logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Wielkanocne zwyczaje w wydaniu out-of-home

  PR 18.04.2019, przeczytano 447 razy
ilustracjastrzałka

Wielkanoc to jedno z dwóch największych wydarzeń w roku, zaraz po Bożym Narodzeniu, które znacząco wpływa na wzrost sprzedaży detalicznej. Jak zatem wykorzystać ten czas na promowanie swoich produktów i usług? Poniżej przykłady, jak robią to liderzy w branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wielkanocne-zwyczaje-w-wydaniu-out-of-home,382152,artykul.html

Dla większości ludzi święta wielkanocne to czas refleksji, odpoczynku od codziennych obowiązków i spotkań z rodziną, ale także okres zwiększonych wydatków przeznaczonych na przygotowania związane z tymi uroczystymi dniami. Z badania Barometr Providenta wynika, że przeciętny Polak na przygotowanie świąt wielkanocnych planuje przeznaczyć 563 zł. Jest to o 43 zł więcej niż w roku poprzednim i jednocześnie o 140 zł więcej w porównaniu z rokiem 2017. Dla detalistów jest to zatem najlepszy moment na uruchomienie kampanii reklamowej, w tym także kampanii OOH.

Jak ułatwić planowanie przedświątecznych wydatków, tworząc odpowiednią kampanię reklamową? Przykład można wziąć z Cadbury - znanego producenta słodyczy z Wielkiej Brytanii, który w celu stworzenia przedświątecznej kampanii nawiązał współpracę z największymi brytyjskimi markami. Kampania Cadbury Creme Egg to niezwykła inicjatywa, łącząca ze sobą znane marki i wiele różnych kanałów służących do komunikacji z klientami. Niezwykła kreacja OOH firmy Cadbury oferuje osobom odwiedzającym obszar stacji metra Waterloo możliwość wzięcia udziału w polowaniu na „Easter Egg”. W ciągu dwóch tygodni poprzedzających okres wielkanocny, Cadbury daje przechodniom szansę na wygranie limitowanej edycji White Cadbury Creme Egg lub 10 000 funtów.

Jak zdobyć nagrodę?

Biorący udział w zabawie muszą szukać jajek Creme, które ukryte są m.in. w reklamach telewizyjnych innych marek, kanałach społecznościowych, na billboardach oraz stronach internetowych. Po znalezieniu ukrytego Creme Egg należy zrobić zdjęcie lub zrzut ekranu, a następnie przesłać je na specjalnie utworzoną stronę. Uczestnicy mają szansę wygrać nawet 10 tys. funtów.

Creme Eggs zostały ukryte w reklamach największych marek, takich jak: Heinz, Google, Honda, Knorr, Tesco, LADBible, Benefit Cosmetics oraz 16 witrynach OOH Waterloo. Witryny zawierają mieszankę marki Cadbury Creme Egg oraz wskazówki i reklamy partnerskie.

Inicjatywa została opracowana we współpracy z agencją kreatywną ELVIS. Kampania objęła swoim zasięgiem reklamy znanych marek ukazujących się w telewizji, prasie, Internecie i na plakatach OOH.

Poznaj możliwości reklamy zewnętrznej i bierz przykład od najlepszych! Zainspiruj się kreatywną realizacją out-of-home firmy Cadbury.

Źródło: MyLED

www.myled.pl

Dodatkowe informacje:

Autor: Diana Polska - Marketing & PR Manager w MyLED

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Interaktywne lustra, nowatorskie koszyki – tak tradycyjni sprzedawcy walczą o klienta, który coraz chętniej robi zakupy w sieci, a co za tym idzie, rzadziej odwiedza salony sprzedaży. Sklepy internetowe nie pozostają dłużne, wprowadzając kolejne udogodnienia i usługi. Na handlowym wyścigu zbrojeń najbardziej zyskują dopieszczeni jak nigdy wcześniej klienci.
Firma Newspoint, specjalizująca się w monitoringu mediów, przygotowała obszerny poradnik o audytach mediowych przeznaczony dla każdego, idącego z duchem czasu marketera i PR-owca. Zawiera on wszystkie informacje, jak analizować aktywność mediową własnej firmy oraz marki i porównywać się z konkurencją. Co mierzyć w poszczególnych kanałach, żeby wiedzieć,...
Dlaczego kampanie digital potrzebują programmatic audio
Reklamy cyfrowe pozwalają marketerom łatwiej dotrzeć do odbiorców. W teorii współczesny konsument spędza w sieci sześć godzin dziennie, a tylko w Polsce ze smartfonów ze stałym dostępem do Internetu korzystają 22 miliony użytkowników. To generuje wyzwania. Jakie?
Ekologia, orędownictwo, autentyczność – tak w kilku słowach można opisać elementy nowego modelu biznesowego nowoczesnych firm. W jaki sposób przedsiębiorstwa wychodzą naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów?
Canon: Druk wielkoformatowy nie tylko dla reklamy
Myśląc o technice druku przede wszystkim pojawiają się w naszych umysłach skojarzenia z produkcją książek czy gazet. Komuś do głowy przyjdzie być może jeszcze druk różnych materiałów na użytek domowy lub biurowy. I to właściwie tyle. Tymczasem bez druku wiele obszarów ludzkiej działalności, w tym także kultura, byłoby o wiele uboższych, jeśli w ogóle możliwych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764