logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wielkanocne słodkości dla biznesu

  PR 28.02.2023, przeczytano 882 razy
ilustracjastrzałka

W tym roku firmy mogą liczyć na nowości w kategorii wielkanocnych słodyczy dla swoich pracowników. Wśród nich czekolada WholeFruit, wyprodukowana całkowicie z czystego owocu kakaowca. Sprawdź, co jeszcze rekomendują sprzedawcy w ramach wielkanocnych prezentów firmowych w tym sezonie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wielkanocne-slodkosci-dla-biznesu,399118,artykul.html

Zajączki, baranki, pisanki czy nawet puzzle 3D wykonane z aksamitnej czekolady to standard, który pojawia się na biurkach wielu firm w okresie wielkanocnym. Z tego względu producenci słodyczy idą o krok dalej, oferując nie tylko szeroki asortyment kształtów, ale również różnorodność w smakach swoich słodkości. Jakie kuwertury czekolad znajdziemy w wielkanocnych katalogach słodyczy stworzonych z myślą o zamówieniach firmowych? W ofercie polskich producentów znajdziemy m.in.:

  • mleczną,
  • deserową (o zróżnicowanej zawartości kakao),
  • białą,
  • rubinową,
  • karmelową,
  • mleczną z dodatkiem naturalnego miodu,
  • NXT (100% roślinna, wegańska, bez alergenów i GMO),
  • WholeFruit (stworzoną z całego owocu kakaowca).

- Czekolady wzbogacać można także dodatkami, takimi jak: orzechy, ciasteczka, jadalne kwiaty, czy nadzienia: alkoholowe, owocowe, kawowe itp. W tym roku w sposób szczególny skupiamy się na produkcji pralin. W naszej wiosennej odsłonie znaleźć można m.in. nowe, autorskie kształty zajączków. Są one wykonane z białej i rubinowej czekolady, a ich nadzienie to aż w 70% tarte migdały! Do tegorocznej oferty dołączyliśmy także zestawy czekoladek w kształcie tulipanów oraz motylki z jadalnym nadrukiem – komentuje Anna Garmada, CEO firmy SLODKIE, producenta brandowanych słodyczy reklamowych.

Wśród wielkanocnych nowości marki SLODKIE znalazła się również najnowsza kuwertura czekolady – WholeFruit. Została ona wyprodukowana całkowicie z czystego owocu kakaowca: bez wanilii, lecytyny, rafinowanego cukru. Do jej produkcji zużywany jest cały owoc, czemu zawdzięcza swój wyjątkowy aromat. Jak podkreśla producent: jest to najzdrowsza i najbardziej ekologiczna czekolada, jaką można sobie wyobrazić.

Personalizacja słodyczy reklamowych

Producenci słodyczy reklamowych z każdym rokiem idą coraz dalej w personalizacji słodkich produktów. Obecnie nie tylko dostosowują smak, zgodnie z oczekiwaniami klientów, ale także projektują opakowania w pełni spójne z daną marką, jej logotypem, stosowanymi barwami, hasłami czy kształtami.

- Dajemy naszym Klientom możliwość wykonania kolorowego nadruku nie tylko na opakowaniu, ale i bezpośrednio na czekoladzie. To rozwiązanie spotyka się często z zachwytem, ponieważ Klienci nie wyobrażali sobie, że wskazaną przez nich grafiką pokryjemy na przykład czekoladową pisankę – komentuje Anna Garmada, CEO SLODKIE.

Jak zapewnia producent, możliwości w zakresie personalizacji słodkich upominków jest mnóstwo, wśród nich także stworzenie własnego kształtu czekoladowej słodkości.

Jakość stojąca za smakiem czekolad i zadowoleniem klientów

Firmy zamawiające słodkości na święta dla swoich pracowników dużą uwagę przykładają dziś do jakości czekolady. Na szczęście dla wielu czasy upominków czekoladopodobnych to już przeszłość. Dziś stawia się na naturalne składniki, pochodzące w pełni ze zrównoważonych źródeł. Potwierdzeniem stojącym za jakością są certyfikacje, jak na przykład Cocoa Horizons.

W świecie rosnącej świadomości oraz odpowiedzialnego podejścia do prowadzeniu biznesu, klienci zwracają również uwagę na ekologiczną stronę zamawianych upominków. Z tego względu producenci oferują możliwość zamawiania prezentów zapakowanych w biodegradowalne folie czy papier pochodzący w 100% z recyklingu. Rynek słodyczy, pomimo ogólnego spowolnienia gospodarczego, nieustannie zmienia się bardzo dynamicznie, a coraz szersza oferta w większym stopniu przystaje do oczekiwań różnych grup odbiorców. Świadczy o tym m.in. otwieranie się producentów na ofertę roślinną, pozbawioną nawet śladowych ilości nabiału.

Czekolada to jednak nie wszystko

W wielkanocnych ofertach upominków dla firm znajdziemy również wiele produktów spoza kategorii czekolady. Miłośnicy innych smaków mogą liczyć m.in. na ciasteczka owsiane, korzenne czy galaretki owocowe na bazie pektyn. W efekcie niemal każda firma może znaleźć produkt, który najlepiej wpisze się w jej charakter, budżet czy wymagania.

Wielkanoc to dobry czas, by okazać swoim zespołom wdzięczność za dotychczasową współpracę. Słodki upominek może być miłym dodatkiem do życzeń, a dla niektórych może także apetycznym zaskoczeniem ze strony zarządu.

Źródło: Slodkie

www.slodkie.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764