logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wielkoformatowe wyświetlacze i rozwiązania Digital Signage LG w Veracomp

  PR 20.09.2017, przeczytano 671 razy

Firma LG Electronics Polska podpisała umowę ze spółką Veracomp na dystrybucję wielkoformatowych wyświetlaczy, rozwiązań Digital Signage i telewizji hotelowej. Kanał sprzedaży produktów LG poszerzył się tym samym o sieć wyspecjalizowanych integratorów działających na rynku audiowizualnym, którzy mają do dyspozycji pełne portfolio monitorów do zastosowań profesjonalnych i telewizji hotelowej LG. Dodatkowo Veracomp zapewnia wsparcie techniczne i pomoc projektantów oraz inżynierów przy zaawansowanych instalacjach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wielkoformatowe-wyswietlacze-i-rozwiazania-digital-signage-lg-w-veracomp,33789,artykul.html

Dzięki podjętej współpracy Veracomp posiada kompletne portfolio produktów LG w zakresie Digital Signage. Rozwiązania te mogą być stosowane we wszystkich obszarach biznesowych, ze szczególnym uwzględnieniem przestrzeni publicznych, galerii handlowych, dworców i lotnisk, uczelni, muzeów i hoteli. W ofercie znajdują się wielkoformatowe monitory do zastosowań profesjonalnych o przekątnej od 32 do 98 cali (FHD i UHD), wyświetlacze do tworzenia wielomonitorowych ścian wideo, monitory High Brightness i dotykowe.

Na potrzeby zaawansowanych, efektownych instalacji, Veracomp oferuje rozwiązania LG OLED Signage. Bazują one na technologii diod organicznych, dzięki czemu ekran jest niezwykle cienki (kilka mm), a obraz wysokiej jakości i wiernie oddający głębię kolorów. Znajdują się tu dwustronne wyświetlacze, modele z zakrzywioną matrycą, 4-monitorowy, dwustronny moduł w kształcie fali, ekran Wall Paper o głębokości 4 mm, stojący lub wiszący wyświetlacz montowany w szkle czy wielomonitorowe ściany.

LG Ultra Stretch Signage to z kolei seria wyświetlaczy o proporcjach ekranu 32:9 i 58:9, które – ze względu na konstrukcję – sprawdzą się w przekazywaniu treści promocyjno-informacyjnych stanowiąc dodatkowo innowacyjny element dekoracyjny. Są stosowane w takich miejscach, jak muzea, dworce, lotniska, metra, banki czy sklepy, np. w postaci cyfrowego billboardu zawieszonego na ścianie, filarze czy nad wejściem. Ciekawym rozwiązaniem przeznaczonym gł. dla placówek handlowych są monitory transparentne LG. Montuje się je w witrynach sklepów czy przeszklonych drzwiach lodówek z produktami. Zapewniają niezbędną przezroczystość, a jednocześnie pozwalają na emitowanie zauważalnego, cyfrowego przekazu.

Veracomp oferuje także telewizję hotelową LG. To rozwiązanie składa się z wyświetlaczy i narzędzi pozwalających na stworzenie w obiekcie atrakcyjnego i dopasowanego do potrzeb konkretnych użytkowników systemu, umożliwiającego korzystanie przez gości hotelowych z telewizji, dedykowanych aplikacji i usług.

Źródło: Veracomp


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Veracomp

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764