logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wielofunkcyjne urządzenie biurowe Sharp AR-203E

  PR 13.01.2008, przeczytano 3456 razy
ilustracjastrzałka

Szukasz nowego urządzenia biurowego, które dobrze wpasowałoby się w niewielką przestrzeń twojego biura? Rozwiązanie znalazła firma Sharp, która właśnie ogłosiła wprowadzenie nowego, potężnego urządzenia AR‑203E. Ta maszyna łączy w sobie funkcje kopiowania, drukowania i skanowania oraz posiada wszystkie niezbędne do codziennego zarządzania dokumentami cechy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wielofunkcyjne-urzadzenie-biurowe-sharp-ar-203e,6641,artykul.html

Urządzenie AR-203E jest najnowszym elementem linii potężnych modeli biurowych firmy Sharp. Ta zwartej budowy maszyna została zaprojektowana do funkcjonowania w dowolnym małym biurze lub grupie roboczej. Wyróżnia ją nowoczesny wygląd, a dzięki jej poręcznym wymiarom można ją umieścić praktycznie w dowolnym miejscu w biurze. Urządzenie AR-203E cechuje prędkość wydruku sięgająca 20 stron na minutę i krótki, wynoszący zaledwie 8 sekund, czas wydruku pierwszej kopii. Maszyna ta posiada standardową pojemność papieru wynoszącą 300 arkuszy, która może jednak zostać powiększona do 500 arkuszy dzięki dodatkowym tacom na papier. Funkcja Auto Start zapewnia natychmiastową gotowość urządzenia do pracy, od razu po podłączeniu do zasilania, bez utraty czasu na jego rozgrzanie.

Urządzenie AR-203E wyposażone jest w opcjonalny podajnik dokumentów o pojemności 50 arkuszy oraz funkcję jednokrotnego skanowania i wielokrotnego kopiowania (Scan Once Print Many), co sprawia, że drukowanie wielkiej liczby kopii staje się łatwym zadaniem. Posiada ono również standardową zdolność skanowania w pełnym kolorze z rozdzielczością 600 x 1200 dpi. Na osiągnięcie znakomitej jakości obrazu pozwalają funkcje, takie jak: cyfrowa automatyczna regulacja ekspozycji oraz Tryb Tekst/Foto, który zapewnia wyraźny kontrast pomiędzy zdjęciami a tekstem w dokumentach.

Urządzenie AR-203E spełnia najnowsze kryteria specyfikacji Energy Star i wyróżnia się funkcjami przyjaznymi dla środowiska. Tryb oszczędzania toneru redukuje jego gęstość podczas kopiowania, przedłużając tym samym żywotność kasety z tonerem i pozwalając zmniejszyć koszty. Tryb automatycznego odłączenia zasilania z kolei, minimalizuje zużycie energii.

Model AR-203E stanowi idealny wybór dla każdego, kto pragnie zastąpić swoje małe biurowe urządzenie nową, doskonalszą i wszechstronną kopiarką/drukarką/skanerem, a dzięki swoim wyjątkowym podstawowym i opcjonalnym funkcjom, z pewnością sprosta on wszelkim codziennym wymaganiom związanym z wydrukiem dokumentów.

Źródło: Sharp

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kinowa kampania limitowanej edycji wód smakowych Żywiec Zdrój w Cinema City
W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych – super-limonkowego i ultra-poziomkowego. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na...
Trwa akcja Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”
27 czerwca wystartowała akcja marki Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”. Od 27 czerwca do 25 lipca w wybranych sklepach sieci Biedronka oddawać można niepotrzebne ubrania, które dzięki Vanishowi , trafią do najbardziej potrzebujących podopiecznych Caritas. Do tej pory, w ramach akcji zebrano już 23 tony ubrań. Za realizację linii kreatywnej odpowiada Havas...
Imagination Day 9 – bilety już w sprzedaży
Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej...
Śpiewające zaproszenie do Biedronki
Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Telewizja internetowa OTT w kampanii Cyfrowego Polsatu
Ruszyła kampania reklamowa promująca uruchomioną wczoraj nową usługę telewizyjną Cyfrowego Polsatu – telewizję internetową działającą z Internetem od dowolnego dostawcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764