logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wielkowymiarowe monitory (tablice świetlne)

  PR 05.03.2002, przeczytano 1632 razy

Jesteśmy firmą, która produkuje wielkowymiarowe monitory graficzne (tablice świetlne). Tablice te sprzedajemy, wynajmujemy na targi i wystawy a także sprzedajemy czas reklamowy na tablicach zainstalowanych w ruchliwych miejscach w Łodzi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wielkowymiarowe-monitory-%28tablice-swietlne%29,887,artykul.html

Tablice świetlne NOE składają się wielu tysiecy diod i pozwalają na wyświetlanie dynamicznych (25 klatek/sekundę) obrazów - ruszających się tekstów i filmów animowanych. Jasnosć świecenia tablic NOE kilkudziesięciokrotnie przewyższa jasność ekranów telewizyjnych. Sprawia to, że tablice świetlne są niezwykle skutecznym i atrakcyjnym medium reklamowym.

Firma NOE od niedawna rozpoczęła działalność polegającą na oferowaniu reklam na tablicach świetlnych w ruchliwych miejscach.Obecnie działamy w Łodzi, gdzie zainstalowaliśmy nasze tablice (3m x 1m) w trzech wielkich hipermarketach oraz przy naruchliwszym skrzyżowaniu miasta. Z uwagi na duże zainteresowanie naszymi mediami w najbliższej przyszłości planujemy zainstalować monitory jeszcze w dwóch miejscach Łodzi, a w ciągu roku chcemy rozbudować naszą sieć tablic świetlnych w innych miastach Polski.

Dynamika rozwoju naszej firmy wynika niewątpliwie z faktu, że koszt miesięcznej kampani reklamowej na naszych monitorach docierającej dziennie do ok. 400 000 osób nie przekracza ceny jednego dziennego ogłoszenia w prasie lokalnej. W czasch, gdy niemal każda firma szuka oszczędności oferta NOE jest więc szczególnie atrakcyjna.

Dotychczas nawiązaliśmy współpracę z dużymi firmami, które w Łodzi mają swoje siedziby bądź oddziały prowadzące samodzielną politykę marketingową. Należą do nich mBank, TPS.A, - Łódź, PKO BP, GALBEX (deweloper) oraz organizatorzy targów w Łodzi, spółki - Międzynarodowe Trgi Łódzkie oraz Interservis.

Z uwagi na fakt, że tylko nieliczne ogólnopolskie firmy mają swoje zarządy w Łodzi, poszukujemy partnerów, którzy ułatwią nam dostęp do tychże firm. Jesteśmy szczególnie zainteresowani pozyskaniem takich reklamodawców jak banki i ubezpieczyciele. Wierzymy, że współpraca z nami pozwoli uatrakcyjnić ofertę agencji reklamowych i przyniesie wymierną finansową korzyść.

Zapraszam na naszą stronę www.noerrors.pl

Marcin Baczyński


avatar użytkownika
?

Tekst opublikował użytkownik: NOE

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764