logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Wielkanocne zwyczaje w wydaniu out-of-home

  PR 18.04.2019, przeczytano 530 razy
ilustracjastrzałka

Wielkanoc to jedno z dwóch największych wydarzeń w roku, zaraz po Bożym Narodzeniu, które znacząco wpływa na wzrost sprzedaży detalicznej. Jak zatem wykorzystać ten czas na promowanie swoich produktów i usług? Poniżej przykłady, jak robią to liderzy w branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wielkanocne-zwyczaje-w-wydaniu-out-of-home,382152,artykul.html

Dla większości ludzi święta wielkanocne to czas refleksji, odpoczynku od codziennych obowiązków i spotkań z rodziną, ale także okres zwiększonych wydatków przeznaczonych na przygotowania związane z tymi uroczystymi dniami. Z badania Barometr Providenta wynika, że przeciętny Polak na przygotowanie świąt wielkanocnych planuje przeznaczyć 563 zł. Jest to o 43 zł więcej niż w roku poprzednim i jednocześnie o 140 zł więcej w porównaniu z rokiem 2017. Dla detalistów jest to zatem najlepszy moment na uruchomienie kampanii reklamowej, w tym także kampanii OOH.

Jak ułatwić planowanie przedświątecznych wydatków, tworząc odpowiednią kampanię reklamową? Przykład można wziąć z Cadbury - znanego producenta słodyczy z Wielkiej Brytanii, który w celu stworzenia przedświątecznej kampanii nawiązał współpracę z największymi brytyjskimi markami. Kampania Cadbury Creme Egg to niezwykła inicjatywa, łącząca ze sobą znane marki i wiele różnych kanałów służących do komunikacji z klientami. Niezwykła kreacja OOH firmy Cadbury oferuje osobom odwiedzającym obszar stacji metra Waterloo możliwość wzięcia udziału w polowaniu na „Easter Egg”. W ciągu dwóch tygodni poprzedzających okres wielkanocny, Cadbury daje przechodniom szansę na wygranie limitowanej edycji White Cadbury Creme Egg lub 10 000 funtów.

Jak zdobyć nagrodę?

Biorący udział w zabawie muszą szukać jajek Creme, które ukryte są m.in. w reklamach telewizyjnych innych marek, kanałach społecznościowych, na billboardach oraz stronach internetowych. Po znalezieniu ukrytego Creme Egg należy zrobić zdjęcie lub zrzut ekranu, a następnie przesłać je na specjalnie utworzoną stronę. Uczestnicy mają szansę wygrać nawet 10 tys. funtów.

Creme Eggs zostały ukryte w reklamach największych marek, takich jak: Heinz, Google, Honda, Knorr, Tesco, LADBible, Benefit Cosmetics oraz 16 witrynach OOH Waterloo. Witryny zawierają mieszankę marki Cadbury Creme Egg oraz wskazówki i reklamy partnerskie.

Inicjatywa została opracowana we współpracy z agencją kreatywną ELVIS. Kampania objęła swoim zasięgiem reklamy znanych marek ukazujących się w telewizji, prasie, Internecie i na plakatach OOH.

Poznaj możliwości reklamy zewnętrznej i bierz przykład od najlepszych! Zainspiruj się kreatywną realizacją out-of-home firmy Cadbury.

Źródło: MyLED

www.myled.pl

Dodatkowe informacje:

Autor: Diana Polska - Marketing & PR Manager w MyLED

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Strona nie działa na urządzeniach mobilnych? W Google raczej się już nie pojawi…
Uruchamiasz nową stronę lub sklep internetowy? Upewnij się, że zawarte tam treści wyświetlają się prawidłowo na urządzeniach mobilnych, bo to właśnie wersja mobilna witryny jest od lipca br. automatycznie indeksowana przez wyszukiwarkę Google. Jeśli pojawią się tam błędy, strona nie tylko nie ma co liczyć na wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania, ale może nawet w ogóle...
7 rozwiązań dla e - commerce, które zwiększą efektywność biznesu
Optymalizacja kluczowych procesów w branży eCommerce wymaga doboru odpowiednich narzędzi do wspierania działań biznesowych. Pozwalają one m.in. polepszyć obsługę klienta, zaoszczędzić czas, zwiększyć efektywność, czy nawet skalę sprzedaży. Oto przegląd najbardziej pomocnych narzędzi dla branży eCommerce.
Światło

Typografia na co dzień (6): Światło

Ist­nieje wśród typo­gra­fów prze­ko­na­nie, iż na osta­teczną czy­tel­ność i piękno składu wpływ mają nie tyle obiekty wydru­ko­wane, co prze­strzeń pomię­dzy nimi. Podob­nie jak pustka jest pod­stawą formy, świa­tło  pomię­dzy wier­szami, wyra­zami i zna­kami jest pod­stawą typo­gra­fii. Idąc tym tro­pem, zaj­miemy się dziś odstę­pami...
Jak powstała nowa odsłona Pracuj.pl?
Użytkownicy Pracuj.pl od kilku tygodni korzystają z nowej strony głównej serwisu. Oferuje ona, oprócz zmienionego wyglądu, m.in. lepszą personalizację proponowanych ofert pracy, szybki i sprawny dostęp do ogłoszeń, lepsze dostosowanie strony do urządzeń mobilnych oraz nową wyszukiwarkę. Jak przebiegały prace nad tym projektem? Co zadecydowało o jego kształcie? O...
Internet nie zapomina? Google i prawo do bycia zapomnianym
Każdy obywatel Unii ma prawo złożyć do Google wniosek o usunięcie z wyników informacji uznanych przez niego za nieaktualne lub nieprawdziwe, a których punktem wyjścia jest jego imię i nazwisko. Jak „prawo do zapomnienia” zmieni internetowy krajobraz?
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764