logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wielki test systemu EOS R: akcja konsumencka Canon

  PR 09.01.2020, przeczytano 1062 razy
ilustracja

Jeśli zastanawiasz się nad zmianą systemu lub zakupem pełnoklatkowego bezlusterkowca, przez najbliższe 3 miesiące będziesz miał szansę przetestować wybrany sprzęt systemu Canon EOS R za darmo, a dodatkowo zdobyć voucher o wartości 2000 zł na zakup aparatu lub obiektywu z systemu EOS R. Rusza „Wielki test systemu EOS R”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wielki-test-systemu-eos-r%3A-akcja-konsumencka-canon,385264,artykul.html

Przetestuj go sam

Wielki Test Systemu EOS R” to akcja Canon, w ramach której każdy może zapisać się na bezpłatny 3-dniowy okres testowy najnowszego sprzętu Canon. Wystarczy zapisać się za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej www.canon.pl/wielkitesteosr i wybrać zestaw złożony z aparatu EOS R lub EOS RP, jednego z dwóch obiektywów z serii RF oraz adaptera mocowania EF-EOS R.

Sprzęt do testów będzie wypożyczany poprzez wybranych partnerów Canon: Cewe Fotojoker, Cyfrowe.pl, Fotoforma, Foto-Plus. Sprzęt będzie wydawany jedynie osobom, które zgłoszą się poprzez formularz na stronie internetowej.

Dodatkowo osoby, które przetestują system EOS R, mogą wziąć udział w konkursie fotograficznym na najlepsze zdjęcie wykonane podczas testów. Wystarczy, że dokonają zgłoszenia na stronie konkursowej www.canon.pl/wielkitesteosr. Do wygrania voucher do sklepu partnerskiego Canon o wartości 2000 PLN na zakup aparatu lub obiektywów z systemu EOS R.

„Wielki Test Systemu EOS R” potrwa do 15 kwietnia 2020 r.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764