logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Wielkanocne zwyczaje w wydaniu out-of-home

  PR 18.04.2019, przeczytano 562 razy
ilustracjastrzałka

Wielkanoc to jedno z dwóch największych wydarzeń w roku, zaraz po Bożym Narodzeniu, które znacząco wpływa na wzrost sprzedaży detalicznej. Jak zatem wykorzystać ten czas na promowanie swoich produktów i usług? Poniżej przykłady, jak robią to liderzy w branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wielkanocne-zwyczaje-w-wydaniu-out-of-home,382152,artykul.html

Dla większości ludzi święta wielkanocne to czas refleksji, odpoczynku od codziennych obowiązków i spotkań z rodziną, ale także okres zwiększonych wydatków przeznaczonych na przygotowania związane z tymi uroczystymi dniami. Z badania Barometr Providenta wynika, że przeciętny Polak na przygotowanie świąt wielkanocnych planuje przeznaczyć 563 zł. Jest to o 43 zł więcej niż w roku poprzednim i jednocześnie o 140 zł więcej w porównaniu z rokiem 2017. Dla detalistów jest to zatem najlepszy moment na uruchomienie kampanii reklamowej, w tym także kampanii OOH.

Jak ułatwić planowanie przedświątecznych wydatków, tworząc odpowiednią kampanię reklamową? Przykład można wziąć z Cadbury - znanego producenta słodyczy z Wielkiej Brytanii, który w celu stworzenia przedświątecznej kampanii nawiązał współpracę z największymi brytyjskimi markami. Kampania Cadbury Creme Egg to niezwykła inicjatywa, łącząca ze sobą znane marki i wiele różnych kanałów służących do komunikacji z klientami. Niezwykła kreacja OOH firmy Cadbury oferuje osobom odwiedzającym obszar stacji metra Waterloo możliwość wzięcia udziału w polowaniu na „Easter Egg”. W ciągu dwóch tygodni poprzedzających okres wielkanocny, Cadbury daje przechodniom szansę na wygranie limitowanej edycji White Cadbury Creme Egg lub 10 000 funtów.

Jak zdobyć nagrodę?

Biorący udział w zabawie muszą szukać jajek Creme, które ukryte są m.in. w reklamach telewizyjnych innych marek, kanałach społecznościowych, na billboardach oraz stronach internetowych. Po znalezieniu ukrytego Creme Egg należy zrobić zdjęcie lub zrzut ekranu, a następnie przesłać je na specjalnie utworzoną stronę. Uczestnicy mają szansę wygrać nawet 10 tys. funtów.

Creme Eggs zostały ukryte w reklamach największych marek, takich jak: Heinz, Google, Honda, Knorr, Tesco, LADBible, Benefit Cosmetics oraz 16 witrynach OOH Waterloo. Witryny zawierają mieszankę marki Cadbury Creme Egg oraz wskazówki i reklamy partnerskie.

Inicjatywa została opracowana we współpracy z agencją kreatywną ELVIS. Kampania objęła swoim zasięgiem reklamy znanych marek ukazujących się w telewizji, prasie, Internecie i na plakatach OOH.

Poznaj możliwości reklamy zewnętrznej i bierz przykład od najlepszych! Zainspiruj się kreatywną realizacją out-of-home firmy Cadbury.

Źródło: MyLED

www.myled.pl

Dodatkowe informacje:

Autor: Diana Polska - Marketing & PR Manager w MyLED

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zarządzanie Customer Experience za pomocą Digital Signage
Najnowsze badanie "Doświadczenie w 2030 roku: Przyszłość budowania doświadczeń klienta" opracowane przez Futurum Research na zlecenie SAS zauważa, że głównym motorem działania w tworzeniu nowych pozytywnych doświadczeń klienta będzie technologia. Jedną z takich technologii jest Digital Signage – innowacyjne, interaktywne ekrany nie tylko przyciągają...
Na początku lutego tego roku zapadł wyrok skazujący dla członka zarządu narciarsko-hotelarskiej spółki "Bania" z Białki Tatrzańskiej. Sprawa dotyczyła tragedii, która wydarzyła się w marcu 2018 roku – witacz, który przewrócił się pod wpływem silnego wiatru, przygniótł babcię oraz wnuczka. Oboje zginęli. Na producentów...
Zgodnie z danymi Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w 2017 roku w Polsce zarejestrowane były 2 miliony małych i średnich przedsiębiorstw, które zatrudniały w sumie 10 milionów pracowników i generowały około 1.4 bilionów złotych przychodu. Jednak nawet tak duże  liczby nie pokazują w pełni, jaką wartość mniejsze przedsiębiorstwa wnoszą...
Kobiety Bauhausu. Szukamy studentów płci żeńskiej – byle nie zbyt wielu!
Na temat kobiet w Bauhausie krąży wiele mitów. Theresia Enzensberger rozprawia się z jednym z nich – w kwestii równouprawnienia uczelni przyświecały wprawdzie postępowe hasła, lecz w tym geście inkluzji zabrakło jej niestety konsekwencji.
Wizerunek z datą ważności: e-PR w branży spożywczej
Długoterminowe prognozy dla sektora spożywczego są pozytywne i wskazują na wzrost wartości rynku o min. 3% do 2024 roku. Z drugiej strony - producenci żywności należą do gałęzi gospodarki najbardziej zagrożonej kryzysem wizerunkowym. Pojawiające się problemy w pojedynczej firmie stanowić mogą obciążenie dla całego sektora. Czy można obronić wizerunek w branży spożywczej?...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764