logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wielki test wiedzy o klimacie - trzecia edycja akcji „Wyborczej”

  PR 30.09.2024, przeczytano 295 razy
ilustracja

Rozpoczęły się zapisy do trzeciej edycji “Wielkiego testu wiedzy o klimacie”, która odbędzie się już 26 listopada br. w sześciu polskich miastach. To akcja edukacyjna Wyborcza.pl i “Gazety Wyborczej” (Grupa Agora) dla uczennic i uczniów szkół ponadpodstawowych. Zapisy potrwają do 19 listopada br. Na Wyborcza.pl są publikowane materiały, które ułatwią przygotowanie się do testu. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wielki-test-wiedzy-o-klimacie---trzecia-edycja-akcji-_wyborczej_,405890,artykul.html

Nauka nie pozostawia wątpliwości: obecny kryzys klimatyczny zagraża planecie. Szczególnie mocno dotyka młodych ludzi, bo określi ich przyszłość. Uczniowie, uczennice, studentki i studenci na całym świecie w ostatnich latach najbardziej aktywnie walczyli o świadomość klimatyczną i podjęcie działań zmierzających do spowolnienia zmian klimatycznych.

“Wyborcza” włącza się w szerzenie wiedzy o zmianach klimatu i ich negatywnym wpływie na środowisko. Jedną z akcji edukacyjnych dotyczących tego tematu jest “Wielki test wiedzy o klimacie”. Jego tegoroczna edycja rozpocznie się 26 listopada o 10:30 jednocześnie w sześciu miastach: Gdańsku, Katowicach, Opolu, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. Jego uczestniczki i uczestnicy w czasie godziny zmierzą się z aż 60 pytaniami.

Do wygrania będą atrakcyjne nagrody: projektor i głośnik Bluetooth marki ASUS, słuchawki Apple AirPods Pro, zegarek sportowy GARMIN. 

Wokół “Wielkiego testu wiedzy o klimacie” powstaje też cykl artykułów i kompendium wiedzy dla uczniów. Teksty związane z projektem są publikowane w serwisie akcji na Wyborcza.pl/testoklimacie oraz na łamach “Gazety Wyborczej”. Pierwszy artykuł o tym, co z edukacją klimatyczną w szkołach, można przeczytać tutaj.

Każdy czytelnik “Wyborczej” będzie miał szansę zmierzyć się z pytaniami z testu w quizie na Wyborcza.pl. Już teraz można sprawdzić się, rozwiązując zeszłoroczny test – tutaj.

Zapisy na “Wielki test wiedzy o klimacie” odbywają się za pośrednictwem szkół, do 19 listopada br. Zapisy dla poszczególnych miast można znaleźć na stronie Wyborcza.pl/zapisy, natomiast materiały edukacyjne, pozwalające przygotować się do testu można znaleźć tutaj.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Kuba Wojewódzki” rośnie w siłę
Kuba Wojewódzki ponownie udowadnia, że nie ma sobie równych. Po bardzo dobrym otwarciu sezonu jesiennego autorski program najpopularniejszego showmana w Polsce nieustannie rośnie w siłę, notując z tygodnia na tydzień coraz lepsze wyniki oglądalności. Najnowszy – szósty – odcinek programu miał ponad 14% udziału w grupie docelowej, zapewniając stacji...
Nowe formaty wideo w ramówce Grupy DGP Infor
Z początkiem października Grupa DGP Infor wprowadza aż pięć nowych formatów wideo wzbogacających ofertę wydawanych przez nią serwisów internetowych. Pierwszym z nich jest „Polska - Europa - Świat”, cykl prowadzony przez Marka Tejchmana i Zbigniewa Parafianowicza, który debiutuje na gazetaprawna.pl. Wyjątkową ze względu na tematykę propozycją są...
Branża kryptowalutowa chce regulacji reklamy w social mediach
Polacy tracą pieniądze, ponieważ ufają reklamom przygotowanym przez oszustów. Pułapki zastawiane są głównie w mediach społecznościowych. Zdarza się, że do inwestycji zachęca znana osoba, ale jej wizerunek jest wykorzystany bezprawnie. Eksperci apelują do organów państwa, że pilnie potrzebne jest wdrożenie rozwiązań, które ograniczą ten problem....
Męskość na nowo: projekt Gazety Wyborczej i Wysokich Obcasów
Redakcje “Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” zainaugurowały projekt pod hasłem "Męskość na nowo". Akcja ma przełamywać stereotypy, otworzyć dyskusję o współczesnych aspektach męskości oraz oddać głos “nowym mężczyznom”, często pomijanym w debacie publicznej. Na projekt składają się: wideopodcast prowadzony przez...
Wszystkie trzy stacje nadające pod marką ESKA: Radio ESKA, ESKA2 i ESKA Rock odnotowały wzrost słuchalności rok do roku. Wyższe są zarówno udziały w czasie słuchania jak i zasięgi dzienne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764