logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wielki Finał Olimpiady Zwolnieni z Teorii ponownie z Idea Creative Group

  PR 09.06.2023, przeczytano 494 razy
ilustracjastrzałka

Uczestnicy i uczestniczki wydarzenia wiedzą, jak ważną wartość w obecnych czasach stanowi wrażliwość na problemy innych. Ich doświadczenie – zdobyte dzięki realizacji własnych projektów społecznych (co roku nagradzanych właśnie podczas Wielkiego Finału) – w przyszłości wpłynie na kształtowanie przez nich świadomych inicjatyw biznesowych sprzyjających rozwojowi społeczeństwa obywatelskiego, co jest ideą kluczową również dla Agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wielki-final-olimpiady-zwolnieni-z-teorii-ponownie-z-idea-creative-group,400333,artykul.html

Aby docenić całoroczne działania osób zaangażowanych w IX edycję Olimpiady, 21 kwietnia br., Tor Wyścigów Konnych Służewiec zgromadził na swoim terenie blisko 3,5 tysiąca uczestników, a także przedstawicieli oświaty i biznesu. Za produkcję Wielkiego Finału odpowiadała agencja Idea Creative Group.

- Był to największy Wielki Finał w historii Zwolnionych z Teorii. Tym bardziej na potrzeby tak dużego eventu niezwykle istotne było sprawne przygotowanie wszystkich jego elementów składowych – począwszy od wyboru lokalizacji, po oprawę techniczną czy multimedialną. Cieszymy się, że starannie zaplanowane przez nas działania koordynacyjne sprawiły, że wyprodukowaliśmy event zarówno w ciekawej przestrzeni, jak i z bardzo bogatym scenariuszem – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.

Z uwagi na ogromne zainteresowanie wydarzeniem ze strony różnych grup odbiorców, Agencja dołożyła starań, aby udział w evencie stał się niepowtarzalnym wspomnieniem zarówno dla finalistów Olimpiady, nauczycieli, jak i gości specjalnych. Uczestnicy otrzymali unikatowe identyfikatory, które – dzięki zastosowanym kolorom – już na pierwszy rzut oka usprawniały rejestrację. Dla Agencji kluczowe stało się indywidualne podejście do wszystkich uczestników, które poskutkowało między innymi równoczesną koordynacją działań na dwóch scenach, a także wydzieloną strefą VIP, gdzie osoby goszczące miały przestrzeń do networkingu oraz skorzystania z poczęstunku.

Niebagatelną rolę podczas koordynacji wydarzenia odegrało doświadczenie Agencji, dzięki któremu zarówno organizatorzy, jak i uczestnicy mogli cieszyć się najwyższym poziomem organizacji, dopasowanym do potrzeb brandingiem oraz wieloma usprawnieniami, które stanowią owoc dotychczasowych działań i obserwacji Idea Creative Group.

- Dla nas, agencji kreatywnej, niezwykle ważne jest produkowanie takich realizacji, w których tworzeniu istotnym punktem jest odwaga. Do takich bez wątpienia należy Wielki Finał Olimpiady Zwolnieni z Teorii. Dziękuję, że kolejny raz mogliśmy być częścią tego projektu i poczuć ogromnego powera bijącego od wszystkich jego uczestników. Komunikacja i praca zespołowa – po jaką sięgają tu młodzi ludzie w swoich inicjatywach – jest niezwykle budująca, bo przypomina, jak ogromne znaczenie mają te elementy w tworzeniu lepszej rzeczywistości – dodaje Aneta Radzimirska.

Pozostając w temacie powera warto podkreślić, że Idea Creative Group otrzymała nagrodę Meeting Planner Power Awards w kategorii Event Edukacja za realizację Wielkiego Finału Olimpiady Zwolnieni z Teorii w ubiegłym roku.

Źródło: Idea Creative Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764