie jest dobry pomysł?! Nic bardziej mylnego! Mirella i Marcin to duet idealny. Ona jest projektantką wnętrz z wieloma nietuzinkowymi pomysłami. On sprawia, że jej wyobrażenia stają się rzeczywistością. Wspólnie radzą sobie ze wszystkimi przeszkodami. Nierówne ściany, rozpadające się meble czy wadliwe instalacje to dla nich żaden problem. Mirella i Marcin z każdego pomieszczenia potrafią wyczarować miejsce dopasowane do potrzeb wszystkich domowników. I to na jakich zasadach! Każdą metamorfozę muszą przygotować tylko w trzy dni. To nie wszystko! Z budżetem też nie poszaleją. Na wszystko mają jedynie dziesięć tysięcy złotych. Mirella i Marcin uwielbiają wnętrzarskie wyzwania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wielkanocna-premiera-w-hgtv-home-and-garden,382176,artykul.html

W pierwszym odcinku Mirella i Marcin spotkają się z rodziną Krajewskich, wesołą pięcioosobową gromadką, mieszkającą w Zawadach, w województwie łódzkim. Klan tworzą mama-Karolina, Zbyszek-tato i trzech ich synów, Kacper, Mikołaj i najmłodszy Filipek.  Rodzina mieszka w domku jednorodzinnym, którego wnętrze własnymi rękoma wyremontował Zbyszek.  Zabrakło mu już czasu i pomysłu na sypialnię.  Od lat to pomieszczenie starszy i zniechęca właścicieli. Podłoga jest w stanie surowym, a na ścianach naszkicowane są wstępne pomysły na urządzenie pokoju. Klaudia i Zbyszek nie mają też miejsca na przechowywanie ubrań. Zmiany będzie wymagało też łóżko, czyli najważniejszy mebel w każdej sypialni.  Jak ze zmianą tego pomieszczenia poradzą sobie Mirella i Marcin? Czy uda im się w tak krótkim czasie sprawić, żeby to wnętrze nabrało niepowtarzalnego charakteru? Czy nasza Para zrealizuje wszystkie potrzeby i marzenia domowników? Przekonacie się już 21 kwietnia o godzinie 15.30. na antenie HGTV Home & Garden.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Widoczność reklam online w Polsce poprawia się na tle innych europejskich krajów
Firma Meetrics opublikowała kolejny kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Wskaźnik Viewability reklam online w Polsce wzrósł już trzeci kwartał z rzędu, i to aż do 59 proc., wobec 54 proc. w IV kwartale ubiegłego roku, tym samym osiągając swój rekordowy...
Już 12 czerwca Yield Riser – ekspert optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie, zaprezentuje swoją ofertę jako sponsor targów Mobile Summit w Tel Avivie.
Nowe technologie mogą wygrać wybory w 2019
Armie botów, farmy trolli i fake news - to zjawiska na styku świata polityki i nowych technologii chętnie opisywane w sensacyjny sposób. Trudno ocenić ich wpływ na wyniki, ale bez wątpienia robią zamieszanie. Eksperci udowadniają, że prawdziwe zdobywanie zwolenników za pomocą nowych mediów powinno wykorzystywać ich największy atut - bezpośrednią...
Połowa Polaków styka się z dezinformacją w sieci
Treści udające rzetelne dziennikarstwo, farmy trolli czy pseudoanonimowe ataki na polityczną konkurencję stają się w sieci coraz częstsze i powszechniejsze. Już ponad połowa Polaków przyznaje, że spotkała się z dezinformacją w internecie – wynika z raportu Pracowni Badań Społecznych NASK. Zdaniem internautów co trzecia informacja jest zmanipulowana....
Rynek nazw domeny.pl 2018
Na koniec 2018 roku łączna liczba nazw w domenie .pl wyniosła blisko 2,6 mln co oznacza wzrost o ponad 20 tys. w stosunku do roku poprzedniego. W roku ubiegłym dziennie rejestrowano średnio prawie 2,5 tys. domen. Wynik ten został osiągnięty dzięki większej liczbie rejestracji, jak również większej odnawialności domen, która wyniosła ponad 65,5% i była najwyższa od 10...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764