logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Wielkanocne zwyczaje w wydaniu out-of-home

  PR 18.04.2019, przeczytano 1166 razy
ilustracjastrzałka

Wielkanoc to jedno z dwóch największych wydarzeń w roku, zaraz po Bożym Narodzeniu, które znacząco wpływa na wzrost sprzedaży detalicznej. Jak zatem wykorzystać ten czas na promowanie swoich produktów i usług? Poniżej przykłady, jak robią to liderzy w branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wielkanocne-zwyczaje-w-wydaniu-out-of-home,382152,artykul.html

Dla większości ludzi święta wielkanocne to czas refleksji, odpoczynku od codziennych obowiązków i spotkań z rodziną, ale także okres zwiększonych wydatków przeznaczonych na przygotowania związane z tymi uroczystymi dniami. Z badania Barometr Providenta wynika, że przeciętny Polak na przygotowanie świąt wielkanocnych planuje przeznaczyć 563 zł. Jest to o 43 zł więcej niż w roku poprzednim i jednocześnie o 140 zł więcej w porównaniu z rokiem 2017. Dla detalistów jest to zatem najlepszy moment na uruchomienie kampanii reklamowej, w tym także kampanii OOH.

Jak ułatwić planowanie przedświątecznych wydatków, tworząc odpowiednią kampanię reklamową? Przykład można wziąć z Cadbury - znanego producenta słodyczy z Wielkiej Brytanii, który w celu stworzenia przedświątecznej kampanii nawiązał współpracę z największymi brytyjskimi markami. Kampania Cadbury Creme Egg to niezwykła inicjatywa, łącząca ze sobą znane marki i wiele różnych kanałów służących do komunikacji z klientami. Niezwykła kreacja OOH firmy Cadbury oferuje osobom odwiedzającym obszar stacji metra Waterloo możliwość wzięcia udziału w polowaniu na „Easter Egg”. W ciągu dwóch tygodni poprzedzających okres wielkanocny, Cadbury daje przechodniom szansę na wygranie limitowanej edycji White Cadbury Creme Egg lub 10 000 funtów.

Jak zdobyć nagrodę?

Biorący udział w zabawie muszą szukać jajek Creme, które ukryte są m.in. w reklamach telewizyjnych innych marek, kanałach społecznościowych, na billboardach oraz stronach internetowych. Po znalezieniu ukrytego Creme Egg należy zrobić zdjęcie lub zrzut ekranu, a następnie przesłać je na specjalnie utworzoną stronę. Uczestnicy mają szansę wygrać nawet 10 tys. funtów.

Creme Eggs zostały ukryte w reklamach największych marek, takich jak: Heinz, Google, Honda, Knorr, Tesco, LADBible, Benefit Cosmetics oraz 16 witrynach OOH Waterloo. Witryny zawierają mieszankę marki Cadbury Creme Egg oraz wskazówki i reklamy partnerskie.

Inicjatywa została opracowana we współpracy z agencją kreatywną ELVIS. Kampania objęła swoim zasięgiem reklamy znanych marek ukazujących się w telewizji, prasie, Internecie i na plakatach OOH.

Poznaj możliwości reklamy zewnętrznej i bierz przykład od najlepszych! Zainspiruj się kreatywną realizacją out-of-home firmy Cadbury.

Źródło: MyLED

www.myled.pl

Dodatkowe informacje:

Autor: Diana Polska - Marketing & PR Manager w MyLED

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prawna ochrona marki osobistej. Prawo do firmy a znak towarowy
Gdyby istniał skuteczny sposób prawny na zatrzymanie raz zbudowanego zaufania to byłaby to z pewnością najchętniej realizowana usługa prawna. Niestety, w tym zakresie prawo nie jest idealne. Co nie oznacza, że nie oferuje ono żadnych sposobów ochrony marki osobistej. Dzisiaj przedstawię Ci dwa sposoby ochrony marki osobistej, które warto znać: prawo do firmy oraz znak...
Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
Anglicy na wojnie z fast foodami. Zakaz reklamowania na billboardach?
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii...
5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764