logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WIFI dla Summa S Class i nowy Winplot 6.9

  PR 24.11.2008, przeczytano 3188 razy

Belgijska firma Summa, producent ploterów tnących i drukujących, jako odpowiedź na potrzeby rynku użytkowników ploterów tnących wprowadza do swojej oferty opcję dla ploterów serii S Class pozwalającą na komunikację bezprzewodową. Moduł do komunikacji bezprzewodowej został przetestowany przez dział techniczny Summy i będzie fabrycznie montowany do zamawianych urządzeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wifi-dla-summa-s-class-i-nowy-winplot-6.9,8134,artykul.html

Niestety opcja ta jest niedostępna dla dotychczasowych użytkowników ploterów Summa.

Natomiast dostępna jest już dla wszystkich użytkowników ploterów Summa nowa wersja programu WinPlot oznaczona numerem 6.9 przygotowana do obsługi bezprzewodowej komunikacji. Wersja jest do pobrania ze strony łódzkiej firmy PJS - www.pjs-studio.net.pl

Źródło: PJS


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: pjs-studio

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764