logo
WIADOMOŚCI

Wielki format i termo sublimacja – Epson na Festiwalu Druku

  PR 17.05.2013, przeczytano 2037 razy
ilustracjastrzałka

Na tegorocznym Festiwalu Druku firma Epson prezentować będzie wielkoformatowe drukarki atramentowe SureColor SC-S30610, SC-S506100, termosublimacyjne SC-F6000 i SC-F7000, oraz SC-T5000 do druku POS, plakatów, map i dokumentacji z systemów CAD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wielki-format-i-termo-sublimacja--epson-na-festiwalu-druku,18744,artykul.html


SureColor-S to rodzina wielkoformatowych urządzeń o max. szerokości druku 64”. Drukarki wyposażone są w nowe głowice  MicroPiezo TFT drukujące w rozdzielczości 1440 dpi,  wykorzystując zestawy 4, 5, 8 lub 10 nowych, ekologicznych atramentów UltraChrome GS2 – w tym biały i metaliczny. Nowy atrament jest bezzapachowy, nie zawiera niklu i został oznaczony skandynawską ekoetykietą z łabędziem "Nordic EcoLabel". Zapewnia on trwałość i 3-letnią odporność wydruków na ekspozycję na zewnątrz. Trzy główne modele z tej rodziny to:

- Epson SureColor SC-S30610 – to najprostsza i najtańsza z tej rodziny, 4 kolorowa (CMYK) drukarka o szybkości druku do 29,4 m2/h.

- Epson SureColor SC-S50610 – to najszybsza drukarka z tej rodziny, 4 lub 5 kolorowa (CMYK+biały). Wyposażona w dwie głowice dzięki czemu drukuje z szybkością do 51,8 m2/h.

- Epson SureColor SC-S70610
– to drukarka dla najbardziej wymagających, zapewnia najwyższej jakości druk z szybkością do 27,3 m2/h. Dostępne są dwie wersje różniące się liczbą atramentów: 8 (CMYK +  jasna magenta, jasny cyjan, jasnoczarny i pomarańczowy) lub 10 (8 + biały + metaliczny).

SureColor-F to najnowsze urządzenia termosublimacyjne SC-F6000 (44”) i SC-F7000 (64”) przeznaczone do druku na nośnikach termotransferowych w rozdzielczością do 720x1440 dpi. Drukarki wykorzystują nowy, ekologiczny atrament UltraChrome DS (CMYK).

Przeznaczeniem średnio- i wysokonakładowej 64-calowej drukarki SureColor SC-F7000 oraz nisko- i średnionakładowej 44-calowej drukarki SureColor SC-F6000 jest wydajna produkcja wysokiej jakości nadruków na miękkich szyldach, odzieży sportowej, ubraniach, akcesoriach, materiałach promocyjnych i gadżetach.

SureColor-T to najszybsze na rynku, 4-kolorowe maszyny do zastosowań POS, CAD, GIS, drukujące w rozdzielczość 2880x1440 dpi na podłożach o max. szerokości 24, 36 i 44”. Specjalny pigmentowy atrament Epson UltraChrome XD zapewnia trwałe wydruki o wysokiej jakości, głębokiej czerni i szerokiej przestrzeni kolorów, z wyraźnymi liniami o minimalnej szerokości 0,02 mm.

Drukarka SC-T5000, o max. szerokości druku 36 cali, ma bardzo zwartą budowę, jest niewielka, elegancka i cicha, dzięki czemu bez problemu zmieści się w każdym biurze. Przedni panel sterowania zapewnia wygodę obsługi i umożliwia ustawienie urządzenia przy ścianie. Wydrukowanie strony A1 w trybie roboczym na zwykłym papierze zajmuje zaledwie 28 sekund. Wkłady atramentowe dostępne w rozmiarach 700 ml, 350 ml i 110 ml pozwalają zoptymalizować koszty eksploatacji.

Do SC-T5000 w wersji POS dołączone jest oprogramowanie PRESTIGE, stworzone specjalnie do produktów Epson by nawet osoby niemające doświadczenia mogły drukować plakaty od ręki. Oprogramowanie zawiera duży wybór gotowych układów graficznych, w tym motywy tematyczne dotyczące mody, artykułów spożywczych, podróży, zabawek i inne. To idealne rozwiązanie w przypadku reklam zmieniających się co tydzień i krótkoterminowych promocji.

Wszystkie drukarki SureColor są przyjazne środowisku i mogą być używane w zwykłych pomieszczeniach biurowych - nie wymagają żadnej specjalnej czy dodatkowej wentylacji. Spełniają one również wymagania normy ENERGY STAR gwarantując ograniczenie niekorzystnego wpływu na środowisko i  ograniczenie zużycia energii.

Festiwal Druku i Festiwal Marketingu odbędą się w dn. 11-12 września w Warszawie (Expo XXI). Organizatorem 5. Targów Reklamy i Poligrafii jest spółka OOH magazine. Signs.pl jest Patronem Medialnym wydarzenia.

Aktualizacja (24.07.2013):
Jak nas informuje organizator, termin Festiwalu został przesunięty na 9-10 września 2013 r.

Źródło: OOH magazine

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone