logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wienerberger z nowym serwisem www

  PR 07.02.2012, przeczytano 913 razy
ilustracjastrzałka

Producent ceramiki budowlanej, firma Wienerberger, odświeżyła i unowocześniła wygląd swojej strony internetowej. Intuicyjne menu, nowoczesna grafika, możliwość publikowania informacji na portalach społecznościowych, swobodne wyszukanie i porównanie produktów to tylko niektóre ze zmian na www.wienerberger.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wienerberger-z-nowym-serwisem-www,14574,artykul.html

Pod koniec 2011 roku ruszyła nowa strona firmy Wienerberger. Uproszczona, intuicyjna nawigacja pozwala szybko uzyskać poszukiwane informacje. Za pomocą przyjaznej w obsłudze wyszukiwarki produktów można znaleźć materiały przeznaczone do budowy danego elementu domu oraz jego otoczenia – ogrodzenia, architektury ogrodowej, grilla, garażu. Przydatną funkcją jest również przeszukiwanie produktów w zależności od koloru, struktury czy kształtu, a także pod względem parametrów technicznych. Wyszukiwarka to nie jedyne źródło informacji na temat produktów firmy Wienerberger. Dokładne opisy asortymentu znajdują się też w wirtualnym salonie wystawowym pod adresem www.salonwystawowy.pl, w galerii realizacji natomiast można przyjrzeć się możliwościom aranżacyjnym produktów.

Zarówno klienci indywidualni, wykonawcy, architekci, jak i dziennikarze branżowi odnajdą jeszcze więcej przydatnych opcji na nowej stronie. Pojawia się tam wiele materiałów instruktażowych dla wykonawców i inwestorów oraz porad związanych z murowaniem czy układaniem dachu. Architekci oraz konstruktorzy mogą bezpłatnie pobrać narzędzia Porotherm CAD Studio i w prosty sposób zaprojektować budynek z pustaków Porotherm. O przejrzystości strony www.wienerberger.pl przekonają się też dziennikarze, którzy szybko odnajdą biuro prasowe, a w nim informacje o nowościach produktowych, wydarzeniach z życia firmy, a także pobiorą odpowiednie katalogi czy materiały.

Przejrzystość, czytelność i interaktywność to dziś główne wymagania użytkowników wobec stron internetowych. Firma Wienerberger ciągle ulepsza swoją witrynę, dzięki czemu może w lepszy sposób komunikować się ze swoimi klientami.

Źródło: Wienerberger

www.wienerberger.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764