logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wielkowymiarowe monitory (tablice świetlne)

  PR 05.03.2002, przeczytano 1635 razy

Jesteśmy firmą, która produkuje wielkowymiarowe monitory graficzne (tablice świetlne). Tablice te sprzedajemy, wynajmujemy na targi i wystawy a także sprzedajemy czas reklamowy na tablicach zainstalowanych w ruchliwych miejscach w Łodzi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wielkowymiarowe-monitory-%28tablice-swietlne%29,887,artykul.html

Tablice świetlne NOE składają się wielu tysiecy diod i pozwalają na wyświetlanie dynamicznych (25 klatek/sekundę) obrazów - ruszających się tekstów i filmów animowanych. Jasnosć świecenia tablic NOE kilkudziesięciokrotnie przewyższa jasność ekranów telewizyjnych. Sprawia to, że tablice świetlne są niezwykle skutecznym i atrakcyjnym medium reklamowym.

Firma NOE od niedawna rozpoczęła działalność polegającą na oferowaniu reklam na tablicach świetlnych w ruchliwych miejscach.Obecnie działamy w Łodzi, gdzie zainstalowaliśmy nasze tablice (3m x 1m) w trzech wielkich hipermarketach oraz przy naruchliwszym skrzyżowaniu miasta. Z uwagi na duże zainteresowanie naszymi mediami w najbliższej przyszłości planujemy zainstalować monitory jeszcze w dwóch miejscach Łodzi, a w ciągu roku chcemy rozbudować naszą sieć tablic świetlnych w innych miastach Polski.

Dynamika rozwoju naszej firmy wynika niewątpliwie z faktu, że koszt miesięcznej kampani reklamowej na naszych monitorach docierającej dziennie do ok. 400 000 osób nie przekracza ceny jednego dziennego ogłoszenia w prasie lokalnej. W czasch, gdy niemal każda firma szuka oszczędności oferta NOE jest więc szczególnie atrakcyjna.

Dotychczas nawiązaliśmy współpracę z dużymi firmami, które w Łodzi mają swoje siedziby bądź oddziały prowadzące samodzielną politykę marketingową. Należą do nich mBank, TPS.A, - Łódź, PKO BP, GALBEX (deweloper) oraz organizatorzy targów w Łodzi, spółki - Międzynarodowe Trgi Łódzkie oraz Interservis.

Z uwagi na fakt, że tylko nieliczne ogólnopolskie firmy mają swoje zarządy w Łodzi, poszukujemy partnerów, którzy ułatwią nam dostęp do tychże firm. Jesteśmy szczególnie zainteresowani pozyskaniem takich reklamodawców jak banki i ubezpieczyciele. Wierzymy, że współpraca z nami pozwoli uatrakcyjnić ofertę agencji reklamowych i przyniesie wymierną finansową korzyść.

Zapraszam na naszą stronę www.noerrors.pl

Marcin Baczyński


avatar użytkownika
?

Tekst opublikował użytkownik: NOE

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764